Работала в 4 компаниях 3 года 11 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Негосударственные организации / NGO, Услуги для бизнеса - другое
• Рекрутер/HR-manager/Менеджер проєктів
Maimonides Medical Clinic
Медицина и Здравоохранение
11 месяцев
01.2023 - 12.2023
Рекрутер:
• Створення портрету та пошуку кандидатів;
• Пропис посад, вимоги до кандидата та узгодження їх з роботодавцем;
• Пошук кандидатів на різних площадках;
• Підбір, спілкування та проведення співбесід;
• Збір документів та адаптація працівника до роботи (технічне стажування);
• Планування ділових зустрічей за участю керівництва;
• Робота з пакетом офісних програм (Microsoft Word, Excel, PowerPoint,Outlook, OneDrive).
Адміністратор клініки:
• Організація роботи реєстратури, включаючи запис на прийом до лікаря, видачу та прийом документів;
• Координація роботи медичного та адміністративного персоналу;
• Забезпечення збереження та обробки медичної документації відповідно до законодавства;
• Організація та контроль над плануванням робочого графіку медичного персоналу;
• Ведення обліку інвентарю, медичного обладнання та забезпечення його належного функціонування;
• Контроль за фінансовою діяльністю клініки, включаючи складання звітності та рахунків-фактур;
• Розвиток і впровадження політики безпеки та охорони здоров'я на робочому місці;
• Вирішення конфліктних ситуацій та робота з клієнтами для забезпечення високого рівня задоволеності;
• Взаємодія з постачальниками та організація закупівель матеріалів та канцтоварів;
• Впровадження та підтримка інформаційних систем управління клінікою для оптимізації робочих процесів.
Менеджер проєктів:
• Робота над розвитком проєктів;
• Робота з Worksection та Trello;
• Формування, написання та контроль виконання ТЗ;
• Робота з контентом на YouTube;
• Адміністрування сайтів на Tilda та WordPress (створення, додавання контенту);
• Співпраця з розробниками;
• Часткова робота з рекламою (на даний час проходжу навчання по маркетингу);
• Написання статей для Facebook, Instagram та їх розміщення;
• Виконання системних та адміністративних задач, щодо взаємодії з персоналом.
• Створення портрету та пошуку кандидатів;
• Пропис посад, вимоги до кандидата та узгодження їх з роботодавцем;
• Пошук кандидатів на різних площадках;
• Підбір, спілкування та проведення співбесід;
• Збір документів та адаптація працівника до роботи (технічне стажування);
• Планування ділових зустрічей за участю керівництва;
• Робота з пакетом офісних програм (Microsoft Word, Excel, PowerPoint,Outlook, OneDrive).
Адміністратор клініки:
• Організація роботи реєстратури, включаючи запис на прийом до лікаря, видачу та прийом документів;
• Координація роботи медичного та адміністративного персоналу;
• Забезпечення збереження та обробки медичної документації відповідно до законодавства;
• Організація та контроль над плануванням робочого графіку медичного персоналу;
• Ведення обліку інвентарю, медичного обладнання та забезпечення його належного функціонування;
• Контроль за фінансовою діяльністю клініки, включаючи складання звітності та рахунків-фактур;
• Розвиток і впровадження політики безпеки та охорони здоров'я на робочому місці;
• Вирішення конфліктних ситуацій та робота з клієнтами для забезпечення високого рівня задоволеності;
• Взаємодія з постачальниками та організація закупівель матеріалів та канцтоварів;
• Впровадження та підтримка інформаційних систем управління клінікою для оптимізації робочих процесів.
Менеджер проєктів:
• Робота над розвитком проєктів;
• Робота з Worksection та Trello;
• Формування, написання та контроль виконання ТЗ;
• Робота з контентом на YouTube;
• Адміністрування сайтів на Tilda та WordPress (створення, додавання контенту);
• Співпраця з розробниками;
• Часткова робота з рекламою (на даний час проходжу навчання по маркетингу);
• Написання статей для Facebook, Instagram та їх розміщення;
• Виконання системних та адміністративних задач, щодо взаємодії з персоналом.
• Куратор проєкту
Благодійний Фонд «Очі миру»
Негосударственные организации / NGO
3 месяца
06.2022 - 09.2022
Курація благодійного проєкту, наповнення сайту фонду та ведення робочих чатів, організація благодійних подій, ведення документації, контроль виконання задач поставлених перед командою, робота з графіками, співпраця з благодійниками, організація занять для дітей, комунікація з батьками
• Graphic assistant
Mindy Teams
Услуги для бизнеса - другое
7 месяцев
10.2021 - 05.2022
Робота в команді над створенням та обробкою даних, для розробки штучного інтелекту в програмі Annotation Tool, робота Excel, Word, пошук джерел інформації, обробка відео, фото-матеріалів
• Адміністратор
Сінево Україна
Медицина и Здравоохранение
2 года 6 месяцев
11.2019 - 05.2022
Основна робота з клієнтами на ресепшені, вирішення конфліктних ситуацій, орієнтація на бажання та потреби клієнтів, допомога медсестрам в адміністративних питаннях, робота з дітками, реєстрація клієнтів для виконання онлайн-замовлень
Ключевая информация
• ІТ-рекрутинг
• Кадри
• Управління персоналом
• Ефективна комунікація
• Відповідальність
• Кадри
• Управління персоналом
• Ефективна комунікація
• Відповідальність
Училась в 1 заведении
Івано-Франківський базовий медичний коледж
Сестринська справа
Івано-Франківськ, 2018
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Digital Marketing or SUPERLUDI
Київ, 2023
“School of Digital Drawing» Digital illustrator, 2D-illustrator
Івано-Франківськ, 2020
Дополнительная информация
Особисті якості
Працюючи в різних сферах, я зрозуміла, що найбільше моє досягнення за цей час - це комунікація з людьми, тому і роботу шукаю, не просто для заробітку, а для душі, розвитку, як особистісного так і професійного, тому щиро буду рада співпраці!
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач ПК, комп'ютерних програм Microsoft Word
Анна Василівна
Анна Василівна
Менеджер з комунікацій
Ивано-Франковск
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 месяца назад