Працював в 9 компаніях   13 років 1 місяць

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс)

Комерційний директор

Проектна діяльність (Дніпро)

FMCG

6 місяців

11.2023 - 05.2024

Розробка та впровадження нових продуктів (колаборація food/non food)

Комерційний директор

ТОВ «Виробничо-кондитерська група «Лісова казка», Харків

FMCG

3 роки 1 місяць

10.2020 - 11.2023

Зона відповідальності Україна, ЗЕД (колишні союзні республіки) Чисельність підрозділу: - Мережевий відділ (мережі, СТМ, B2B) – 5 осіб. - Дистрибуція (дистрибуція, опт, альтернативні канали, лок/рег мережі) – 8 осіб. - Розвиток СТМ та власного імпорту – 2 осіб. - Розвиток/підключення нових країн – 2 осіб. - Маркетинг – 3 особи. - Виробничо-плановий відділ - 3 осіб. - Склад/складська логістика – 3 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: Діючі/активні країни: - Просування продукції в сегментах (Мережі, дистрибуція, опт, альтернативні канали, B2В) - виведення нових продуктів на ринок та просування (новий напрямок – дрібно штучний товар) - розвиток діючих сегментів ринку збуту (пошук нових клієнтів та ринків збуту) - підготовка та захист річного бізнес-плану (закриття річних планів 130%) - підготовка та захист річних бюджетів (закриття річних планів 123%) Потенційні/неактивні країни: - пошук імпортерів безпосередньо в країні - Пошук альтернативних каналів входу в країну (B2В, субдистриб'ютор) - підключення нових країн та нових партнерів у цих країнах (Грузія, Вірменія, Азербайджан, Монголія)

Директор з продажу

ТГ ЭДС

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

06.2019 - 05.2020

Зона відповідальності: Дистриб'ютори західний регіон – (Волинська, Рівненська, Житомирська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Чернівецька, Івано-Франківська області) східний регіон - (Харківська, Сумська, Луганська, Донецька) Дилери/e-commerce/альтернативний канал збуту – вся Україна Чисельність підрозділу – до 50 співробітників, пряме управління 7 осіб Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - формування регіональної структури відділу продажів на підзвітній території (було – 3 Територіальних Менеджери Захід, стало 3 ТМ Захід + 1 ТМ Схід + 1 Регіональний директор Захід) - Впровадження стандартів представленості на підзвітній території дистриб'юторів (MML) - впровадження та контроль дотримання рекомендованих роздрібних цін на підзвітній території - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - Впровадження системи контролю показників регіональної структури. - формування відділу «альтернативний канал збуту» (2 менеджери з розвитку ринків збуту). Структурування каналів та формування стратегії (B2B, E-commerce, HoReCa). Приріст у продажах за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 40%. Приріст клієнтської бази за аналогічний період 20%. - формування та контроль виконання річного бюджету. (Приріст вторинного продажу дистриб'юторів за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 11%. Приріст клієнтської бази дистриб'юторів за аналогічний період 5%. - проведення переговорів з потенційними та діючими контрагентами з метою збільшення обсягів продажу та представленості продукції на підзвітній території;

Директор з продажу (тепличні комбінати)

ТОВ «АГРОСЕРВІС ПЛЮС»

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

06.2018 - 04.2019

Припинено господарську діяльність.

Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - проведення переговорів, розширення клієнтської бази та залучення нових продуктів; - Впровадження IP-телефонії в систему роботи; - розробка нового продукту (органічна лінія продуктів), дизайну та реєстрації нової торгової марки; - розробка програми співпраці з потенційними сегментами ринку (розплідники, озеленення міст) - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди; - розробка та впровадження скриптів продажів у діючу модель бізнесу; - формування та контроль виконання річного, місячного бюджету;

Директор з продажу

SnackProduction

FMCG

1 рік 10 місяців

07.2016 - 05.2018

ГК Snack Production (період роботи з 2010 – 2018 рр.)

Зона відповідальності: Україна - лінійний роздріб/альтернативний канал (HoReCa)/АЗС/сегмент опт/локальні мережі/дистриб'ютори Чисельність підрозділу – до 700 співробітників, пряме управління 9 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - розвиток нового напряму продажу та продуктів (введення в структуру нової посади, старт продажів у сегменті опт та ключові клієнти); - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес плану зі старту сезону на південних територіях у період сезону; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - формування та контроль виконання річного бюджету. (приріст рік у рік 11%, виконання річних показників 107%) - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку;

Національний директор з дистрибуції, Грузія, Азербайджан

SnackProduction (ТОВ "Тейсті Снек")

FMCG

2 роки 3 місяці

04.2014 - 07.2016

ТОВ "Тейсті Снек" є структурним підрозділом ДК Snack Production. Зона відповідальності: Грузія – власна дистрибуція у Тбілісі (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт), робота в регіонах на базі дистриб'юторів (5 дистриб'юторів) Азербайджан – робота на базі імпортера (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт) Чисельність підрозділу Грузія – до 35 співробітників, пряме управління 5 осіб. Чисельність підрозділу Азербайджану - до 15 співробітників, взаємодія з власником. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес-плану по кожному дистриб'ютору окремо; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - формування та контроль виконання річного бюджету. - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку; - розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, вкладених у поліпшення як якісної, і кількісної дистрибуції; - аудит території у вигляді сторчека; - Контроль дебіторської заборгованості.

Національний директор з продажу, Таджикистан

SnackProduction (ТОВ "Чашма Трейд")

FMCG

10 місяців

06.2013 - 04.2014

ТОВ "Чашма Трейд" імпортер ГК Snack Production.

Зона відповідальності: Таджикистан - лінійний роздріб/сегмент опт/локальні мережі Чисельність підрозділу – до 25 співробітників, пряме управління 4 осіб.

Заступник директора з продажу, Україна

SnackProduction

FMCG

9 місяців

09.2012 - 06.2013

Національний менеджер з мерчендайзингу

SnackProduction

FMCG

1 рік 8 місяців

12.2010 - 08.2012

Ключова інформація

Стратегічне планування, Управлінські навички, Уміння аналізувати, Впровадження системи KPI, Ведення переговорів, Побудова відділу продажу

Навчався в 3 закладах

Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)

аспірантура

Харків, 2027

Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)

маркетинг

Харків, 2023

Харківська національна академія міського господарства

инженер-электрик

Харків, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Комерційний директор"

2019

LABA - освітня платформа

Система збалансованих показників (І.Адізес)

Дніпро, 2017

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Наявність прав водія категорії "В".

Наявність автомобіля.

Наявність військово облікових документів, маю відстрочку.

В'ячеслав

Комерційний директор

Київ

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 години тому