Работал в 6 компаниях 6 лет 6 месяцев
IT
Middle Unity developer (Android/iOs)
Evoplay Entertainment
IT
2 года 3 месяца
04.2021 - 07.2023
- Розробка мобільных ігор на Unity для GooglePlay и AppStore
- Оновлення і супровід вже запущенних застосунків
- Проектування та реалізація архітектури систем контролю ігрового процесу та контролю WebView через RemoteConfig
- Інтеграція різноманітних систем атрибуції для потреб маркетингу
- Дебаггінг, профіліювання та оптимізація та співпраця з командою дизайнерів над візуальними ассетами
Був членом команди Unity-розробки без розподілу по ролям (кожен розробник самостійно реалізовував проект від початку до кінця). Під час роботи мав найбільший відсоток успішно опублікованих застосунків (більше 100 випущених проектів)
Mobile developer (Unity/ReactNative)
Cosmolot
IT
9 месяцев
05.2020 - 02.2021
Разробка повного циклу брендових ігор для маркетингових цілей кампанії на усіх стадіях (геймдизайн, дизайн, кодинг, тестування, публикація в GooglePlay, атрибуція)
Software developer
DMS-Solutions
IT
6 месяцев
11.2019 - 05.2020
Розробка застосунків для внутрішнього корпоративного використання (JavaServer Faces), разрабка двигуна для розпізнавання зображеннь (сканів), займався навчанням нових співробітників
RPA developer
DMS-Solutions
IT
7 месяцев
04.2019 - 11.2019
Розробка роботизованої автоматизації процесів на базі платформи UiPath (.Net), супровід процесівв на усьому життєвому циклі (формалізація вимог в тех завдання, побудова архітектури процесса, кодинг, написання технічної документації, реверс інженіринг користувацьких платформ і troubleshooting)
Level Designer
Room 8 Studio
IT
5 месяцев
03.2018 - 08.2018
Технічний і візуальный дизайн рівней Match3, Swipe3, Match2 игр, коррегування рівней і балансових таблиць, Планування ігрових івентів, написання супровідної документації.
Freelance software engineer
Self-employment
IT
1 год 9 месяцев
06.2016 - 03.2018
Розробка різноманітних дрібних проектів на замовлення (Наприклад створення маркетингової утіліти автоматизуючої взаємодію с соц мережами)
Ключевая информация
- Впевнені знання та навчики написання коду на мовах С/С++, С#, Vb.Net, Java,
- Досвід роботи на Lua, HSLS, Vb.Script, JavaScript, ReactNative, Python
- Знання принципів работи конвеєру 3D графіки, Досвід написания реализацій Raytracing алгоритмів, Shader'ів
- Широкий алгоритмічний базис
- Відмінне розуміння і досвід розробки застосунків/модулів процедурної генерації контенту
- Досвід інтеграції сторонніх сервисів атрибуції та ін.
- Досвід публікації та оптимізації застосунків під конкретні мобільні платформи.
Учился в 1 заведении
Національний Технічний Університет України "КПІ" ім. І.Сікорського
Программна інженерія
Київ, 2017
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Польский
базовый
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Luxoft Software Engineering Training
ACSE "Open source tools for multimedia development"
Course provided by Department of Informatics Aristole University of Tessalonki in cooperation with NTUU "KPI"
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Окрім власне навичок в програмуванні володію супровідними для геймдевелопменту скіллами: Геймдизайн/лвлдизайн (проектування механік і взаємодій), ігровий UI/UX дизайн, PixelArt дизайн ассетів, дизайн концепт-артів (малювання), також маю базові навички моделінгу та анімації.
Максим Олександрович
Максим Олександрович
Unity developer
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 недели назад