Работал в 9 компаниях   29 лет 1 месяц

Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Генеральний директор

АВТОЦЕХ, ТОВ

Транспорт и Логистика

3 года 4 месяца

04.2022 - 07.2025

  • Керівництво загальною діяльністю компанії
  • Розробка стратегічних напрямків та цілей організації
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Координація роботи вищого керівництва
  • Представництво компанії на публічних заходах та переговорах
  • Моніторинг фінансового стану та ефективності операцій
  • Забезпечення дотримання корпоративних стандартів та законодавства
  • Організація корпоративної культури та розвитку персоналу
  • Управління інвестиціями та розвитком нових напрямків бізнесу
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами

-Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);

-Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);

-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;

-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;

-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);Збільшення прибутку на 25%;

-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;

-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;

-Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;

-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;

-CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;

-Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);

-Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;

-Більше 500 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);

-Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;

-Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.

-Пряме управління персоналом (30 осіб).

Директор(CBO)

DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года

04.2018 - 03.2022

  • Планування та організація роботи Компанії
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості Компанії
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи Компанії
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи Компанії
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку Компанії

-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).

-Збільшення прибутку на 15%.

-Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.

-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.

Підсумок:

*Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);

*Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.

*Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).

*Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;

*Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;

*Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.

*CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.

*Виробничий леверидж.

Реалізовано проекти:

*Відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).

*Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).

*Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).

*Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.

*Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.

*Підготовка звітності для ради директорів.

*Управління персоналом (понад 200 осіб).

Генеральний директор(СЕО)

Міждународна Торгово-Промислова група компаній "MSC" м.Нікосія(Кіпр).м..Кошице(Словакія), м.Киев(Украина), м.Дніпро(Україна)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 6 месяцев

10.2015 - 03.2018

  • Планування та організація роботи Компанії
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості в Компанії
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Бечмаркінг(Аналіз) конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: три виробництва DIY (кріплення та шпалери), Medical (одяг); аграрний напрямок - виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво), дистрибуція B&B, ЗЕД, логістика;

*Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;

*Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;

*Відкрито 5 нових напрямків транспортної логістики;

*Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%: знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);

*На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;

*Брав участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж), валідація процесу;

* Впровадження системи НАССР та контроль її виконення;

*Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;

*Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);

*Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;

*Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).

Операційний директор.(СОО).

"SPAR" г.Тбілісі, Грузія

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 1 месяц

10.2014 - 10.2015

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості Компанії(НАССР, ISO, валідація та інш.)
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок ТОП, мідл та лінейного персоналу;
  • Адаптація та провадження до європейских умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів Компанії
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей Компанії
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз(бечмарк) конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).

Реалізовано:

*Операційне управління Start-Up-ом;

*Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;

*Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);

*Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого *Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;

*Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);

*Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;

*Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;

*Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;

*Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;

*Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;

*Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).

*Зменшилась плинність персоналу на 4%;

*Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;

*Збільшився середній чек на 5%;

*Збільшилась конверсія на 6%;

*Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;

*Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-продажі,маретплейс, опт та інш.

Директор(Executive Director).

Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников"ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 8 месяцев

03.2012 - 10.2014

  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Координація роботи всіх відділів
  • Представлення компанії в зовнішньому середовищі
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей
  • Розробка і впровадження інноваційних проектів

Реалізовано:

- операційний контроль діяльності 34 магазину, а також складів у 9 містах України;

- розробив бренд, концепт і організував процес відкриття 5 аптек компанії і 7 магазинів;

- за допомогою прописаного і затвердженого мною контролю і мотивації персоналу, а також операційних маркетингових заходів збільшив середній чек по мережі на 8%, а обсяги продажів на 20%;

- зменшення витрат підприємства на 10%, збільшення пенетрації на 10% і конверсії на 15% по магазинах і аптеках;

- розроблено ефективну методику з пошуку та залучення клієнтів;

- впроваджено використання процесу Sales & Operations Planning;

- управління персоналом (близько 400 осіб по мережі).

Комерційний директор

Корпорація "Укртеплоенерго" м.Київ ПСП Укрмехремонт

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 1 месяц

12.2008 - 12.2011

  • Розробка та впровадження комерційної стратегії компанії
  • Керівництво відділом продажів та маркетингу
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • Контроль за виконанням планів продажів
  • Підготовка та презентація комерційних пропозицій
  • Взаємодія з ключовими клієнтами та партнерами
  • Розробка та впровадження маркетингових заходів
  • Контроль за бюджетом комерційного відділу
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Підбір та навчання персоналу

Реалізовано:

- організація збуту продукції, управління постачанням компанії;

- моніторинг ринку, супровід процесу участі в тендерах, внаслідок чого компанія була переможцем 17 державних і комерційних тендерів;

- розробка стратегії залучення та утримання клієнтів, як результат компанія стала постачальником спеціалізованого обладнання більш ніж для 40 компаній (оборот близько 50 млн. грн.);

- ребрендинг і ристайлінг 8 АЗС;

- відкрито 3 автозаправні комплекси;

- продаж світлих нафтопродуктів за LFL збільшився на 5%, продаж темних продуктів і газу за LFL збільшився на 7% і 10% відповідно;

- управління персоналом (14 безпосередньо; більше 500 по мережі).

Директор

"Х5 Ритейл Групп(Перекрёсток и Пятёрочка) г.Киев

Торговля розничная / Retail

3 года 3 месяца

02.2005 - 04.2008

Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.

Досягнення:

-План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;

-Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;

-Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;

-Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;

-Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;

-Зменшення видимих дірок на 20%;

-Збільшення SKU на 5%;

-Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);

-Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;

-Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Комерційний директор

ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок"

Торговля розничная / Retail

4 года 1 месяц

01.2001 - 01.2005

Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.

Досягнення:

*На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.

*Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;

*Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;

*Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;

*Впровадження діючої системи збалансованих показників;

*Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;

*Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;

*EBITDA склала 11%

Директор

"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".

Торговля розничная / Retail

5 лет 3 месяца

07.1995 - 09.2000

ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".

-Більше 50 ТТ по Україні.

-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,

-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;

-Відкрив більше 50 торгових точок по Україні;

-Відкрив 3-и виробничих цехи;

-Управління персоналом (більше 200 осіб);

- 100% капіталізація підприємства за 5 років.

Ключевая информация

Мои проекты, публикации, рекомендации на странице LinkedIn: https://ua.linkedin.com/in/сергей-забияка-мва-0557196

-20 лет опыт работы в сферах В2В , В2С, agro business и factory production;

-17 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами от 15 до 1500 человек, построение системы мотивации;

-практический опыт развития новых направлений бизнеса, сопровождения открытия около 70 торговых точек, 4 удачный Start Up, более 25 эффективный проектов в Украине и за рубежом(Европа и Азия);

-практический опыт планирования и внедрения маркетинговых мероприятий, коммерческого отдела, стратегия продаж, логистика, производства, HR стандартов, стратегии развития и клиентоориентированного сервиса;

-на практике знает как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%;

-практический опыт описания, систематизации, оптимизации бизнес-процессов Компании снижение и распределение почасовой нагрузки, итог: снижен розничный ФОТ на 8%, внедрение системы Тех. поддержки Back office, Front office, магазинов (IT, тех. эксплуатация, SLA 95%);

-практический опыт проведения реорганизации и построение организационной структуры Компании;

-бизнес процессы в производстве, сельском хозяйстве и технологическая линия по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство, стандарты Кайдзен, 5S,TPM,SMED;

-глубокое знание ВЭД , профессиональный переговорщик, заключение сделок по ВЭДу более

чем на 10 млн.$(ЕС, Восточная Европа, Азия, Африка, СНГ);

-успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами;

-реализовал проекты: открытие 4-офисных и складских пространств S < 15000 кв.м., перевнедрение CRM,SAP,WMS, разработка и внедрение нового розничного концепта, тотальное снижение расходов на аренду и содержание на 65 млн. грн (25%).

-имеет достаточно лидерских качеств, чтобы стать стратегическим партнером собственника компании.

Учился в 2 заведениях

Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры (бывш.ДИСИ)

Инженер строитель-технолог,строительно технологический

Украина 1989-1994 г.г., 1994

Universite Jean Moulin Lyon 3 .

MBA.Руководитель высшего звена.

Лион, Франция, 1992

Владеет языками

Английский

базовый

Французский

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Міжнародний інститут менеджменту

Киев, Украина, 2015

Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.

Траблшутинг(продажи,маркетинг, переговоры) и Траблшутер

Москва, 2015

Полный курс «Стратегии и тактики продаж»

 

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.

г.Днепропетровск, Украина, 2014

Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.

Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время

г.Забже, Польша, 2013

Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.

Стар к успеху и энергии

Днепропетровск, Украина, 2013

-бизнес-тренинг от Сегрея Кобы «ЧТО ДЕЛАЕТ НАС БОГАТЫМ ЧЕЛОВЕКОМ? МЕЧТЫ, ЦЕЛИ, ЛЮБОВЬ.» г. Днепропетровск 2013 год

"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"

г.Москва, Россия, 2012

"Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена

Практические приёмы увеличения объёма продаж

г.Киев Украина, 2006

Успешно прошёл и закончил два тренинга в г.Киеве и получил Сертификаты "Практического приёмы увеличения объёма продаж"2004 и 2006 годы.Консалтинговой компанией "Benefit Programmes". Директор Юлия Заблудовская.

«Коммерческая деятельность»

Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) г.Киев, 2005

Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»

Дополнительная информация

Личные качества

Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.

Компьютерные навыки

Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , 1С8.2,VISIO, Маркет+,FMS, Repozitariy, Qlik(2,4),The Bath, Apex, Power Point, Excel, MS Office,Битрикс 24, Internet - опытный пользователь

Водительское удостоверение

имеются водительские права категория В

Увлечения и интересы

Хобби - спорт, путешествия, активный отдых,туризм,охота, оружие,рыбалка, история,древние цивилизации.

Профессиональные и другие навыки

  • Высокий интеллектуальный уровень(высшее образование в т.ч. по методике МВА) , умение планировать и анализировать

    Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение

    Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность

  • Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
•Сертифицированный специалист по внедрению стандарта ISO 9001:2008 на предприятии

-Знания в области международного права

-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования

-Знания в области работы по координации front офиса

-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)

•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса

  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Знание трудового и административного законодательства
  • Профессиональное владение компьютером
•Свободный русский/ украинский, базовые английский и польский.

Цель

Моя цель получить руководящую позицию ТОП менеджера в сферах В2С( Retail(food,non food),DIY,street retail,прямые продажи, FMCG, HoReCa,одежда,обувь,детские товары),В2В(оборудование, комплектующие и т.д.),транспортная и складская логистика, франчайзинг, аутсорсинг, В2G(коммуникации,оборудование,тендеры,услуги и т.д .).

Сергій Володимирович

Генеральний директор (СЕО)

Днепр

48 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 11 часов назад