Работала в 3 компаниях   30 лет 9 месяцев

Банки

Начальник відділу контролінгу Департаменту фінансових операцій

АЙБОКС БАНК

Банки

3 года 7 месяцев

10.2020 - по настоящее время

Організація процесу планування, контролінгу стратегічного плану Банку SREP в частині адміністративно господарських , інших операційних витрат, бюджету капітальних інвестицій, збір, консолідація даних від структурних підрозділів (Центрів фінансової відповідальності) для включення в бюджет Банку та надання на розгляд Правлінню Банку , затвердження Раді Банку. Розробка та Складання управлінської звітності щодо виконання бюджету адміністративно господарських витрат та капітальних інвестицій щомісячно, щоквартально надання на розгляд та затвердження Раді банку . Підготовка табличних матеріалів та описової частини щодо аналізу показників Банку на Куап, щоквартально підготовка Звіту Правління банку про результати діяльності Банку, виконання бюджету та основних показників. Щоденний контроль оплат шляхом формування реєстру в частині адміністративно господарських витрат та капітальних інвестицій на оплату та відповідно контролю бюджету, формування платіжного календаря. Участь у розробці та складная управлінської звітності щомісячної, щоквартальної щодо показників діяльності банку. Заступник голови Тендерного комітету банку. Розгляд та погодження проектів договорів, інвестиційних проектів, моделей банківських продуктів, бізнес Кейсів на відкриття відділень та інших значних змін в діяльності Банку, проектів протоколів Правління в частині контролю бюджету, виконання фінансових показників Банку, інших питань в межах компетенції департаменту. Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів : Положення про Стратегічне планування, Положення про бюджетний процес ( складання бюджету Бізнес плану банку та контролю за його виконанням), Положення про управлінську звітність, та інших внд банку в межах компетенції департаменту фінансових операцій. Формування щомісячної, щоквартальної управлінськоі звітності на основі даних АБС Б2. Щоквартальний контроль за свєчасним формуванням та наданням відповідальними структурними підрозділами банку управлінськоі звітності Правлінню та Раді Банку, її розміщення на внутрішній мережі згідно з ВНД . Навички роботи з SQL запитами. Володіння Б2 на рівні активного користувача, формування звітності на основі баз даних, володіння ЄОІС, робота з формування, завантаження до сховища бази даних DWH договорів, рахунків, та інших документів. Враховуючи попередній досвід впровадження в інших банках програмних продуктів з плануванння, контролінгу, формування звітності а саме HP, SAP ( ERP, BPC ) швидко освоюю нові Програмні продукти, банківські спеціалізовані програми.

Заступник директора департаменту

КРИСТАЛБАНК, АО

Банки

10 месяцев

10.2019 - 08.2020

Планирование и контроллинг общебанковских затрат и капитальных вложений в разрезе отделений, ЦФО, проектов, консолидация в целом по Банку. Анализ проектов договоров на наличие бюджета и их согласование. Согласование проектов Протоколов Правления , документов для Тендерного комитета .Подготовка ежемесячных отчетов руководству Банка , акционерам . Заполнение бизнес плана Банка BS Pl CR в разрезе направлений касательно Финансово бюджетного департамента. Принятие участия в составлении управленческой отчетности по анализу отделений банка , ежемесячной, ежеквартально, ежедневной.

Заступник начальника управління фінансового контролінгу витрат

ПАТ "Промінвестбанк"

Банки

26 лет 2 месяца

08.1993 - 10.2019

• Забезпечення організації процесу планування та складання річного, квартального та щомісячного кошторисів адміністративно-господарських витрат та капітальних вкладень, які є складовою частиною бюджету Банку, надання їх на розгляд Правлінню Банку та Наглядовій Раді Банку. • Здійснення аналізу, супроводу та контролю за дотриманням Банком та його структурними підрозділами кошторисів адміністративно-господарських витрат та капітальних вкладень, передбачених бюджетом банку, в автоматизованих банківських системах управління, зокрема SAP BPC, SAP ERP. • Забезпечення аналізу, контролю та своєчасного підтвердження платежів згідно з договорами, заказів на придбання товарів, послуг, виконання робіт, рахунків-фактур, авансових звітів, дозволів на коригування бюджетів та інших платежів за внутрішньогосподарською діяльністю Банку через систему SAP ERP. • Підготовка та надання керівництву банку даних про фактичне використання кошторису адміністративно-господарських витрат у розрізі структурних підрозділів для прийняття управлінських рішень. • Розгляд та надання фінансової оцінки договорів/заявок по здійсненню адміністративних та інших операційних витрат, забезпечення бюджетного контролю за їх проведенням. • Аналіз проектів банку, пов’язаних з капітальними інвестиціями, планування ресурсів під проекти та здійснення фінансового контролю за їх реалізацією. • Підготовка форм фінансової та статистичної звітності по асоційованих та дочірніх установах. • Розгляд проектів Протоколів правління. • Участь у розробці та затвердженні методичних та організаційно-розпорядчих документів банку. • Організація процесу підготовки документів щодо відповідних змін мережі Банку (відкриття, переміщення та ліквідація відокремлених структурних підрозділів). • Знання нормативно-правових актів Національного Банку України та нормативно-правових документів , щодо організації і здійснення банківських операцій. • Участь у впровадженні у Банку програмного забезпечення Hyperion Planning та ERP на базі Oracle Business Intelligence, SAP BPC, SAP ERP. • Участь у підготовці пропозицій Правлінню та Наглядовій Раді банку щодо створення, реорганізації, ліквідації відокремлених підрозділів банку ( філій та безбалансових відділень). • Підготовка пакетів документів для Національного банку України з питань створення, реорганізації, ліквідації філій та безбалансових відділень. • Введення бази даних щодо переліку відокремлених підрозділів банку, їх реквізитів, динаміки створення та ліквідації. • Участь у підготовці щоденної, щомісячної управлінської звітності Правлінню та Наглядовій Раді банку, Бізнес-плану банку, річного бюджету та прогнозу (BS, PL, CR).

Ключевая информация

  • Персональний комп'ютер на рівні активного користувача (MS Exсel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook, Hyperion Planning, ERP, Oracle Business Intelligence, SAP ERP, SAP BPC, Б2, банківські спеціалізовані програми)
  • Аналітичні та організаторські здібності, стратегічне мислення, вміння працювати самостійно та в команді, формувати працездатні колективи, нести відповідальність за доручену ділянку роботи та забезпечувати результати роботи підпорядкованого підрозділу у визначений термін, вміння працювати з нормативними та законодавчими актами, а також розробляти нормативні документи, готувати звіти та презентувати результати роботи.

Училась в 1 заведении

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

фінанси і кредит

Київ, 1993

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Дополнительная информация

Спеціалізація

• Планування, бюджетування та контролінг загальнобанківських витрат та капітальних вкладень.? • Складання бізнес-плану Банку, управлінської звітності.  Аналіз виконання показників Бізнес плану, підготовка презентаційних матеріалів , розробка та вдосконалення нормативних документів.

Оксана Володимирівна

Начальник управління, заступник начальника управління, Начальник відділу, керівник напрямку

Киев

50 лет

полная занятость

Обновлено 4 недели назад