Працювала в 4 компаніях   12 років 1 місяць

Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

спеціаліст навчальної частини

Відокремлений структурний підрозділ «Харківський фаховий коледж інформаційних технологій Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

Освіта

1 рік 4 місяці

01.2024 - до теперішнього часу

  • Розробка та супровід навчальних розкладів з урахуванням особливостей освітніх програм та вимог фахової передвищої освіти.
  • Планування та координація навчальних занять, практик, консультацій, екзаменаційних сесій, підсумкового контролю знань.
  • Аналіз академічної успішності здобувачів освіти, контроль за ліквідацією академічної заборгованості.
  • Підготовка аналітичних звітів, довідок, статистичних матеріалів щодо ходу навчального процесу.
  • Оформлення та ведення облікової документації: навчальні плани, індивідуальні навчальні графіки, звіти, витяги з наказів тощо.
  • Консультування студентів з питань навчального процесу, формування індивідуальних навчальних траєкторій.
  • Оформлення документів щодо переведення, відрахування, поновлення, академічної відпустки тощо.
  • Співпраця з адміністрацією коледжу, кафедрами, деканатом, бухгалтерією, приймальною комісією.

Sales manager

JustSchool

Освіта

10 місяців

10.2023 - 08.2024

Спілкування з клієнтом, запис на пробні уроки, ведення CRM бази.

Провідний спеціаліст навчальної частини

Харківський торговельно-економічний інститутКНТЕУ

Освіта

10 років 1 місяць

08.2013 - 09.2023

  1. Робота с документами (реїстрація, обробка вхідної та вихідної документації), робота з програмним забезпеченням"АСУ" складання розкладу навчальний занять, контроль та організація освітнього процесу. Звіт за результатами навчального року ).

Диспетчер

«Aqua Service»

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

06.2012 - 08.2012

Ключова інформація

  • Організація та координація робочих процесів.
  • Документообіг та діловодство.
  • Робота з великим обсягом інформації.
  • Планування та тайм-менеджмент.
  • Стратегічне та аналітичне мислення.
  • Впевнений користувач ПК та офісного ПЗ (MS Office, Google Workspace).
  • Ведення звітності та аналітичних матеріалів.
  • Робота в команді та взаємодія між підрозділами.
  • Вміння працювати в умовах багатозадачності.
  • Адаптивність та здатність до швидкого навчання.
  • Базові навички роботи з CRM.
  • Системність і уважність до деталей.

Навчалась в 2 закладах

Українська інженерно-педагогічна академія

Освітні, педагогічні науки

Харків, 2022

Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Факультет менеджмента, специальность «Транспортные системы»,

Харьков, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

English4Ukraine Маріупольський державний університет: Practical English (staff); Business Speaking: Intermediate & Upper Intermediate

2025

Додаткова інформація

Особисті якості

Комп’ютерна грамотність:

Впевнений користувач ПК. Володіння офісними програмами (MS Word, Excel, PowerPoint), інструментами Google (Docs, Sheets, Drive), досвід ведення електронного документообігу.

Мовні навички:

Українська — рідна

Англійська — середній рівень.

Особисті якості:

Висока відповідальність та дисциплінованість.

Вміння працювати з великим обсягом інформації.

Стресостійкість, самостійність у прийнятті рішень.

Швидке навчання, адаптивність до змін.

Грамотна усна і письмова мова.

Командна взаємодія та ефективна комунікація.

Додаткові відомості:

Власний ПК / ноутбук, стабільне інтернет-з’єднання.

Гнучкість у графіку, вміння працювати в багатозадачному режимі.

Олена Олегівна

Рассмотрю все предложения

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Харків

20 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому