Работала в 6 компаниях 19 лет 2 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки, Транспорт и Логистика, Медиа / СМИ, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство
Менеджер адміністративної діяльності
ТОВ "ГРД Україна"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года 1 месяц
11.2020 - по настоящее время
• Переадресовувати вхідні и управляти вихідними телефоними дзвінками, записувати повідомлення для сспівробітників • Обрабляти вхідну та вихідну корреспонденцію (приймати, реєструвати, переадресовувати). Работа с УКрпочтой и Новой Почтой ( вести кабінети)• Работа с электронной поштой, Допомога бухгалтерії закриття кварталу, місяця ,року ( збор документів: накладні та акти виконаних робіт) Оформлення відряджень,наказів. Покупка авіа,жд квитків,бронь готелів,оформленя віз Введення табелю робочого часу Допомога відділу кадрів ( прийом на роботу,звільнення,перевод,заповнення трудової книжки )Забезпечення офису канцтоварами и хоз.товарами. Закупка інших товарів на замовлення адміністорації Работа с корпоративим зв”язком Vodofon ( контроль)
контроллер-кассир
Ощадбанк
Банки
2 месяца
01.2020 - 03.2020
Прийом коммунальных платежей,международные переводы.обмен валют.
Менеджер административной деятельности
ТОВ Уневерсальные логистические решение
Транспорт и Логистика
4 месяца
07.2019 - 11.2019
Менеджер административной деятельности
Магнолия-ТВ, АТЗТ
Медиа / СМИ
2 месяца
05.2019 - 07.2019
Продавец-консультант
ТОВ "АТБ-маркет"
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
08.2018 - 01.2019
Выкладка товара,работа на кассе
менеджер административной деятельности
ТОВ Интерспецмонажбуд
Промышленность и Производство
13 лет 7 месяцев
07.2004 - 02.2018
Ключевая информация
• Переадресовувати вхідні и управляти вихідними телефоними дзвінками, записувати повідомлення для співробітників.• Організовувати ефективне обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови, консультувати їх, надавати інформаційні та інші матеріа • Обробляти вхідну та вихідну кореспонденцію (приймати, реєструвати, переадресовувати • Работа с электроною поштой, (прийм, відправка , вітання з днем народження співробітників, ).• Заказ та бронювання ЖД и Авіа квитків, готелів ,оформлення віз• Заказ транспорту. Керування водіями ( списування палива, заказ палива)• Забезпечення канцтоварами офісц.• Допомога відділу кадрів. ( оформлення на роботу,звільнення ,перевод )• Оформлення відряджень.• Введення табеля виходу на работу .•
Училась в 1 заведении
Киевский Университет Культуры и Искусств
менеджмент организаций
Киев, 2002
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси бухгалтерів
Основи бухгалтерського обліку. Основи роботи у ВАS 1c
Курсы Кадровика
Ірина Маліківна
Ірина Маліківна
Офіс-менеджер, Помічник відділу кадрів, помічник бухгалтера
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад