Працювала в 5 компаніях   17 років 6 місяців

Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Бухгалтер з первинної документації

Постачальник ЮА, ТОВ

Промисловість та Виробництво

7 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

  • Оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних, актів звірок
  • Проведення звітів по виробництву в 1С
  • Проведення оплати згідно виписки банку в 1С
  • Контроль за правильністю оформлення документів
  • Внесення даних по контрагентах до бухгалтерської програми
  • Контроль за наявністю (поверненням від клієнтів) первинної документації
  • Допомога в підготовці документів для отримання сертифікату EUR. 1

Менеджер з продажу (постачання)

ФОП Перевертун В.І. (мережа роздрібних магазинів непродовольчих товарів)

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 10 місяців

05.2020 - 03.2024

  • замовлення товару згідно звіту по залишкам та потреб магазинів;
  • внесення номенклатури (нового товару) в базу;
  • ведення переговорів з постачальниками, пошук нових постачальників, розширення асортименту.
  • аналіз продажу товарів;
  • контроль залишків товару на магазинах;
  • прийом товару, перевірка термінів придатності та цілісності. Розподіл товару між магазинами. Проведення повернень;
  • Переоцінка товару (зміна ціни);
  • контроль заборгованості та звірка з постачальниками, проведення розрахунків в 1С
  • обслуговування замовлень інтернет-магазину: консультування покупців по обраним товарам, супутні продажі, оформлення рахунків на оплату та видаткових накладних,контроль та проведення оплат в 1С, відправка посилок

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

ТОВ "ДАНІКОМ ГРУП"

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

06.2018 - 03.2020

    - ведення обліку сировини в базі даних та підготовка звітів по залишкам;
    - оформлення документів та отримання фітосанітарних та карантинних сертифікатів;
    - оформлення документів та отримання сертифікатів походження.

Головний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів МСБ

АТ ТАСКОМБАНК

Банки

1 рік

06.2017 - 06.2018

  • відкриття та супроводження поточних, депозитних та карткових рахунків юридичних осіб та ФОП;
  • ідентифікація, верифікація та фінансовий моніторинг;
  • прийом платіжних доручень та їх обробка;
  • оформлення видачі коштів з використанням чекових книжок;
  • прийом та первинна перевірка документів на купівлю/продаж валюти на МВРУ;
  • контроль заборгованості по РКО по поточним рахункам;
  • консультація клієнтів щодо продуктів банку для клієнтів МСБ;
  • підключення та супроводження операцій в системі «клієнт-банк»;
  • вирішення питань клієнтів, що виникають в процесі обслуговування.

Бухгалтер-касир (спеціаліст з обслуговування роздрібних та корпоративних клієнтів)

ПАТКБ ПРАВЕКС-БАНК

Банки

10 років 2 місяці

04.2007 - 06.2017

  • обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація;
  • відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ;
  • продаж банківських металів та монет фізичним та юридичним особам;
  • робота з дорожніми та іменними чеками;
  • оренда банківських індивідуальних сейфів;
  • завантаження і розвантаження банкомату;
  • формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів;
  • При відсутності керівника, виконувала обов'язки директора відділення.

Ключова інформація

  • Досвід роботи з бухгалтерськими документами та програмами.
  • Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
  • Пошук та ведення ефективних переговорів щодо залучення нових постачальників, що дало змогу збільшення доходу магазинів за рахунок розширення асортименту;
  • Аналіз продажів товару, що дало змогу зменшити витрати на товар,що не користується попитом;
  • Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
  • Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;

  • Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.

Навчалась в 1 закладі

Київський інститут бізнесу і технологій

облік і аудит

Киев, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Тетяна

Менеджер із закупівель; бухгалтер; менеджер з продажу інтернет-магазину

Біла Церква

16 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 годину тому