Працював в 9 компаніях 13 років 1 місяць
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс)
Комерційний директор
Проектна діяльність (Дніпро)
FMCG
6 місяців
11.2023 - 05.2024
Розробка та впровадження нових продуктів (колаборація food/non food)
Комерційний директор
ТОВ «Виробничо-кондитерська група «Лісова казка», Харків
FMCG
3 роки 1 місяць
10.2020 - 11.2023
Зона відповідальності Україна, ЗЕД (колишні союзні республіки) Чисельність підрозділу: - Мережевий відділ (мережі, СТМ, B2B) – 5 осіб. - Дистрибуція (дистрибуція, опт, альтернативні канали, лок/рег мережі) – 8 осіб. - Розвиток СТМ та власного імпорту – 2 осіб. - Розвиток/підключення нових країн – 2 осіб. - Маркетинг – 3 особи. - Виробничо-плановий відділ - 3 осіб. - Склад/складська логістика – 3 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: Діючі/активні країни: - Просування продукції в сегментах (Мережі, дистрибуція, опт, альтернативні канали, B2В) - виведення нових продуктів на ринок та просування (новий напрямок – дрібно штучний товар) - розвиток діючих сегментів ринку збуту (пошук нових клієнтів та ринків збуту) - підготовка та захист річного бізнес-плану (закриття річних планів 130%) - підготовка та захист річних бюджетів (закриття річних планів 123%) Потенційні/неактивні країни: - пошук імпортерів безпосередньо в країні - Пошук альтернативних каналів входу в країну (B2В, субдистриб'ютор) - підключення нових країн та нових партнерів у цих країнах (Грузія, Вірменія, Азербайджан, Монголія)
Директор з продажу
ТГ ЭДС
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
06.2019 - 05.2020
Зона відповідальності: Дистриб'ютори західний регіон – (Волинська, Рівненська, Житомирська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Чернівецька, Івано-Франківська області) східний регіон - (Харківська, Сумська, Луганська, Донецька) Дилери/e-commerce/альтернативний канал збуту – вся Україна Чисельність підрозділу – до 50 співробітників, пряме управління 7 осіб Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - формування регіональної структури відділу продажів на підзвітній території (було – 3 Територіальних Менеджери Захід, стало 3 ТМ Захід + 1 ТМ Схід + 1 Регіональний директор Захід) - Впровадження стандартів представленості на підзвітній території дистриб'юторів (MML) - впровадження та контроль дотримання рекомендованих роздрібних цін на підзвітній території - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - Впровадження системи контролю показників регіональної структури. - формування відділу «альтернативний канал збуту» (2 менеджери з розвитку ринків збуту). Структурування каналів та формування стратегії (B2B, E-commerce, HoReCa). Приріст у продажах за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 40%. Приріст клієнтської бази за аналогічний період 20%. - формування та контроль виконання річного бюджету. (Приріст вторинного продажу дистриб'юторів за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 11%. Приріст клієнтської бази дистриб'юторів за аналогічний період 5%. - проведення переговорів з потенційними та діючими контрагентами з метою збільшення обсягів продажу та представленості продукції на підзвітній території;
Директор з продажу (тепличні комбінати)
ТОВ «АГРОСЕРВІС ПЛЮС»
АПК (Агропромисловий комплекс)
10 місяців
06.2018 - 04.2019
Припинено господарську діяльність.
Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - проведення переговорів, розширення клієнтської бази та залучення нових продуктів; - Впровадження IP-телефонії в систему роботи; - розробка нового продукту (органічна лінія продуктів), дизайну та реєстрації нової торгової марки; - розробка програми співпраці з потенційними сегментами ринку (розплідники, озеленення міст) - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди; - розробка та впровадження скриптів продажів у діючу модель бізнесу; - формування та контроль виконання річного, місячного бюджету;
Директор з продажу
SnackProduction
FMCG
1 рік 10 місяців
07.2016 - 05.2018
ГК Snack Production (період роботи з 2010 – 2018 рр.)
Зона відповідальності: Україна - лінійний роздріб/альтернативний канал (HoReCa)/АЗС/сегмент опт/локальні мережі/дистриб'ютори Чисельність підрозділу – до 700 співробітників, пряме управління 9 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - розвиток нового напряму продажу та продуктів (введення в структуру нової посади, старт продажів у сегменті опт та ключові клієнти); - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес плану зі старту сезону на південних територіях у період сезону; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - формування та контроль виконання річного бюджету. (приріст рік у рік 11%, виконання річних показників 107%) - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку;
Національний директор з дистрибуції, Грузія, Азербайджан
SnackProduction (ТОВ "Тейсті Снек")
FMCG
2 роки 3 місяці
04.2014 - 07.2016
ТОВ "Тейсті Снек" є структурним підрозділом ДК Snack Production. Зона відповідальності: Грузія – власна дистрибуція у Тбілісі (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт), робота в регіонах на базі дистриб'юторів (5 дистриб'юторів) Азербайджан – робота на базі імпортера (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт) Чисельність підрозділу Грузія – до 35 співробітників, пряме управління 5 осіб. Чисельність підрозділу Азербайджану - до 15 співробітників, взаємодія з власником. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес-плану по кожному дистриб'ютору окремо; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - формування та контроль виконання річного бюджету. - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку; - розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, вкладених у поліпшення як якісної, і кількісної дистрибуції; - аудит території у вигляді сторчека; - Контроль дебіторської заборгованості.
Національний директор з продажу, Таджикистан
SnackProduction (ТОВ "Чашма Трейд")
FMCG
10 місяців
06.2013 - 04.2014
ТОВ "Чашма Трейд" імпортер ГК Snack Production.
Зона відповідальності: Таджикистан - лінійний роздріб/сегмент опт/локальні мережі Чисельність підрозділу – до 25 співробітників, пряме управління 4 осіб.
Заступник директора з продажу, Україна
SnackProduction
FMCG
9 місяців
09.2012 - 06.2013
Національний менеджер з мерчендайзингу
SnackProduction
FMCG
1 рік 8 місяців
12.2010 - 08.2012
Ключова інформація
Стратегічне планування, Управлінські навички, Уміння аналізувати, Впровадження системи KPI, Ведення переговорів, Побудова відділу продажу
Навчався в 3 закладах
Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)
аспірантура
Харків, 2027
Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)
маркетинг
Харків, 2023
Харківська національна академія міського господарства
инженер-электрик
Харків, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "Комерційний директор"
LABA - освітня платформа
Система збалансованих показників (І.Адізес)
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Наявність прав водія категорії "В".
Наявність автомобіля.
Наявність військово облікових документів, маю відстрочку.
В'ячеслав
В'ячеслав
Комерційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому