Работала в 10 компаниях   21 год 8 месяцев

Услуги для населения - другое, Консалтинг / Аудит, Негосударственные организации / NGO, Недвижимость и Девелопмент, Банки, Образование

Бухгалтер віддалено

ОСББ "ПГС-ВЄГА"

Услуги для населения - другое

5 лет 3 месяца

08.2019 - по настоящее время

Організувала та зареєструвала ОСББ зі 160 квартир у м.Миколаєві у 2016 році.

Брала активну участь у підготовчому процесі створення ОСББ та його реєстрації, а потім була обрана Головою Правління. Займалась правовим та документальним забезпечення налаштування роботи Об'єднання:

  • розробка Статуту;
  • складання річного кошторису;
  • розрахунок тарифу;
  • оптимізація роботи штату та розрахунок посадових окладів і зарплат.

У зв'язку з переїздом до Львова залишила посаду Голови та була обрана до Ревізійної комісії, у складі якої в квітні 2018 та лютому 2019 років брала участь в обов'язковій річній перевірці, а саме проводила:

  • аналіз банківських виписок, надходжень та витрат,
  • перевірка нарахувань заробітної плати та сплати податків;
  • перевірка звітів, які стосуються заробітної плати, та правових аспектів працевлаштування найманих працівників;
  • аналіз дотримання річного кошторису та витрат згідно затвердженого тарифу;
  • виведення результатів перевірки у підсумковому звіті.

З серпня 2019 року на посаді бухгалтера:

  • відновила оплати мешканців, пільг та субсидій з 2016 року,
  • розпочала процес запуску роботи в програмі он-лайн доступу "МоєОСББ",
  • відновила базу всіх оплат та нарахувань внесків за 3 роки,
  • маю досвід складання листів вимог до боржників та судових заяв,
  • подала 2 позови до суду, один з яких вже задоволений,
  • маю досвід подання заяв до виконавчої служби на стягнення заборгованості.

Бухгалтер ФОП

Бухгалтерські послуги

Консалтинг / Аудит

5 лет 9 месяцев

02.2019 - по настоящее время

Відкриття та закриття ФОП, подача протермінованої та ліквідаційної звітності, підбір КВЕДів, внесення змін до реєстрів, зміна групи чи системи оподаткування.

Ведення ФОПів 1,2,3 груп (ай-ті, роздрібна торгівля, послуги).

Фахівець/Асистент зі збору даних ENUMERATORS (DATA ENTRY ASSISTANTS)

Medecins du Monde

Негосударственные организации / NGO

08.2024 - 08.2024

Проведення опитування серед отримувачів гуманітарної допомоги з метою визначення рівня задоволеності наданою допомогою та визначення пріоритетів для майбутніх проектів.

Здійснення вихідних дзвінків.

Введення отриманних даних у програму Kobo та Excel

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи

Бухгалтер-експерт

ТОВ "Менеджмент Консалтинг Груп"

Консалтинг / Аудит

5 лет 6 месяцев

10.2016 - 04.2022

Ведення бухгалтерського та податкового обліку до 78 ФОПів IT-компанії (Perfectial) (3 та 2 групи).

Щоденні продажі валюти та розрахунок курсових різниць, здійснення платежів по сплаті податків, оренди та виплати доходу.

В дні надходження ЗП (валюти із закордону), крім обов'язкового продажу, набирала до 90 заявок на вільний продаж валюти та до 100-130 платіжних доручень у 3 клієнт-банках.

Розрахунок доходу за звітній період, подання звітів (Декларація єдиного податку, ЄСВ, 1ДФ, Декларація про майновий стан).

Робота в програмах M.E.Doc, Sota та податковому кабінеті, виготовлення електронних ключів для подання звітності.

Також протягом півроку вела ФОПа з ПДВ та найманими працівниками.

Бухгалтер

ТОВ "Терен-1"

Недвижимость и Девелопмент

4 года 3 месяца

06.2012 - 09.2016

Внесення рахунків, платежів та виписок в 1С, робота в клієнт-банках (платежі, купівля-продаж валюти), платежі у банку та спілкування з працівниками банку щодо платежів, рахунків та кредитів; нарахування заробітної плати працівникам підприємства, подання звітності по ЄСВ та 1ДФ та інші доручення головного бухгалтера. Майже самостійно освоювала всі знання з бухгалтерського обліку та 1С.

Виконання часткових обов'язків офіс-менеджера: ведення та обробка вхідної-вихідної кореспонденції, відправлення кореспонденції, обслуговування e-mail адрес фірми, підготовка ділової документації та наказів, спілкування та листування з контрагентами, організація реклами об'єктів підприємства в газетах та інтернет-ресурсах, збір й аналіз інформації та виконання інших доручень директора.

Часткове ведення кадрового діловодства: накази по персоналу, контроль графіка відпусток, пошук, прийняття та звільнення персоналу, внесення записів у трудові книжки.

Помічник керівника

ТОВ "Терен-1"

Недвижимость и Девелопмент

3 года 5 месяцев

12.2008 - 05.2012

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, обслуговування e-mail адреси фірми; підготовка ділової документації та листування; контроль питань з реклами фірми та об'єктів підприємства; прийняття дзвінків клієнтів, робота з офісною оргтехнікою, контроль питань забезпечення офісу телефонним зв'язком та інтернетом; часткове ведення кадрового діловодства; організація роботи сайту нашої фірми (внесення, оновлення та корегування інформації).

Менеджер зі споживчого кредитування

АКБ "Правекс-Банк"

Банки

2 года 2 месяца

09.2006 - 11.2008

Консультування клієнтів про різні пакети споживчого кредитування нашого банку та підбір оптимального для кожного клієнта індивідуально. Перевірка документів Клієнтів і відповідності наданої інформації. Прийняття рішення про можливість надання кредиту у межах дозволених лімітів. Оформлення кредитних договорів. Контроль за надходженням платежів та дзвінки боржникам.

Методист дошкільного закладу

Дошкільний навчальний заклад № 92, Миколаїв

Образование

9 месяцев

11.2005 - 08.2006

Планування та керівництво процесом освіти у дитячому садку, здійснення контролю, підвищення освіти вихователів, складання навчальних планів, написання та подання звітів у відділ освіти міськвиконкому. А головне, отримала корисний досвід роботи на керівній посаді та роботи з персоналом.

Вихователь дошкільного закладу

Дошкільний навчальний заклад №92, Миколаїв

Образование

2 года 3 месяца

07.2003 - 10.2005

Планування та організація процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку.

Як наслідок активної і кваліфікованої діяльності, швидко отримала визнання колективу та підвищення посади.

Науковий співробітник

Миколаївський обласний краєзнавчий музей, Миколаїв (Миколаївська обл.) (культура)

Недвижимость и Девелопмент

2 месяца

07.2002 - 09.2002

Внесення інформації та опису про експонати в книги обліку фондів, участь у підготовці електронного каталогу експонатів.

Ключевая информация

Вільно володію ПК в ОС Windows, також раніше працювала в ОС Linux.

Вільно працюю в програмах Word, Excel, можу працювати в графічних редакторах.

Працюю в 1С 7, 8(початківець, але буду рада поглибленому вивченню); M.E.Doc, Sota, податковий кабінет.

Адмініструвала сайт компанії та наповнювала інтернет-магазин.

В 2021 році вивчала основи SQL та тестування.

Училась в 2 заведениях

Південна академія підвищення кваліфікації кадрів Мінпромполітики України

ф-т "Економіки та підприємництва", спеціальність "Фінанси"

Миколаїв, 2009

Миколаївський державний університет ім.В.О.Сухомлинського

Педагогічний ф-т, викладач педагогіки та психології (дошкольної), магістр

Миколаїв, 2006

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

SkillUp: Тестування

Київ, 2022

Основи тестування та SQL

TOMMY: введення в курс тестування, методологія тестування

Хмельницький, 2021

Введення в курс тестування, методологія тестування

Курси "1С Бухгалтерія 8" від ТОВ "Менеджмент Консалтинг груп"

Львів, 2016

Тривалість 2 місяці

Курси офіс-менеджерів

Миколаїв, 2005

Тривалість 3 міс.

Дополнительная информация

Громадська діяльність

Організувала та зареєструвала ОСББ зі 160 квартир у м.Миколаєві у 2016 році. Брала активну участь у підготовчому процесі для створення ОСББ та його реєстрації, а потім була обрана Головою Правління, членом Ревізійної комісії та бухгалтером. Займалась правовим та документальним забезпечення налаштування роботи Об'єднання. Активний учасник процесу з енергомодернізації наших багатоквартирних будинків та їх капітального ремонту. Ми стали першим ОСББ в Україні, яке встановило сонячну станцію для власних потреб ОСББ.

Особисті якості

Серед своїх якостей я можу відмітити наступні: відповідальність, комунікабельність, вимогливість до власної діяльності, швидко і легко вчусь новому, прагну до самовдосконалення та розвитку. Мої інтереси та захоплення дуже різнобічні, але частіше я звертаю увагу на економіку та фінанси, англійську мову. Сучасні реалії поставили нові виклики до універсальності в роботі і володіння англійською мовою, тому готова навчатися, згадувати та підвищувати свій рівень. Робота з IT-спеціалістами підштовхнула до вивчення нового у цій сфері. Вчитися новому ніколи не пізно і завжди цікаво! Бо мені важливо мати перспективи для розвитку, навчання та руху, щоб отримувати задоволення від того, чим я займаюсь. Маю і творчі хобі для душі та відпочинку.

Анна

Бухгалтер ФОП, IT

Николаев

41 год

неполная занятость, проектная работа

Характер работы: сезонная / временная работа, удаленная работа

Обновлено 2 месяца назад