Работала в 3 компаниях 6 лет 8 месяцев
Услуги для бизнеса - другое, Медицина и Здравоохранение, Другое
Провідний спеціаліст по роботі з VIP клієнтами
ІНФОКУС, ТОВ
Услуги для бизнеса - другое
2 года 8 месяцев
03.2022 - по настоящее время
- вирішування нестандартних ситуацій клієнтів.
- обробка звернень від клієнта на вдосконалення внутрішніх процесів сервісу
- проведення зовнішніх та внутрішніх опитувань клієнтів та зворотний зв'язок клієнту
- проведення One-to-One зі співробітниками всіх ланок, з ціллю покращення якості обслуговування, надання зворотнього зв’язку керівникам направлення згідно з системною оцінкою стану співробітника та його ефективності
- оцінка чатів, дзвінків, ведення СРМ бази клієнтів, менеджерів з продажу, спеціалістів тех. підтримки, аналізувати їхню якість відповідно до внутрішніх регламентів;
- виявляти помилки та сприяти запобіганню їх у подальшому;
- проведення зворотного зв’язку менеджерам та їх керівникам на основі оцінки якості обслуговування
- проведення коучингу, навчання та системної оцінки персоналу;
- підвищення якості обслуговування клієнтів шляхом проведення навчань персоналу
- складання звітності про виконану роботу, бюджети компенсацій та оцінка рівня задоволеності
Директор з питань сервісного обслуговування клієнтів
Клініка Святого Миколая
Медицина и Здравоохранение
10 месяцев
05.2021 - 03.2022
На посаді Директора відділу клієнтського сервісу моїми основними завданнями є:
- розробка та впровадження внутрішньої політики в області клієнтського сервісу,
- управління персоналом департаменту з клієнтського сервісу (більше 60 осіб: контакт центр, ресепшн на п’яти локаціях),
- побудова системи управління якісним сервісом,
- управління претензіями пацієнтів,
- розробка та впровадження KPI функції та посад департаменту,
- навчання персоналу сервісній поведінці,
- безперервне вдосконалення клієнтського сервісу,
- автоматизація бізнес-процесів клієнтського сервісу.
Мої досягнення з моменту початку роботи в компанії:
1. Розпочато великий проект по КРІ співробітників відділу згідно матеріальної та нематеріальної мотивації
2. Автоматизувано бізнес процес збору та обробки звітів щодо візитів, відміни прийомів, статистичної звітності роботи контакт-центру, зокрема впровадили PowerBI
3. Успішно відкрито два нових відділення Клініки, з першого дня роботи запустили всі локації рецепції (головне відділення, пункт забору аналізів, пункт тестування) протягом 3-х місяців з моменту прийняття рішення про відкриття
4. Впроваджено систему оцінки персоналу шляхом систематичного тестування та навчання по системі тренінгів. Було впроваджено навчання персоналу на постійній основі, розроблено базу знань та систему оцінки.
Начальник відділу обслуговування клієнтів
ТОВ Тріумф Медіа Груп
Другое
3 года
04.2015 - 04.2018
Розроблено та запроваджено проект по створенню системи cross-sale продажів в відділі, розраховано КРІ та плани продажів для кожного співробітника, систему автоматизації підрахунку продажів та бонусів для працівника, а також графік проведення та плани тренінгів для розвитку та підвищення кваліфікації працівників відділу.
Розроблено та запроваджено проект по автоматизації прийому вхідних скарг та побажань від клієнтів, прописані бізнес-процеси по оптимізації обробки інформації через операційні системи 1с та Jira.
Проведено більше 20 тренінгів із підвищення customer service у відділі, залучення спікерів із суміжних відділів щодо маркетингових акцій, продакт-менеджменту та технічний супровід працюючих систем.
Розроблено та запроваджено проект з оцінки якості обслуговування (customer service), прослуховування дзвінків та вичитка чатів і листів зворотнього зв'язку із подальшою роботою над помилками, щомісячні звіти та система бонусів та заохочень. Побудова з «нуля» системи оцінки персоналу, атестація професійних навичок, проведення тренінгів та роботи над помилками тощо. Особисто створила базу знань і прописала всі можливі аспекти для роботи спеціаліста служби підтримки.
В мої обов'язки входило щоденно :
• забеспечення безперервної технічної роботи контакт-центру, керівництво підрозділом із більш ніж 15 співробітників,
• адаптація, навчання персоналу, оцінка якості обслуговування, навчання та проведення тренінгів, мотиваційні програми, участь в розробці плану розвитку відділу та кожного співробітника окремо;
• project-менеджмент поточних та нових проектів по розвитку програми лояльності, cross-sale тощо;
• складання і контроль дотримання робочого графіка;
• підготовка звітності за показниками роботи call-центру, їх аналіз та обробка, прогнозування ризиків в роботі в свята, вихідні, форс-мажорні обставини тощо;
• оновлення бази знань для операторів (сценарії розмов);
• підтримка, допомога і навчання операторів при роботі в нестандартних ситуаціях:
• стимулювання виконання плану продажів команди;
• запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій в колективі;
• формування річного бюджету та його виконання протягом року;
• розробка та впровадження cross-sale продажів, системи прийому та обробки скарг, процесу надання компенсацій клієнтам;
• підтримка побутових процесів роботи контат-центру.
• систематичне проведення тренінгів із підвищення кваліфікації робітників відділу за темами :
«Базові стандарти спілкування з клієнтами»,
«Сервіс. Що це і навіщо необхідно тримати рівень сервісу для кожного клієнта. Клієнти назавжди»,
«Робота із телефонією. Hold, Mute - коли і навіщо використовувати»,
«Основи ділової переписки, правила оформлення заявок в компетентні відділи»
«Робота із соціальними мережами»
«Клієнтоорієнтованість»
«Техніки ведення продажів»
«Ситуативний менеджмент»
«Cross sale та основні техніки ведення продажів»
«Складові cross sale, практичне використання cross sale»
«Робота із запереченнями»
«Вільні скрипти та використання їх в продажах»
«Регламент роботи контакт-центру та зони відповідальності»
«Стресс менеджмент та робота в конфліктній ситуації»
«Тайм менеджмент спеціаліста відділу»
• керівництво операторами контакт-центру (більше 15 співробітників),
Ключевая информация
Досвід в проведені тренінгів, навчанні та оцінці персоналу, розробки бази знань, проектний менеджмент.
Впевнений користувач ПК, маю навики роботи із программами :
- MS Office ( Word, Excel, PowerPoint)
- CRM система, база клієнтів;
- 1C
- Jira
- Todoist
- Power BI
- E-Sputnik
- Trello
- Microsoft Teams
- Bitrix24
Училась в 2 заведениях
Національний авіаційний університет
Інститут космічного права
Киев, 2014
Национальний авіаційний університет
Інститут екологічної безпеки
Киев, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
«Школа Сервісу» від КМБШ
Project Management Club - "Проджект менеджмент 101" (вересень 2020, 1 тиждень)
Вступний курс Project manager від випускника MBA (2017, 2 місяці, на базі роботавця)
Курс - тренінг по продажам Валентина Касюна
Курс - тренінг по продажам Валентина Касюна (квітень, 2017, теоретичний курс "Продажі по телефону")
Пошук та відбір персоналу
Курс навчання за програмою "Пошук та відбір персоналу" (Лютий, 2017, на базі компанії-роботодавця)
Курс - тренінг по керівництву контакт-центром Валентина Касюна
Курс - тренінг по керівництву контакт-центром Валентина Касюна (Теоретично практичний курс "Керівництво контакт-центром", квітень, 2017, 2 дні, 16 академічних годин)
Топ-менеджер
Программа "Топ-менеджер" от Бизнес-конструктора (2 місяці, листопад 2017 - січень - 2018)
Учбово-практичні курси
Учбово-практичні курси (2007-2008 рік, 2 роки, практичні курси "Бухгалтерія, облік бухгалтерських даних", молодший спеціаліст
Дополнительная информация
Особисті якості
Не існує жодного бізнесу, який би був успішний, але не вкладав сили та ресурси у сервіс. І мова не лише про те, як продати чайник клієнту. Мова про внутрішній сервіс, про репутацію, про бренд роботодавця, про все, що несе в собі велике слово "сервіс". Моя мета приблизити компанію, в якій працюю, до рівня, коли кожен працівник - від прибиральниці до CEO - знає, розуміє та робить все, щоб клієнти та колеги дійсно цінили та любили продукт, який ми несемо в маси.
Валерія Віталіївна
Валерія Віталіївна
Директор з питань сервісного обслуговування, директор відділу клієнтського сервісу, керівник контакт
Киев
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад