Работала в 3 компаниях   8 лет 11 месяцев

Охрана и Безопасность, Телекоммуникации / Связь

Керівник Центру моніторингу

ТОВ «ВЕНБЕСТ»

Охрана и Безопасность

4 месяца

09.2022 - 01.2023

Провідний фахівць інформаційно-комунікаційних мереж (Супервайзер) з продажу банківських продуктів

ТОВ «ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР»

Телекоммуникации / Связь

2 года 3 месяца

01.2020 - 04.2022

• робота з командою;
• вміння керувати персоналом (від 20 чоловік);
• проведення навчання на проект;
• проведення тренінгів;
• контроль за виходом на показники;
• проведення переговорів з замовниками;
• вміння проводити аналіз роботи персоналу та проекта вцілому;
• робота в програмі Exel, 1C.

оператор, менеджер з продажу банківських продуктів

ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ

Телекоммуникации / Связь

6 лет 2 месяца

11.2013 - 01.2020

• здійснення вихідних дзвінків;
• ведення телефонних продажів;
• грамотна і чітка мова,
• хороша дикція;
• відмінне знання ПК;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації;
• досвід роботи з запереченнями;
• знання принципів управління бесідою за допомогою питань;
• знання прийомів переконливого впливу.

Ключевая информация

• комунікабельність;
• стресостійкість;
• багатозадачність;
• спрямованість на результат;
• наполегливість;
• здатність швидко навчатися;
• бажання кар’єрного зросту.

Училась в 1 заведении

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

історія,етнологія і право

Вінниця, 2014

Курсы, тренинги, сертификаты

«Вміння переконувати.Впевнене спілкування»

Житомир, 2021

Як ефективно мотивувати та переконувати інших людей. - Як показувати справжні вигоди та переваги своєї пропозиції. - схема мотивації партнера. - Логіка та емоції: як доводити логічно, а переконувати емоційно.

«Аргументація»

Житомир, 2020

Освоїти дієві методи переконання; Розвинути навички надання впливу на ухвалення рішення; Ознайомитися з різними стратегіями впливу та умовами їх застосування; Вивчення правил побудови аргументації; Дізнатися та навчитися застосовувати риторичні методи аргументації; Удосконалити свої комунікативні навички.

«Ігри продавців»

Житомир, 2019

Здійснення комунікацій, спираючись не тільки на інтуїцію, але і на перевірену практикою методику (формула продажу); Ефективно формулювати цілі кожного майбутнього контакту; Виробляти на людей сприятливе враження; Виявляти потреби людини; Уміння ефективно розбиратися з запереченнями; Уміння правильно ставити запитання; Планувати і керувати ходом розмови з людиною; Використання залучення в свої ідеї як інструменту продажів; Збереження відносин, незалежно від результату переговорів.

Наталія Сергіївна

Адміністратор

Житомир

15 000 грн.

32 года

полная занятость

Обновлено 3 месяца назад