Работала в 3 компаниях   2 года 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика

Менеджер (управитель) з персоналу/ HR

ТОВ "ТМР"

Торговля розничная / Retail

2 года

10.2021 - 10.2023

• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;

• Оформлення та ведення особових справ;• Ведення обліку трудових книжок;

• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;

• Ведення кадрового архіву;

• Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;

• Розробка посадових інструкцій та інструкцій з охорони праці, а також положень підрозділів;

• Табелювання співробітників;

• Робота з програмами Medok, ЗУП, Битрикс24

• Укладення цивільно-правових договорів

HR generalist/direct-менеджер

мережа кондитерських магазинів

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

01.2023 - 08.2023

• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;• Оформлення та ведення особових справ;

• Ведення обліку трудових книжок;

• Розробка посадових інструкцій;

• Розробка документації з охорони праці;

• Створення онлайн-академії для навчання співробітників

• Укладення цивільно-правовихдоговорів

• Обробка онлайн-замовлень, спілкування з потенційними постачальниками та клієнтами, приймання телефоних дзвінків гарячої лінії.

Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер

ТОВ "TRUCK ANGEL"

Транспорт и Логистика

6 месяцев

04.2021 - 10.2021

• Оформлення, прийом, переведення, звільнення працівників;

• Оформлення та ведення особових справ;

• Ведення обліку трудових книжок;

• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;

• Ведення кадрового архіву;

• Розробка посадових інструкцій та положень підрозділів

• Формування кадрового резерву;• Укладення цивільно-правових договорів

• Організація служби охорони праці для проходження сертифікації GLOBAL G.A.P.

• Оформлення папок співробітника та папок посади за системою Visotsky Consulting

• Актуалізація організуючої схеми

• Збір та актуалізація даних для інформаційного центру

• Ведення протоколів зборів

• Підтримка життєдіяльності офісу (замовлення продуктів харчування, побутової хімії, канцелярії)

• Виконання окремих доручень керівництва

Училась в 1 заведении

ПГАСиА

Еклогії та охорони навколишнього середовища

Дніпро, 2014

Марія

Менеджер по персоналу

Днепр

30 000 грн.

32 года

неполная занятость, проектная работа, полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад