Работала в 3 компаниях 8 лет 11 месяцев
Охрана и Безопасность, Телекоммуникации / Связь
Керівник Центру моніторингу
ТОВ «ВЕНБЕСТ»
Охрана и Безопасность
4 месяца
09.2022 - 01.2023
Провідний фахівць інформаційно-комунікаційних мереж (Супервайзер) з продажу банківських продуктів
ТОВ «ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР»
Телекоммуникации / Связь
2 года 3 месяца
01.2020 - 04.2022
• вміння керувати персоналом (від 20 чоловік);
• проведення навчання на проект;
• проведення тренінгів;
• контроль за виходом на показники;
• проведення переговорів з замовниками;
• вміння проводити аналіз роботи персоналу та проекта вцілому;
• робота в програмі Exel, 1C.
оператор, менеджер з продажу банківських продуктів
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Телекоммуникации / Связь
6 лет 2 месяца
11.2013 - 01.2020
• ведення телефонних продажів;
• грамотна і чітка мова,
• хороша дикція;
• відмінне знання ПК;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації;
• досвід роботи з запереченнями;
• знання принципів управління бесідою за допомогою питань;
• знання прийомів переконливого впливу.
Ключевая информация
• стресостійкість;
• багатозадачність;
• спрямованість на результат;
• наполегливість;
• здатність швидко навчатися;
• бажання кар’єрного зросту.
Училась в 1 заведении
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
історія,етнологія і право
Вінниця, 2014
Курсы, тренинги, сертификаты
«Вміння переконувати.Впевнене спілкування»
Як ефективно мотивувати та переконувати інших людей. - Як показувати справжні вигоди та переваги своєї пропозиції. - схема мотивації партнера. - Логіка та емоції: як доводити логічно, а переконувати емоційно.
«Аргументація»
Освоїти дієві методи переконання; Розвинути навички надання впливу на ухвалення рішення; Ознайомитися з різними стратегіями впливу та умовами їх застосування; Вивчення правил побудови аргументації; Дізнатися та навчитися застосовувати риторичні методи аргументації; Удосконалити свої комунікативні навички.
«Ігри продавців»
Здійснення комунікацій, спираючись не тільки на інтуїцію, але і на перевірену практикою методику (формула продажу); Ефективно формулювати цілі кожного майбутнього контакту; Виробляти на людей сприятливе враження; Виявляти потреби людини; Уміння ефективно розбиратися з запереченнями; Уміння правильно ставити запитання; Планувати і керувати ходом розмови з людиною; Використання залучення в свої ідеї як інструменту продажів; Збереження відносин, незалежно від результату переговорів.
Наталія Сергіївна
Наталія Сергіївна
Адміністратор
Житомир
полная занятость
Обновлено 3 месяца назад