Работала в 3 компаниях   6 лет 6 месяцев

Консалтинг / Аудит, IT, Строительство

Менеджер з персоналу

Fircroft

Консалтинг / Аудит

4 года 5 месяцев

01.2019 - 06.2023

На позиції HR administrator:
-виконання повного комплексу кадрового діловодства (процедури з трудових відносин, кадрова документація тощо) відповідно до законодавства України та встановлених корпоративних кадрових процедур
- збирання та підготовка даних для нарахування заробітної плати (табелі обліку робочого часу, зарплатні акти)
- Збір кадрової інформації
- консультування співробітників компанії з кадрового діловодства та питань, пов'язаних з працевлаштуванням.
- повний цикл корпоративної підтримки всіх клієнтів компанії та контактерів у кадровому діловодстві та адміністративних питаннях
- формування внутрішніх звітів та звітів до державних органів відповідно до чинного законодавства України.
- координація питань страхуванням, робота зі страховими службами
-впровадження заходів щодо адаптації нових співробітників
-робота в 1С (відпустки/звільнення/прийняття на роботу)
-формування посадових інструкцій -виконання доручень керівника (офіс адміністрування)
- замовлення квитків, бронювання готелів
- робота з експатами (підготовка необхідних документів для залучення іноземних громадян для роботи на території України, подання документів до державних органів, підготовка документів для отримання Work/Resident permit)
На позиції Рекрутер:
-Пошук персоналу різного рівня (на офісні та складські позиції, так само і робота з Executive search)
-формування профілю посади
-вибір оптимальних джерел пошуку кандидатів та розміщення вакансій -складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на job сайтах у мережі Internet, а також пошук резюме у відповідність до вимог, що пред'являються ініціатором заявки
-проведення попередніх телефонних інтерв'ю та співбесід
-проведення первинних співбесід онлайн та офлайн
-проведення вторинних співбесід паралельно з керівництвом
-адаптація найнятих працівників
Досягнення:
Завдяки розробці та впровадженню соцпакету та системи бонусів та роботі над корпоративною культурою мені вдалося знизити плинність кадрів на 70%
Впровадивши новий процес комунікації з клієнтами та кандидатами, скоротила час найму з 3 тижнів до 10 днів протягом 2021 року.
Підібрала та найняла понад 20 фахівців на конкурентному ринку за 2021 рік
Підтримувала тісний контакт як з клієнтами, так і з кандидатами, щоб обидві сторони отримували своєчасний та корисний зворотний зв'язок.
Провела аналіз завдань для визначення посадових обов'язків та вимог до вакансій.
У 2021 році вдалося досягти та перевиконати KPI на 20%.
Розширила внутрішню базу даних.
підтримувала внутрішню базу даних компанії у актуальному стані за допомогою своєчасних звітів та оцінок.
• Підбір персоналу
• Кадри
• Добір ІТ персоналу
• Внутрішні комунікації
• Мотивація і організація праці
• Управління персоналом
• Трудове право
• Офіс-менеджер
• Навчання персоналу

IT recruiter

Axon Development Group

IT

1 год 4 месяца

07.2021 - 11.2022

Search and selection of technical and non-technical faced by the industry. Development of a strategy for personnel
working with social networks. Conducting competency interviews.Conducting negotiations and establishing working
career growth at the workplace from a junior to a relationships with all participants of the recruitment
leading manager thanks to motivation and Understanding the processes taking place in food discipline. Adaptation, training, development and companies.
training of personnel.
- Search developers for the company position;
- Searching Project managers;
- Searching Angular and Java Developers;
-Searching for C# , Python and node.js developers;
- Searching for QA;
- Searching for Databases spesialist/ Retention managers/ Affiliate managers
• Кадри
• Просунутий рівень володіння мовою
• Управління персоналом

Менеджер по персоналу

Prof lider

Строительство

2 года

01.2017 - 01.2019

-Робота з кадровими базами даних;
-Ведення особових справ співробітників;
-супровід нового співробітника під час стажування;
-анкетування, адаптація
-перевірка рекомендацій;
-Звітність з кадрових питань;
-аналіз ринку праці;
-Пошук кандидатів (база даних, інтернет, ЗМІ);
-відбір (первинний скринінг по телефону);
-Проведення співбесід (структуроване інтерв'ю, «кейси», психодіагностика);
-організація та координація співбесід з керівниками
-організація корпоративних заходів
• Підбір персоналу
• Кадри
• Добір ІТ персоналу
• Добір ІТ персоналу
• Добір ІТ персоналу
• Внутрішні комунікації
• Мотивація і організація праці
• Управління персоналом
• Трудове право
• Розвиток бренду
• Навчання персоналу

Ключевая информация

-Робота з кадровими базами даних; -складний (нафтогазова сфера) та масовий підбір персоналу (складські працівники / офісні працівники / Топ менеджера);
-Ведення особових справ співробітників;
-супровід нового співробітника під час стажування;
-анкетування, адаптація;
-перевірка рекомендацій;
-Звітність з кадрових питань;
-аналіз ринку праці;
-Пошук кандидатів (база даних, інтернет, ЗМІ);
-відбір (первинний скринінг по телефону);
-Проведення співбесід (структуроване інтерв'ю, «кейси», психодіагностика);
-Організація та координація співбесід з керівниками;
-Організація корпоративних заходів;
- робота в 1с (проведення прийому/звільнення/відпусток/лікарняних); -складання звітів для Фонду соціального захисту інвалідів; -адміністрування офісу;
- Виконання доручень керівника.
• Підбір персоналу
• Кадри
• Добір ІТ персоналу
• Внутрішні комунікації
• Мотивація і організація праці
• Управління персоналом
• Трудове право
• Розвиток бренду
• Документообіг
• Юридична консультація
• Фінансова звітність

Училась в 1 заведении

НПУ им. Драгоманова

социальная работа и управление

Киев, 2018

Владеет языками

Английский

выше среднего

Польский

выше среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Genius Space Професія HR менеджер

Київ, 2022

Диджиталізація у сфері HR: майбутнє рекрутингу

Київ, 2021

Photoshop

Київ, 2017

Учбовий центр IT столиця

Развиток HR-агентств з допомогою методик та інструментів КШТ

Київ, 2017

Киівська школа технологій

курс Ф. Пьюселіка

Київ, 2015

психотерапія та реабілітація залежностей серед підлітків

Дополнительная информация

особисті якості

Доброго дня, потенційні роботодавці. Якщо Ви читаєте цю частину мого резюме, швидше за все, моя кандидатура здалася Вам цікавою, тому слід додати кілька слів про себе. Мій досвід роботи близько 7 років у сфері підбору персоналу. З великим захопленням ставлюся до процесу підбору та пошуку персоналу - мені цікаво спілкуватися з людьми, будь то бухгалтер, менеджер з продажу або програміст. Моя робота-це шлях від планування до реалізації та аналізу отриманих результатів. Один із цікавих проектів, з якими мені пощастило працювати, це British American tobacco. Я займалася підбором менеджерів із продажу, на той час ще нікому не відомого продукту – Glo. Наступним потужним та важливим досвідом для мене, був підбір персоналу та робота з кадровим діловодством для міжнародної нафтосервісної компанії Schlumberger. Також, я мала можливість бути провідним спеціалістом з підбору персоналу для іспанської будівельної компанії, яка успішно зайшла на український ринок. Я мала можливість спробувати себе так само і як IT рекрутер (робота з продуктом і з аутсорсом) Крім підбору персоналу я активно займаюся адаптацією і кадровим діловодством. З інтересом візьмуся за нові проекти. Я енергійна, позитивна та доброзичлива. Можу легко порозумітися з незнайомою людиною, готова підтримати будь-яку розмову. Колеги на минулому робочому місці хвалили мене за вміння збирати колектив в одне ціле незалежно від кількості людей. Мені подобається робота в колективі, але, водночас, я вмію приймати самостійні рішення. Я вмію відстоювати власну точку зору, але, в той же час я завжди лояльна до думки оточуючих і відкрита для нового досвіду. Для мене цінна довіра керівництва та колективу загалом, саме з цієї причини я завжди намагаюся якісно виконувати доручені мені завдання. Я добре рефлексую свою роботу, стежу за своєю діяльністю, здатна помічати та документувати зростання власного професіоналізму- я і є свій найкращий мотиватор. Грамотне усне та письмове мовлення, організаторські здібності, порядність, пунктуальність. Я завжди готова працювати та розвиватися! Чемність, стресостійкість і неконфліктність допомагають мені ефективно спілкуватися з клієнтами та співробітниками, підтримувати позитивний імідж компанії. Захоплююсь літературою, люблю готувати, обожнюю тварин, подорожую. Останні півтора роки працюю віддалено, на даний момент проживаю в Європі, тому розглядаю лише віддалений формат роботи. З радістю поспілкуюсь з вами стосовно вашої вакансії, для зручності додаю свій телеграм - @mismarina дякую!

професійні навички:

-Навички роботи з комп’ютером - вілтне володіння MS Office ( Excel, Power Point, Word, ), графічні редактори (Photoshop), работа с єлектронною почтою. Впевнена работа с різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer). Навички роботи з операційними системами Linux и Windows - комунікація з клаєнтами (9 років досвіду) - Работа с оргтехнікою (9 років досвіду) -Діловий этикет,переписка (8 років досвіду) -Работа с холодними дзвінками (8 років досвіду) - Проведення сопівбесід (7 років досвіду) -Рішення конфліктних ситуацій - робота з 1С (4 роки досвіду) - Пошук та підбір персоналу на складні вакансіі, IT recruiting, та масовий підбір ( 6 років досвіду)

Марина Руслановна

Менеджер по персоналу

Другие страны

25 000 грн.

30 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 месяца назад