Працювала в 4 компаніях 11 років
Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика
Заступник керуючого магазину
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
01.2020 - 05.2021
Управління рядовим персоналом. Швидке та якісне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення безперебійного торговельного процесу, ведення касової документації, інкасація, прийом товару, проведення товарних накладних, збір звітів. .
- Підтримка управління діяльністю магазину
- Участь у плануванні та організації робочого процесу
- Аналіз продажів та запасів товарів
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Ведення кадрової документації
- Навчання та оцінка співробітників
- Вирішення адміністративних та організаційних питань
- Організація та контроль інвентаризації
- Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей
транспортный логист
Ал'янс Бетон
Транспорт та Логістика
1 рік
11.2018 - 11.2019
- Планування та оптимізація логістичних маршрутів
- Контроль та управління транспортними потоками
- Ведення договірної роботи з перевізниками
- Моніторинг стану транспортних засобів
- Аналіз та зниження логістичних витрат
- Вирішення питань пов'язаних з митним оформленням
- Ведення логістичної документації
- Контроль за збереженням вантажу
Заступник керуючого магазину
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 8 місяців
03.2015 - 11.2018
Управління рядовим персоналом. Швидке та якісне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення безперебійного торговельного процесу, ведення касової документації, інкасація, прийом товару, проведення товарних накладних, збір звітів. .
- Підтримка управління діяльністю магазину
- Участь у плануванні та організації робочого процесу
- Аналіз продажів та запасів товарів
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Ведення кадрової документації
- Навчання та оцінка співробітників
- Організація та контроль інвентаризації
- Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей
Делопроизводитель
Fozzy Group, мережа гипермаркетів ФОЗЗІ
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 7 місяців
06.2010 - 01.2015
Ведення документації, збір товарного звіту, контроль та створення довіреностей, зворотний зв'язок з постачальниками, програмування ваг, контроль за роботою операторів ПК.
- Ведення документообігу та архіву
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
- Підготовка та оформлення службових документів
- Контроль за збереженням документів
- Забезпечення доступу до документації відповідно до запитів
- Організація зберігання архівних матеріалів
- Виконання доручень керівництва
- Обробка інформації та даних
Ключова інформація
Знання 1С (впевнений користувач), знання ПК (впевнений користувач), знання касової дисципліни, знання діловодства, проходила тренінги з "Управління персоналом" "Конфліктологія", маю досвід в управлінні персоналом до 60 чоловік.
- Вирішення проблем
- Стресостійкість
- Рішучість
- Уважність до деталей
- Проактивний підхід
Навчалась в 1 закладі
Національний фармацевтичний університет
Фармація
Харків, 2020
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Громадська діяльність
Маю статус внутрішньо-переміщеної особи (ВПО).
Перші місяці окупації у місті Бердянськ працювала волонтером (забезпечувала ліками, їжею, водою, надавала першу медичну допомогу)
Вмію ладити з людьми . Емпатична, комунікабельна ,толерантна, відповідальна, організована, стресостійка .Завжди прагну постійного вдосконалення.
Захоплення роботою в сфері ненадання соціальних послуг для мене полягає в можливості активно внести позитивні зміни в життя людей, що переживають тяжкі часи та потребують допомоги.
Висловлюю велике бажання стати частиною вашої команди , що працює на благо людей, враховуючи потреби різних соціальних груп . Впевнена, що у вашій команді я зможу внести свій вклад у досягнення спільних цілей .
Виктория Миколаївна
Виктория Миколаївна
Розгляну усі пропозиції
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому