Работала в 4 компаниях 11 лет
Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика
Заступник керуючого магазину
АТБ-маркет
Торговля розничная / Retail
1 год 4 месяца
01.2020 - 05.2021
Управління рядовим персоналом. Швидке та якісне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення безперебійного торговельного процесу, ведення касової документації, інкасація, прийом товару, проведення товарних накладних, збір звітів. .
- Підтримка управління діяльністю магазину
- Участь у плануванні та організації робочого процесу
- Аналіз продажів та запасів товарів
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Ведення кадрової документації
- Навчання та оцінка співробітників
- Вирішення адміністративних та організаційних питань
- Організація та контроль інвентаризації
- Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей
транспортный логист
Ал'янс Бетон
Транспорт и Логистика
1 год
11.2018 - 11.2019
- Планування та оптимізація логістичних маршрутів
- Контроль та управління транспортними потоками
- Ведення договірної роботи з перевізниками
- Моніторинг стану транспортних засобів
- Аналіз та зниження логістичних витрат
- Вирішення питань пов'язаних з митним оформленням
- Ведення логістичної документації
- Контроль за збереженням вантажу
Заступник керуючого магазину
АТБ-маркет
Торговля розничная / Retail
3 года 8 месяцев
03.2015 - 11.2018
Управління рядовим персоналом. Швидке та якісне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення безперебійного торговельного процесу, ведення касової документації, інкасація, прийом товару, проведення товарних накладних, збір звітів. .
- Підтримка управління діяльністю магазину
- Участь у плануванні та організації робочого процесу
- Аналіз продажів та запасів товарів
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Ведення кадрової документації
- Навчання та оцінка співробітників
- Організація та контроль інвентаризації
- Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей
Делопроизводитель
Fozzy Group, мережа гипермаркетів ФОЗЗІ
Торговля розничная / Retail
4 года 7 месяцев
06.2010 - 01.2015
Ведення документації, збір товарного звіту, контроль та створення довіреностей, зворотний зв'язок з постачальниками, програмування ваг, контроль за роботою операторів ПК.
- Ведення документообігу та архіву
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
- Підготовка та оформлення службових документів
- Контроль за збереженням документів
- Забезпечення доступу до документації відповідно до запитів
- Організація зберігання архівних матеріалів
- Виконання доручень керівництва
- Обробка інформації та даних
Ключевая информация
Знання 1С (впевнений користувач), знання ПК (впевнений користувач), знання касової дисципліни, знання діловодства, проходила тренінги з "Управління персоналом" "Конфліктологія", маю досвід в управлінні персоналом до 60 чоловік.
- Вирішення проблем
- Стресостійкість
- Рішучість
- Уважність до деталей
- Проактивний підхід
Училась в 1 заведении
Національний фармацевтичний університет
Фармація
Харків, 2020
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Громадська діяльність
Маю статус внутрішньо-переміщеної особи (ВПО).
Перші місяці окупації у місті Бердянськ працювала волонтером (забезпечувала ліками, їжею, водою, надавала першу медичну допомогу)
Вмію ладити з людьми . Емпатична, комунікабельна ,толерантна, відповідальна, організована, стресостійка .Завжди прагну постійного вдосконалення.
Захоплення роботою в сфері ненадання соціальних послуг для мене полягає в можливості активно внести позитивні зміни в життя людей, що переживають тяжкі часи та потребують допомоги.
Висловлюю велике бажання стати частиною вашої команди , що працює на благо людей, враховуючи потреби різних соціальних груп . Впевнена, що у вашій команді я зможу внести свій вклад у досягнення спільних цілей .
Виктория Миколаївна
Виктория Миколаївна
Розгляну усі пропозиції
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад