Работала в 4 компаниях 8 лет 8 месяцев
Консалтинг / Аудит, Услуги для бизнеса - другое, Телекоммуникации / Связь
Операційний керівник віділу продажу
Saleslab
Консалтинг / Аудит
1 год 7 месяцев
05.2023 - по настоящее время
- Контроль дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Формування вводної бази для ведення проектів та встановлення KPI
- Прогнозування завантаженості ліній по проектам в кількості від 180 до 345
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів відділу WFM
- Планування та організація роботи відділу на місяць-квартал-півріччя
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань підлеглими
- Впровадження нововведень для покращення процесів роботи та звітного контролю менеджерів
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку шляхом проведень "Таємного покупця"
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням в моменти введення нових проектів
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок себе та підлеглих шляхом надання зворотнього зв'язку по роботі в межах проектної роботи
Керівник кол-центру
Granat Group
Услуги для бизнеса - другое
2 года
01.2021 - 01.2023
- Вихід на 200-230% виконання плану по продажам спеціалістів відділу
- Приріст на 257% відділу за пів року
- Вихід на чисту продуктивність роботи в лінії менеджерів з 77% до 89(UTL)
- Скорочення часу найму співробітників з 2 тижнів до 5 днів
Обов'язки
- Проведення атестації кожного співробітника та складення плану розвитку, адаптації
- Аналіз показників проєкту для виявлення слабких зон проєкту і побудови плану дій для усунення цих зон (поточних і тих, що можуть з'явитися)
- Складання графіку роботи операторів
- Забезпечення безперебійної та результативної роботы Контакт-центру
- контроль і виконання планових показників, UTL, SLA, конверсія, % доїздів
- Робота зі звітністю та CRM-системами
- Плануванням завантаження на команду/кожного оператора
- Аналізом і підвищенням показників конверсії, середнього чека
- Аналізом і підвищенням показників внутрішніх стандартів якості розмови, SLA
- Проведення брейнштурмів на предмет поліпшення якості роботи як менеджерів, так і керівної ланки
- Проведення калібровок з менеджерами, робота зі штатом 25-40 чоловік
- Робота з мотивацією команди
- Адаптація нових менеджерів
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами
Супервайзер напрямку операторів
Connectic
Телекоммуникации / Связь
2 года 8 месяцев
05.2018 - 01.2021
- Запуск протягом місяця 7 нових проектів
- Ведення в піку одноразово понад 50 проєктів ( серед них низькотрафікові + високотрафікові )
- Виконання планових MBO в AVG 110%+ (по більш ніж 20 проєктам)
Обов'язки
- адаптація нових операторів
- проведення аналізу роботи відділу, операторів, рук-ля для поліпшення якості роботи
- складанням графіка роботи операторівзабезпечення безперебійної та результативної роботи відділу
- контроль і виконання планових показниківробота зі звітністю та CRM-системами
- плануванням завантаження на команду/кожного оператора
- аналізом і підвищенням показників конверсії, середнього чека
- аналізом і підвищенням показників внутрішніх стандартів якості розмови, SLA
Спеціаліст по телемаркетингу
ТОВ "Глобал Билги"
Телекоммуникации / Связь
2 года 2 месяца
03.2016 - 05.2018
Ключевая информация
- Розробка регламентів всередині компанії
- Досвід роботи у сфері телекомунікації - 8 років (Кращий продавець 8 кварталів поспіль - напрямок В2С)
- Досвід роботи у сфері продажів b2c/b2b сегментів понад 6 років
- Написання скриптів розмов для вхідної/вихідної лінії для більш, ніж 30 проєктів
- Систематичне перевиконання планових показників
- Знання пакету програм Microsoft Office (володіння Excel на високому рівні)
- Використання навичок продаж - бронзовий призер Всеукраїнської нагороди DzWinner у номінації "Продавець року"
Училась в 1 заведении
Харківська гімназія №13 Харківської міської ради Харківської області
Харьков, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Чешский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Google Analytics 4, Universal Analytics
- робота з Google Analytics 4 - налаштування, аналіз
- робота з Universal Analytics - налаштування, аналіз
- робота з Google Tag Manager
Управління проєктами: останній стандарт PMBoK7-2021
Розбір PMBoK7 для управління проєктами крок за кроком по останньому стандарту
- Стандарт управління проєктами
- Загальнодоступні методи, моделі та артефакти
- Робота з PMO ( Project Management Office) - ключові напрямки та можливості
- Project Performance Domain - життевий цикл, сторони, команда проєкту, вимір та моніторинг
Ключові прийоми тайм-менеджменту
- Типи сприйняття інформації та правило 72 годин.
- Правило 7±2 і його застосування до тайм-менеджменту.
- Принцип фіксації завдань.
- Принцип мінімізації джерел.
- Принцип чек-листів.
- Групування завдань.
- Правило наступного кроку.
- Етапи працездатності.
- Багатозадачність.
- Правило помодоро.
Дополнительная информация
Особисті якості
Вміння швидко аналізувати ситуацію та оперативно приймати рішення. Вміння і бажання постійно розвиватись, навчатись чомусь новому. Якості лідера та висока працездатність, стресостійкість.
Маю високий рівень відповідальності, цілеспрямована лише на результат, не конфліктна
Кредо по життю - "Якщо робити - робити це краще за всіх".
Прохання не телефонувати на український номер. Була вимушена виїхати, тож прийняти виклик не зможу.
+420 703 318 328 - контактний номер
+38 063 26 25 23 1 - номер для месенджерів
Анастасія Володимирівна
Анастасія Володимирівна
Керівник відділу продажу
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад