Работал в 9 компаниях 29 лет 1 месяц
Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail
Генеральний директор
АВТОЦЕХ, ТОВ
Транспорт и Логистика
3 года 4 месяца
04.2022 - 07.2025
- Керівництво загальною діяльністю компанії
- Розробка стратегічних напрямків та цілей організації
- Прийняття ключових управлінських рішень
- Координація роботи вищого керівництва
- Представництво компанії на публічних заходах та переговорах
- Моніторинг фінансового стану та ефективності операцій
- Забезпечення дотримання корпоративних стандартів та законодавства
- Організація корпоративної культури та розвитку персоналу
- Управління інвестиціями та розвитком нових напрямків бізнесу
- Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
-Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
-Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);Збільшення прибутку на 25%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
-Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
-CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
-Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;
-Більше 500 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
-Пряме управління персоналом (30 осіб).
Директор(CBO)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года
04.2018 - 03.2022
- Планування та організація роботи Компанії
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості Компанії
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи Компанії
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи Компанії
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку Компанії
-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
-Збільшення прибутку на 15%.
-Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок:
*Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
*Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
*Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
*Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
*Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
*Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.
*CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
*Виробничий леверидж.
Реалізовано проекти:
*Відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
*Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
*Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
*Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
*Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
*Підготовка звітності для ради директорів.
*Управління персоналом (понад 200 осіб).
Генеральний директор(СЕО)
Міждународна Торгово-Промислова група компаній "MSC" м.Нікосія(Кіпр).м..Кошице(Словакія), м.Киев(Украина), м.Дніпро(Україна)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 6 месяцев
10.2015 - 03.2018
- Планування та організація роботи Компанії
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості в Компанії
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Бечмаркінг(Аналіз) конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: три виробництва DIY (кріплення та шпалери), Medical (одяг); аграрний напрямок - виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво), дистрибуція B&B, ЗЕД, логістика;
*Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
*Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
*Відкрито 5 нових напрямків транспортної логістики;
*Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%: знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
*На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
*Брав участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж), валідація процесу;
* Впровадження системи НАССР та контроль її виконення;
*Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
*Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
*Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
*Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).
Операційний директор.(СОО).
"SPAR" г.Тбілісі, Грузія
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
10.2014 - 10.2015
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості Компанії(НАССР, ISO, валідація та інш.)
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок ТОП, мідл та лінейного персоналу;
- Адаптація та провадження до європейских умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів Компанії
- Дотримання корпоративної культури та цінностей Компанії
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз(бечмарк) конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).
Реалізовано:
*Операційне управління Start-Up-ом;
*Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
*Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
*Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого *Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
*Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);
*Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
*Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
*Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;
*Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
*Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
*Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
*Зменшилась плинність персоналу на 4%;
*Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
*Збільшився середній чек на 5%;
*Збільшилась конверсія на 6%;
*Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
*Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-продажі,маретплейс, опт та інш.
Директор(Executive Director).
Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников"ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 8 месяцев
03.2012 - 10.2014
- Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
- Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
- Прийняття ключових управлінських рішень
- Координація роботи всіх відділів
- Представлення компанії в зовнішньому середовищі
- Забезпечення досягнення фінансових цілей
- Розробка і впровадження інноваційних проектів
Реалізовано:
- операційний контроль діяльності 34 магазину, а також складів у 9 містах України;
- розробив бренд, концепт і організував процес відкриття 5 аптек компанії і 7 магазинів;
- за допомогою прописаного і затвердженого мною контролю і мотивації персоналу, а також операційних маркетингових заходів збільшив середній чек по мережі на 8%, а обсяги продажів на 20%;
- зменшення витрат підприємства на 10%, збільшення пенетрації на 10% і конверсії на 15% по магазинах і аптеках;
- розроблено ефективну методику з пошуку та залучення клієнтів;
- впроваджено використання процесу Sales & Operations Planning;
- управління персоналом (близько 400 осіб по мережі).
Комерційний директор
Корпорація "Укртеплоенерго" м.Київ ПСП Укрмехремонт
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 1 месяц
12.2008 - 12.2011
- Розробка та впровадження комерційної стратегії компанії
- Керівництво відділом продажів та маркетингу
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Контроль за виконанням планів продажів
- Підготовка та презентація комерційних пропозицій
- Взаємодія з ключовими клієнтами та партнерами
- Розробка та впровадження маркетингових заходів
- Контроль за бюджетом комерційного відділу
- Підготовка звітності та аналітики
- Підбір та навчання персоналу
Реалізовано:
- організація збуту продукції, управління постачанням компанії;
- моніторинг ринку, супровід процесу участі в тендерах, внаслідок чого компанія була переможцем 17 державних і комерційних тендерів;
- розробка стратегії залучення та утримання клієнтів, як результат компанія стала постачальником спеціалізованого обладнання більш ніж для 40 компаній (оборот близько 50 млн. грн.);
- ребрендинг і ристайлінг 8 АЗС;
- відкрито 3 автозаправні комплекси;
- продаж світлих нафтопродуктів за LFL збільшився на 5%, продаж темних продуктів і газу за LFL збільшився на 7% і 10% відповідно;
- управління персоналом (14 безпосередньо; більше 500 по мережі).
Директор
"Х5 Ритейл Групп(Перекрёсток и Пятёрочка) г.Киев
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
02.2005 - 04.2008
Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
Досягнення:
-План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
-Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
-Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
-Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
-Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
-Зменшення видимих дірок на 20%;
-Збільшення SKU на 5%;
-Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
-Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
-Мінімізував збитки підприємства на 14%.
Комерційний директор
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок"
Торговля розничная / Retail
4 года 1 месяц
01.2001 - 01.2005
Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.
Досягнення:
*На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
*Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
*Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
*Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
*Впровадження діючої системи збалансованих показників;
*Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
*Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
*EBITDA склала 11%
Директор
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".
Торговля розничная / Retail
5 лет 3 месяца
07.1995 - 09.2000
ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".
-Більше 50 ТТ по Україні.
-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
-Відкрив більше 50 торгових точок по Україні;
-Відкрив 3-и виробничих цехи;
-Управління персоналом (більше 200 осіб);
- 100% капіталізація підприємства за 5 років.
Ключевая информация
Мои проекты, публикации, рекомендации на странице LinkedIn: https://ua.linkedin.com/in/сергей-забияка-мва-0557196
-20 лет опыт работы в сферах В2В , В2С, agro business и factory production;
-17 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами от 15 до 1500 человек, построение системы мотивации;
-практический опыт развития новых направлений бизнеса, сопровождения открытия около 70 торговых точек, 4 удачный Start Up, более 25 эффективный проектов в Украине и за рубежом(Европа и Азия);
-практический опыт планирования и внедрения маркетинговых мероприятий, коммерческого отдела, стратегия продаж, логистика, производства, HR стандартов, стратегии развития и клиентоориентированного сервиса;
-на практике знает как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%;
-практический опыт описания, систематизации, оптимизации бизнес-процессов Компании снижение и распределение почасовой нагрузки, итог: снижен розничный ФОТ на 8%, внедрение системы Тех. поддержки Back office, Front office, магазинов (IT, тех. эксплуатация, SLA 95%);
-практический опыт проведения реорганизации и построение организационной структуры Компании;
-бизнес процессы в производстве, сельском хозяйстве и технологическая линия по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство, стандарты Кайдзен, 5S,TPM,SMED;
-глубокое знание ВЭД , профессиональный переговорщик, заключение сделок по ВЭДу более
чем на 10 млн.$(ЕС, Восточная Европа, Азия, Африка, СНГ);
-успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами;
-реализовал проекты: открытие 4-офисных и складских пространств S < 15000 кв.м., перевнедрение CRM,SAP,WMS, разработка и внедрение нового розничного концепта, тотальное снижение расходов на аренду и содержание на 65 млн. грн (25%).
-имеет достаточно лидерских качеств, чтобы стать стратегическим партнером собственника компании.
Учился в 2 заведениях
Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры (бывш.ДИСИ)
Инженер строитель-технолог,строительно технологический
Украина 1989-1994 г.г., 1994
Universite Jean Moulin Lyon 3 .
MBA.Руководитель высшего звена.
Лион, Франция, 1992
Владеет языками
Английский
базовый
Французский
базовый
Русский
родной
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Міжнародний інститут менеджменту
Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.
Траблшутинг(продажи,маркетинг, переговоры) и Траблшутер
Полный курс «Стратегии и тактики продаж»
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.
Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.
Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время
Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.
Стар к успеху и энергии
-бизнес-тренинг от Сегрея Кобы «ЧТО ДЕЛАЕТ НАС БОГАТЫМ ЧЕЛОВЕКОМ? МЕЧТЫ, ЦЕЛИ, ЛЮБОВЬ.» г. Днепропетровск 2013 год
"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"
"Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена
Практические приёмы увеличения объёма продаж
Успешно прошёл и закончил два тренинга в г.Киеве и получил Сертификаты "Практического приёмы увеличения объёма продаж"2004 и 2006 годы.Консалтинговой компанией "Benefit Programmes". Директор Юлия Заблудовская.
«Коммерческая деятельность»
Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»
Дополнительная информация
Личные качества
Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
Компьютерные навыки
Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , 1С8.2,VISIO, Маркет+,FMS, Repozitariy, Qlik(2,4),The Bath, Apex, Power Point, Excel, MS Office,Битрикс 24, Internet - опытный пользователь
Водительское удостоверение
имеются водительские права категория В
Увлечения и интересы
Хобби - спорт, путешествия, активный отдых,туризм,охота, оружие,рыбалка, история,древние цивилизации.
Профессиональные и другие навыки
- Высокий интеллектуальный уровень(высшее образование в т.ч. по методике МВА) , умение планировать и анализировать
Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
- Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Знание трудового и административного законодательства
- Профессиональное владение компьютером
Цель
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Генеральний директор (СЕО)

Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 11 часов назад