Работала в 3 компаниях 9 лет 5 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор
Провідний бухгалтер
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Подільського району, Київ
Медицина и Здравоохранение
1 год
07.2023 - 07.2024
- Облік руху ОЗ та МНМА, нематеріальних активів: оприбуткування, введення в експлуатацію, переміщення, поліпшення, амортизація, вибуття (рах. 10; 11; 12; 13; 15);
- оформлення наказів, актів на введення/виведення в експлуатацію, актів прийому-передачі ОЗ та МНМА;
- облік руху та контроль ТМЦ : оприбуткування, переміщення, списання ТМЦ в бухгалтерській програмі Дебет Плюс (рах. 20; 22);
- оприбуткування, переміщення, списання паливно-мастильних матеріалів (рах. 203), виписка подорожніх листів та ведення книги обліку подорожніх листів та витрат палива;
- виписка довіреностей;
- щомісячне формування меморіальних ордерів (9;10;13;16;17);
- контроль та участь у проведенні інвентаризацій, формування інвентаризаційних відомостей, зведення отриманої інформації;
- формування щомісячних звітів щодо централізованих закупівель та отриманої гуманітарної допомоги лікарських засобів та медичних виробів до Бази медичного постачання та інших організацій;
- робота з google-таблицями щодо залишків медичних виробів та лікарських засобів для Департамента охорони здоров'я та Бази медичного постачання міста Києва.
Провідний бухгалтер
ДЗ "Центральна стоматологічна поліклініка МОЗ України"
Медицина и Здравоохранение
7 лет 3 месяца
12.2015 - 03.2023
- Облік розрахунків із постачальниками та покупцями;
- облік основних засобів та ТМЦ;
- систематичне щоденне опрацювання рахунків, формування платіжних доручень в системі 1С:Підприємство 8.3. (UA-Бюджет);
- робота в системі СДО "Казначейство» та Є-звітність;
- формування меморіальних ордерів(1,2,3,4,6,8,9,10,13,14);
- робота на порталі e-data;
- формування та проведення банківських виписок в 1С:Підприємство 8.3 (UA-Бюджет);
- первинна документація: формування рахунків і актів виконаних робіт;
- виписка довіреностей;
- формування звіту дебіторської та кредиторської заборгованості для керівництва;
- формування бюджетної та фінансової звітності для казначейства;
- нарахування оренди та відшкодування витрат на оплату комунальних послуг ;
- проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства для керівництва;
- системний аналіз планових показників підприємства;
- планування закупівель медичних матеріалів відповідно до наявних залишків згідно данних бухгалтерського обліку ;
- ведення касової дисципліни: формування прибуткових та видаткових касових ордерів, касова книга, робота з ПРРО "Вчасно.Каса", робота з ПРРО Checkbox;
- робота в програмі ЄІСУБ:Бюджет міста;
- формування google-таблиць для аналітики по надходженнях грошових коштів, звірки з постачальниками.
Бухгалтер
ТВЗК "Український малий драматичний театр"
Государственный сектор
1 год
12.2014 - 12.2015
- формування бюджетної звітності, та подання звітності до Головного управління Державної казначейської служби;
-робота в програмі "e-tender"(формування закупівель);
-ведення касової дисципліни підприємства.
Ключевая информация
Технічні навики MS Windows 2010, Word, Excel,Power Point, офісне устаткування (факс, копіювальна техніка), робота в інтернеті.
Диплом бакалавра з відзнакою. Диплом магістра з відзнакою.
Особисті якості: активність, уважність, відповідальність, ініціативність, уміння працювати на результат, швидко навчаюсь, порядність.
Шукаю роботу для довгострокової співпраці.
Училась в 1 заведении
Державний економіко- технологічний університет транспорту
Економіки та менеджменту, фінанси та кредит
Київ, 2014
Курсы, тренинги, сертификаты
Фізична особа підприємець (облік)
"Головний бухгалтер+1С:Бухгалтерія 8+M.E.Doc"
Підвищення кваліфікації з питань: "Трансформація закладів охорони здоров'я: підстава, облік, звітність та планування"
Ніна Юріївна
Ніна Юріївна
Бухгалтер
Киев
Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Подольский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 часа назад