Работала в 5 компаниях 17 лет 6 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Банки
Бухгалтер з первинної документації
Постачальник ЮА, ТОВ
Промышленность и Производство
7 месяцев
03.2024 - по настоящее время
- Оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних, актів звірок
- Проведення звітів по виробництву в 1С
- Проведення оплати згідно виписки банку в 1С
- Контроль за правильністю оформлення документів
- Внесення даних по контрагентах до бухгалтерської програми
- Контроль за наявністю (поверненням від клієнтів) первинної документації
- Допомога в підготовці документів для отримання сертифікату EUR. 1
Менеджер з продажу (постачання)
ФОП Перевертун В.І. (мережа роздрібних магазинів непродовольчих товарів)
Торговля розничная / Retail
3 года 10 месяцев
05.2020 - 03.2024
- замовлення товару згідно звіту по залишкам та потреб магазинів;
- внесення номенклатури (нового товару) в базу;
- ведення переговорів з постачальниками, пошук нових постачальників, розширення асортименту.
- аналіз продажу товарів;
- контроль залишків товару на магазинах;
- прийом товару, перевірка термінів придатності та цілісності. Розподіл товару між магазинами. Проведення повернень;
- Переоцінка товару (зміна ціни);
- контроль заборгованості та звірка з постачальниками, проведення розрахунків в 1С
- обслуговування замовлень інтернет-магазину: консультування покупців по обраним товарам, супутні продажі, оформлення рахунків на оплату та видаткових накладних,контроль та проведення оплат в 1С, відправка посилок
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
ТОВ "ДАНІКОМ ГРУП"
Промышленность и Производство
1 год 9 месяцев
06.2018 - 03.2020
- - ведення обліку сировини в базі даних та підготовка звітів по залишкам;
- - оформлення документів та отримання фітосанітарних та карантинних сертифікатів;
- - оформлення документів та отримання сертифікатів походження.
Головний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів МСБ
АТ ТАСКОМБАНК
Банки
1 год
06.2017 - 06.2018
- відкриття та супроводження поточних, депозитних та карткових рахунків юридичних осіб та ФОП;
- ідентифікація, верифікація та фінансовий моніторинг;
- прийом платіжних доручень та їх обробка;
- оформлення видачі коштів з використанням чекових книжок;
- прийом та первинна перевірка документів на купівлю/продаж валюти на МВРУ;
- контроль заборгованості по РКО по поточним рахункам;
- консультація клієнтів щодо продуктів банку для клієнтів МСБ;
- підключення та супроводження операцій в системі «клієнт-банк»;
- вирішення питань клієнтів, що виникають в процесі обслуговування.
Бухгалтер-касир (спеціаліст з обслуговування роздрібних та корпоративних клієнтів)
ПАТКБ ПРАВЕКС-БАНК
Банки
10 лет 2 месяца
04.2007 - 06.2017
- обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація;
- відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ;
- продаж банківських металів та монет фізичним та юридичним особам;
- робота з дорожніми та іменними чеками;
- оренда банківських індивідуальних сейфів;
- завантаження і розвантаження банкомату;
- формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів;
- При відсутності керівника, виконувала обов'язки директора відділення.
Ключевая информация
- Досвід роботи з бухгалтерськими документами та програмами.
- Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
- Пошук та ведення ефективних переговорів щодо залучення нових постачальників, що дало змогу збільшення доходу магазинів за рахунок розширення асортименту;
- Аналіз продажів товару, що дало змогу зменшити витрати на товар,що не користується попитом;
- Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
- Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;
- Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.
Училась в 1 заведении
Київський інститут бізнесу і технологій
облік і аудит
Киев, 2007
Владеет языками
Английский
средний
Тетяна
Тетяна
Менеджер із закупівель; бухгалтер; менеджер з продажу інтернет-магазину
Белая Церковь
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 час назад