Працювала в 10 компаніях 21 рік 8 місяців
Послуги для населення - інше, Консалтинг / Аудит, Недержавні організації / NGO, Нерухомість та Девелопмент, Банки, Освіта
Бухгалтер віддалено
ОСББ "ПГС-ВЄГА"
Послуги для населення - інше
5 років 3 місяці
08.2019 - до теперішнього часу
Організувала та зареєструвала ОСББ зі 160 квартир у м.Миколаєві у 2016 році.
Брала активну участь у підготовчому процесі створення ОСББ та його реєстрації, а потім була обрана Головою Правління. Займалась правовим та документальним забезпечення налаштування роботи Об'єднання:
- розробка Статуту;
- складання річного кошторису;
- розрахунок тарифу;
- оптимізація роботи штату та розрахунок посадових окладів і зарплат.
У зв'язку з переїздом до Львова залишила посаду Голови та була обрана до Ревізійної комісії, у складі якої в квітні 2018 та лютому 2019 років брала участь в обов'язковій річній перевірці, а саме проводила:
- аналіз банківських виписок, надходжень та витрат,
- перевірка нарахувань заробітної плати та сплати податків;
- перевірка звітів, які стосуються заробітної плати, та правових аспектів працевлаштування найманих працівників;
- аналіз дотримання річного кошторису та витрат згідно затвердженого тарифу;
- виведення результатів перевірки у підсумковому звіті.
З серпня 2019 року на посаді бухгалтера:
- відновила оплати мешканців, пільг та субсидій з 2016 року,
- розпочала процес запуску роботи в програмі он-лайн доступу "МоєОСББ",
- відновила базу всіх оплат та нарахувань внесків за 3 роки,
- маю досвід складання листів вимог до боржників та судових заяв,
- подала 2 позови до суду, один з яких вже задоволений,
- маю досвід подання заяв до виконавчої служби на стягнення заборгованості.
Бухгалтер ФОП
Бухгалтерські послуги
Консалтинг / Аудит
5 років 9 місяців
02.2019 - до теперішнього часу
Відкриття та закриття ФОП, подача протермінованої та ліквідаційної звітності, підбір КВЕДів, внесення змін до реєстрів, зміна групи чи системи оподаткування.
Ведення ФОПів 1,2,3 груп (ай-ті, роздрібна торгівля, послуги).
Фахівець/Асистент зі збору даних ENUMERATORS (DATA ENTRY ASSISTANTS)
Medecins du Monde
Недержавні організації / NGO
08.2024 - 08.2024
Проведення опитування серед отримувачів гуманітарної допомоги з метою визначення рівня задоволеності наданою допомогою та визначення пріоритетів для майбутніх проектів.
Здійснення вихідних дзвінків.
Введення отриманних даних у програму Kobo та Excel
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
Бухгалтер-експерт
ТОВ "Менеджмент Консалтинг Груп"
Консалтинг / Аудит
5 років 6 місяців
10.2016 - 04.2022
Ведення бухгалтерського та податкового обліку до 78 ФОПів IT-компанії (Perfectial) (3 та 2 групи).
Щоденні продажі валюти та розрахунок курсових різниць, здійснення платежів по сплаті податків, оренди та виплати доходу.
В дні надходження ЗП (валюти із закордону), крім обов'язкового продажу, набирала до 90 заявок на вільний продаж валюти та до 100-130 платіжних доручень у 3 клієнт-банках.
Розрахунок доходу за звітній період, подання звітів (Декларація єдиного податку, ЄСВ, 1ДФ, Декларація про майновий стан).
Робота в програмах M.E.Doc, Sota та податковому кабінеті, виготовлення електронних ключів для подання звітності.
Також протягом півроку вела ФОПа з ПДВ та найманими працівниками.
Бухгалтер
ТОВ "Терен-1"
Нерухомість та Девелопмент
4 роки 3 місяці
06.2012 - 09.2016
Внесення рахунків, платежів та виписок в 1С, робота в клієнт-банках (платежі, купівля-продаж валюти), платежі у банку та спілкування з працівниками банку щодо платежів, рахунків та кредитів; нарахування заробітної плати працівникам підприємства, подання звітності по ЄСВ та 1ДФ та інші доручення головного бухгалтера. Майже самостійно освоювала всі знання з бухгалтерського обліку та 1С.
Виконання часткових обов'язків офіс-менеджера: ведення та обробка вхідної-вихідної кореспонденції, відправлення кореспонденції, обслуговування e-mail адрес фірми, підготовка ділової документації та наказів, спілкування та листування з контрагентами, організація реклами об'єктів підприємства в газетах та інтернет-ресурсах, збір й аналіз інформації та виконання інших доручень директора.
Часткове ведення кадрового діловодства: накази по персоналу, контроль графіка відпусток, пошук, прийняття та звільнення персоналу, внесення записів у трудові книжки.
Помічник керівника
ТОВ "Терен-1"
Нерухомість та Девелопмент
3 роки 5 місяців
12.2008 - 05.2012
Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, обслуговування e-mail адреси фірми; підготовка ділової документації та листування; контроль питань з реклами фірми та об'єктів підприємства; прийняття дзвінків клієнтів, робота з офісною оргтехнікою, контроль питань забезпечення офісу телефонним зв'язком та інтернетом; часткове ведення кадрового діловодства; організація роботи сайту нашої фірми (внесення, оновлення та корегування інформації).
Менеджер зі споживчого кредитування
АКБ "Правекс-Банк"
Банки
2 роки 2 місяці
09.2006 - 11.2008
Консультування клієнтів про різні пакети споживчого кредитування нашого банку та підбір оптимального для кожного клієнта індивідуально. Перевірка документів Клієнтів і відповідності наданої інформації. Прийняття рішення про можливість надання кредиту у межах дозволених лімітів. Оформлення кредитних договорів. Контроль за надходженням платежів та дзвінки боржникам.
Методист дошкільного закладу
Дошкільний навчальний заклад № 92, Миколаїв
Освіта
9 місяців
11.2005 - 08.2006
Планування та керівництво процесом освіти у дитячому садку, здійснення контролю, підвищення освіти вихователів, складання навчальних планів, написання та подання звітів у відділ освіти міськвиконкому. А головне, отримала корисний досвід роботи на керівній посаді та роботи з персоналом.
Вихователь дошкільного закладу
Дошкільний навчальний заклад №92, Миколаїв
Освіта
2 роки 3 місяці
07.2003 - 10.2005
Планування та організація процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку.
Як наслідок активної і кваліфікованої діяльності, швидко отримала визнання колективу та підвищення посади.
Науковий співробітник
Миколаївський обласний краєзнавчий музей, Миколаїв (Миколаївська обл.) (культура)
Нерухомість та Девелопмент
2 місяці
07.2002 - 09.2002
Внесення інформації та опису про експонати в книги обліку фондів, участь у підготовці електронного каталогу експонатів.
Ключова інформація
Вільно володію ПК в ОС Windows, також раніше працювала в ОС Linux.
Вільно працюю в програмах Word, Excel, можу працювати в графічних редакторах.
Працюю в 1С 7, 8(початківець, але буду рада поглибленому вивченню); M.E.Doc, Sota, податковий кабінет.
Адмініструвала сайт компанії та наповнювала інтернет-магазин.
В 2021 році вивчала основи SQL та тестування.
Навчалась в 2 закладах
Південна академія підвищення кваліфікації кадрів Мінпромполітики України
ф-т "Економіки та підприємництва", спеціальність "Фінанси"
Миколаїв, 2009
Миколаївський державний університет ім.В.О.Сухомлинського
Педагогічний ф-т, викладач педагогіки та психології (дошкольної), магістр
Миколаїв, 2006
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
SkillUp: Тестування
Основи тестування та SQL
TOMMY: введення в курс тестування, методологія тестування
Введення в курс тестування, методологія тестування
Курси "1С Бухгалтерія 8" від ТОВ "Менеджмент Консалтинг груп"
Тривалість 2 місяці
Курси офіс-менеджерів
Тривалість 3 міс.
Додаткова інформація
Громадська діяльність
Організувала та зареєструвала ОСББ зі 160 квартир у м.Миколаєві у 2016 році. Брала активну участь у підготовчому процесі для створення ОСББ та його реєстрації, а потім була обрана Головою Правління, членом Ревізійної комісії та бухгалтером. Займалась правовим та документальним забезпечення налаштування роботи Об'єднання. Активний учасник процесу з енергомодернізації наших багатоквартирних будинків та їх капітального ремонту. Ми стали першим ОСББ в Україні, яке встановило сонячну станцію для власних потреб ОСББ.
Особисті якості
Анна
Анна
Бухгалтер ФОП, IT
Миколаїв
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: сезонна / тимчасова робота, віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому