Працював в 4 компаніях   18 років 2 місяці

IT

Senior Game Designer

LLC JED GAMES

IT

12 років 4 місяці

02.2012 - 06.2024

Ключова експертиза:
- Розробка геймплейних фіч, механік, балансування.
- Покращення ключових KPI (Retention, монетизація).
- Жанри: мобільний Hybrid Casual, Midcore, RPG, RTS
Портфоліо за вимогою
---
Професійні навички
Game Design:
- Core/Meta-геймплей
- Ігрові цикли (game loops)
- Економіка та баланс
- Прототипування (Figma, Miro)
Монетизація:
- F2P-моделі
- In-App Purchases
- Підписки та бойові пропуски
Аналітика:
- Аналіз KPI (Retention, LTV)
- Юніт-економіка
- A/B тестування
Управління:
- Agile/Scrum, Roadmaps
- Управління аутсорсом
Інструменти:
- Unity, Jira, Confluence, Notion
- Excel/Sheets, Firebase
_Проєкт: Elemental Heroes (RPG-стратегія, Midcore, 1M+ встановлень)_
- Розробив основні комбат механіки (тактика юнітів, система здібностей).
- Створив систему прогресії та виногороди (гілки прокачки, баланс PvE/PvP).
- Впровадив фічі для довгострокового утримання:
- Систему кланів з кооперативними рейдами.
- Епічних PvE-босів з унікальними механіками.
- Регулярні кланові івенти.

lead game designer

INSOLLO entertainment

IT

1 рік 9 місяців

01.2010 - 10.2011

- Запустив соціальну гру «Дембеля» (VK, 200K MAU).
- Розробив MVP для «Project If» (механіка знайомств через геймплей).
- Формував команду та процеси з нуля

Game designer

Mail.Ru Group

IT

7 місяців

08.2009 - 03.2010


- Брав участь у розробці базових механік та балансу для «Хуторка» (соціальна ферма).

Game designer

GSC Game World

IT

3 роки 5 місяців

03.2006 - 08.2009


- «Козаки 2» (RTS): Тестування балансу, оптимізація ШІ.
- «Олександр» (RTS): Створення історично достовірних рівнів.
- «Герої зруйнованих імперій» (RTS vs RPG):
- Розробка механік для юнітів та героїв
- Балансування PvP/PvE-режимів.

Ключова інформація

#CoreGameplay — проектирование основного геймплея

#MetaGameplay — разработка мета-систем и прогрессий

#GameLoops — создание игровых циклов

#GameEconomy — балансировка экономик

#CombatBalance — боевой баланс и PvP/PvE системы

#LiveOps — поддержка и развитие игры после релиза

#Monetization — F2P-модели, гибридные подходы, LTV

#RetentionOptimization — улучшение удержания (D1/D7/D30)

#TeamManagement — управление командами, Agile/Scrum

#GenreResearch — анализ жанров и генерация идей

#HybridCasual — экспертиза в современном трендовом жанре

#SystemDesign — построение комплексных игровых систем

#AnalyticalThinking — системный подход и работа с данными

Навчався в 1 закладі

Киевский национальный университет им. Тараса Шевченка

Философский, политология

Киев, 2002

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Сергій

онлайн

Game designer

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: сезонна / тимчасова робота, віддалена робота

Оновлено щойно