Работал в 4 компаниях   18 лет 2 месяца

IT

Senior Game Designer

LLC JED GAMES

IT

12 лет 4 месяца

02.2012 - 06.2024

Ключова експертиза:
- Розробка геймплейних фіч, механік, балансування.
- Покращення ключових KPI (Retention, монетизація).
- Жанри: мобільний Hybrid Casual, Midcore, RPG, RTS
Портфоліо за вимогою
---
Професійні навички
Game Design:
- Core/Meta-геймплей
- Ігрові цикли (game loops)
- Економіка та баланс
- Прототипування (Figma, Miro)
Монетизація:
- F2P-моделі
- In-App Purchases
- Підписки та бойові пропуски
Аналітика:
- Аналіз KPI (Retention, LTV)
- Юніт-економіка
- A/B тестування
Управління:
- Agile/Scrum, Roadmaps
- Управління аутсорсом
Інструменти:
- Unity, Jira, Confluence, Notion
- Excel/Sheets, Firebase
_Проєкт: Elemental Heroes (RPG-стратегія, Midcore, 1M+ встановлень)_
- Розробив основні комбат механіки (тактика юнітів, система здібностей).
- Створив систему прогресії та виногороди (гілки прокачки, баланс PvE/PvP).
- Впровадив фічі для довгострокового утримання:
- Систему кланів з кооперативними рейдами.
- Епічних PvE-босів з унікальними механіками.
- Регулярні кланові івенти.

lead game designer

INSOLLO entertainment

IT

1 год 9 месяцев

01.2010 - 10.2011

- Запустив соціальну гру «Дембеля» (VK, 200K MAU).
- Розробив MVP для «Project If» (механіка знайомств через геймплей).
- Формував команду та процеси з нуля

Game designer

Mail.Ru Group

IT

7 месяцев

08.2009 - 03.2010


- Брав участь у розробці базових механік та балансу для «Хуторка» (соціальна ферма).

Game designer

GSC Game World

IT

3 года 5 месяцев

03.2006 - 08.2009


- «Козаки 2» (RTS): Тестування балансу, оптимізація ШІ.
- «Олександр» (RTS): Створення історично достовірних рівнів.
- «Герої зруйнованих імперій» (RTS vs RPG):
- Розробка механік для юнітів та героїв
- Балансування PvP/PvE-режимів.

Ключевая информация

#CoreGameplay — проектирование основного геймплея

#MetaGameplay — разработка мета-систем и прогрессий

#GameLoops — создание игровых циклов

#GameEconomy — балансировка экономик

#CombatBalance — боевой баланс и PvP/PvE системы

#LiveOps — поддержка и развитие игры после релиза

#Monetization — F2P-модели, гибридные подходы, LTV

#RetentionOptimization — улучшение удержания (D1/D7/D30)

#TeamManagement — управление командами, Agile/Scrum

#GenreResearch — анализ жанров и генерация идей

#HybridCasual — экспертиза в современном трендовом жанре

#SystemDesign — построение комплексных игровых систем

#AnalyticalThinking — системный подход и работа с данными

Учился в 1 заведении

Киевский национальный университет им. Тараса Шевченка

Философский, политология

Киев, 2002

Владеет языками

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Сергій

Game designer

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: сезонная / временная работа, удаленная работа

Обновлено 10 часов назад