Працював в 6 компаніях 6 років 6 місяців
IT
Middle Unity developer (Android/iOs)
Evoplay Entertainment
IT
2 роки 3 місяці
04.2021 - 07.2023
- Розробка мобільных ігор на Unity для GooglePlay и AppStore
- Оновлення і супровід вже запущенних застосунків
- Проектування та реалізація архітектури систем контролю ігрового процесу та контролю WebView через RemoteConfig
- Інтеграція різноманітних систем атрибуції для потреб маркетингу
- Дебаггінг, профіліювання та оптимізація та співпраця з командою дизайнерів над візуальними ассетами
Був членом команди Unity-розробки без розподілу по ролям (кожен розробник самостійно реалізовував проект від початку до кінця). Під час роботи мав найбільший відсоток успішно опублікованих застосунків (більше 100 випущених проектів)
Mobile developer (Unity/ReactNative)
Cosmolot
IT
9 місяців
05.2020 - 02.2021
Разробка повного циклу брендових ігор для маркетингових цілей кампанії на усіх стадіях (геймдизайн, дизайн, кодинг, тестування, публикація в GooglePlay, атрибуція)
Software developer
DMS-Solutions
IT
6 місяців
11.2019 - 05.2020
Розробка застосунків для внутрішнього корпоративного використання (JavaServer Faces), разрабка двигуна для розпізнавання зображеннь (сканів), займався навчанням нових співробітників
RPA developer
DMS-Solutions
IT
7 місяців
04.2019 - 11.2019
Розробка роботизованої автоматизації процесів на базі платформи UiPath (.Net), супровід процесівв на усьому життєвому циклі (формалізація вимог в тех завдання, побудова архітектури процесса, кодинг, написання технічної документації, реверс інженіринг користувацьких платформ і troubleshooting)
Level Designer
Room 8 Studio
IT
5 місяців
03.2018 - 08.2018
Технічний і візуальный дизайн рівней Match3, Swipe3, Match2 игр, коррегування рівней і балансових таблиць, Планування ігрових івентів, написання супровідної документації.
Freelance software engineer
Self-employment
IT
1 рік 9 місяців
06.2016 - 03.2018
Розробка різноманітних дрібних проектів на замовлення (Наприклад створення маркетингової утіліти автоматизуючої взаємодію с соц мережами)
Ключова інформація
- Впевнені знання та навчики написання коду на мовах С/С++, С#, Vb.Net, Java,
- Досвід роботи на Lua, HSLS, Vb.Script, JavaScript, ReactNative, Python
- Знання принципів работи конвеєру 3D графіки, Досвід написания реализацій Raytracing алгоритмів, Shader'ів
- Широкий алгоритмічний базис
- Відмінне розуміння і досвід розробки застосунків/модулів процедурної генерації контенту
- Досвід інтеграції сторонніх сервисів атрибуції та ін.
- Досвід публікації та оптимізації застосунків під конкретні мобільні платформи.
Навчався в 1 закладі
Національний Технічний Університет України "КПІ" ім. І.Сікорського
Программна інженерія
Київ, 2017
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Польська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Luxoft Software Engineering Training
ACSE "Open source tools for multimedia development"
Course provided by Department of Informatics Aristole University of Tessalonki in cooperation with NTUU "KPI"
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Окрім власне навичок в програмуванні володію супровідними для геймдевелопменту скіллами: Геймдизайн/лвлдизайн (проектування механік і взаємодій), ігровий UI/UX дизайн, PixelArt дизайн ассетів, дизайн концепт-артів (малювання), також маю базові навички моделінгу та анімації.
Максим Олександрович
Максим Олександрович
Unity developer
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому