Работала в 4 компаниях 12 лет
Образование, Торговля розничная / Retail
спеціаліст навчальної частини
Відокремлений структурний підрозділ «Харківський фаховий коледж інформаційних технологій Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Образование
1 год 3 месяца
01.2024 - по настоящее время
- Розробка та супровід навчальних розкладів з урахуванням особливостей освітніх програм та вимог фахової передвищої освіти.
- Планування та координація навчальних занять, практик, консультацій, екзаменаційних сесій, підсумкового контролю знань.
- Аналіз академічної успішності здобувачів освіти, контроль за ліквідацією академічної заборгованості.
- Підготовка аналітичних звітів, довідок, статистичних матеріалів щодо ходу навчального процесу.
- Оформлення та ведення облікової документації: навчальні плани, індивідуальні навчальні графіки, звіти, витяги з наказів тощо.
- Консультування студентів з питань навчального процесу, формування індивідуальних навчальних траєкторій.
- Оформлення документів щодо переведення, відрахування, поновлення, академічної відпустки тощо.
- Співпраця з адміністрацією коледжу, кафедрами, деканатом, бухгалтерією, приймальною комісією.
Sales manager
JustSchool
Образование
10 месяцев
10.2023 - 08.2024
Спілкування з клієнтом, запис на пробні уроки, ведення CRM бази.
Провідний спеціаліст навчальної частини
Харківський торговельно-економічний інститутКНТЕУ
Образование
10 лет 1 месяц
08.2013 - 09.2023
- Робота с документами (реїстрація, обробка вхідної та вихідної документації), робота з програмним забезпеченням"АСУ" складання розкладу навчальний занять, контроль та організація освітнього процесу. Звіт за результатами навчального року ).
Диспетчер
«Aqua Service»
Торговля розничная / Retail
2 месяца
06.2012 - 08.2012
Ключевая информация
- Організація та координація робочих процесів.
- Документообіг та діловодство.
- Робота з великим обсягом інформації.
- Планування та тайм-менеджмент.
- Стратегічне та аналітичне мислення.
- Впевнений користувач ПК та офісного ПЗ (MS Office, Google Workspace).
- Ведення звітності та аналітичних матеріалів.
- Робота в команді та взаємодія між підрозділами.
- Вміння працювати в умовах багатозадачності.
- Адаптивність та здатність до швидкого навчання.
- Базові навички роботи з CRM.
- Системність і уважність до деталей.
Училась в 2 заведениях
Українська інженерно-педагогічна академія
Освітні, педагогічні науки
Харків, 2022
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
Факультет менеджмента, специальность «Транспортные системы»,
Харьков, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
English4Ukraine Маріупольський державний університет: Practical English (staff); Business Speaking: Intermediate & Upper Intermediate
Дополнительная информация
Особисті якості
Комп’ютерна грамотність:
Впевнений користувач ПК. Володіння офісними програмами (MS Word, Excel, PowerPoint), інструментами Google (Docs, Sheets, Drive), досвід ведення електронного документообігу.
Мовні навички:
Українська — рідна
Англійська — середній рівень.
Особисті якості:
Висока відповідальність та дисциплінованість.
Вміння працювати з великим обсягом інформації.
Стресостійкість, самостійність у прийнятті рішень.
Швидке навчання, адаптивність до змін.
Грамотна усна і письмова мова.
Командна взаємодія та ефективна комунікація.
Додаткові відомості:
Власний ПК / ноутбук, стабільне інтернет-з’єднання.
Гнучкість у графіку, вміння працювати в багатозадачному режимі.
Олена Олегівна
Олена Олегівна
Рассмотрю все предложения

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад