Работала в 4 компаниях 3 года 2 месяца
Другое, Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика
hr - менеджер
Благодійність
Другое
6 месяцев
01.2024 - 07.2024
Оформлення трудових відносин відповідно до законодавства
Ведення Фоп (близько 60-ти)
Формування табелю обліку робочого часу та розрахунок заробітної плати
Написання політик БФ
Оформлення кадрової документації
Консультування з питань військового обліку
Менеджер (управитель) з персоналу/ HR
ТОВ "ТМР"
Торговля розничная / Retail
2 года
10.2021 - 10.2023
• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;
• Оформлення та ведення особових справ;• Ведення обліку трудових книжок;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• Ведення кадрового архіву;
• Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
• Розробка посадових інструкцій та інструкцій з охорони праці, а також положень підрозділів;
• Табелювання співробітників;
• Робота з програмами Medok, ЗУП, Битрикс24
• Укладення цивільно-правових договорів
HR generalist/direct-менеджер
мережа кондитерських магазинів
Торговля розничная / Retail
7 месяцев
01.2023 - 08.2023
• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;• Оформлення та ведення особових справ;
• Ведення обліку трудових книжок;
• Розробка посадових інструкцій;
• Розробка документації з охорони праці;
• Створення онлайн-академії для навчання співробітників
• Укладення цивільно-правовихдоговорів
• Обробка онлайн-замовлень, спілкування з потенційними постачальниками та клієнтами, приймання телефоних дзвінків гарячої лінії.
Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер
ТОВ "TRUCK ANGEL"
Транспорт и Логистика
6 месяцев
04.2021 - 10.2021
• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;
• Оформлення та ведення особових справ;
• Ведення обліку трудових книжок;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• Ведення кадрового архіву;
• Розробка посадових інструкцій та положень підрозділів
• Формування кадрового резерву;• Укладення цивільно-правових договорів
• Організація служби охорони праці для проходження сертифікації GLOBAL G.A.P.
• Оформлення папок співробітника та папок посади за системою Visotsky Consulting
• Актуалізація організуючої схеми
• Збір та актуалізація даних для інформаційного центру
• Ведення протоколів зборів
• Підтримка життєдіяльності офісу (замовлення продуктів харчування, побутової хімії, канцелярії)
• Виконання окремих доручень керівництва
Училась в 1 заведении
ПГАСиА
Еклогії та охорони навколишнього середовища
Дніпро, 2014
Марія
Марія
Менеджер по персоналу
Днепр
неполная занятость, проектная работа, полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад