Работал в 8 компаниях 18 лет 10 месяцев
FMCG
зам. Директора з розвитку
Бі Трейд, Дніпро
FMCG
5 месяцев
01.2024 - 06.2024
-Разробка стратегії просування торгівельних марок та власного виробництва
-Планування показників, маркетінгового бюджету
-Запуск нових торгівельних марок
-Забезпеченя контролю збутку продукции згідно запланованих продажів, збільшення товарообігу компаніїї.
-Формування і контроль ціновой політіки,ассортименту
-Координація моніторга конкурентів
-Ведення переговорів з ключ. клієнтами , виробниками
-навчання , пошук працівників
-контроль рентабельності напрямків
- розробка та контроль мотивацій працівників.
- контроль бюджетних коштів
-розробка та проведення акційних заходів
- управління залишками на складах
- контроль свіжості продуктів
-контроль закупівлі
зам. Директора з Розвитку
ТОВ "Компанія "Инкорт"
FMCG
3 года 2 месяца
11.2020 - 01.2024
-Разробка стратегії просування торгівельних марок
-Планування годових показників, маркетінгового бюджету
-Запуск нових торгівельних марок
-Забезпеченя контролю збутку продукции згідно запланованих продажів, збільшення товарообігу компаніїї.
-Формування і контроль ціновой політіки,ассортименту
-Координація моніторга конкурентів
- Пошук нових торгівельних марок у портфель Дистрибутора.
-Ведення переговорів, заключення договрів
- Досвід работи в В2В та В2С-навчання ,
-Пошук працівників та подбор працівників, навчання
-контроль рентабельності напрямків
- розробка та контроль мотивацій працівників.
- контроль бюджетних коштів-розробка та проведення акційних заходів
- управління залишками на складах
- контроль свіжості продуктів
-контроль закупівлі
Директор філії
ооо "Глобинський м ясокомбинат"
FMCG
4 месяца
07.2020 - 11.2020
Підпорядковуються 2 керівника торгового відділу, 12 торгових представників.
-Забезпечення розвитку збуту і дистрибуції продукції на ввіреній території.
-Виконання планових показників по товарообігу і рентабельності регіону.
-Управління процесом просування Торгівельної марки
- Забезпечував виконання довгострокових, короткострокових цілей і завдань, ключових показників ефективності торгової марки.
-Розробляв, контролював, маршрути роботи менеджерів з продажу, контролював періодичність відвідування торгових точок торговими представниками.
- Розробляв і забезпечував контроль і здійснення маркетингових заходів з просування продукції.
- Контроль бюджетних коштів, що виділяються на промо-активності
-Досвід роботи (з мережами, ключовими клієнтами, дистриб'юторами, підприємствами)
- Управління співробітниками для досягнення поставлених цілей
- Підбір і навчання команди
- Управління залишками на складах
- Управління рентабельністю напрямків
Директор
Щедро
FMCG
1 год 8 месяцев
09.2018 - 05.2020
Підпорядковуються 3 начальника відділу продажів, 8 торгових представників, 2 мерчандайзера.
- Забезпечую розвиток продажів і дистрибуції продукції «Щедро» на ввіреній території.
-Забезпечую виконання довгострокових, короткострокових цілей і завдань, ключових показників ефективності, шляхом постановки завдань начальникам відділів продажу (СВ), торговим представникам і мерчендайзерам , а також контролював фактичне виконання поставлених цілей (аудит, старчек, польові тренінги).
- Забезпечую щоденний контроль продажів.
-Розробляв, контролював, маршрути роботи менеджерів з продажу, контролював відвідування торгових точок торговими представниками, мерчендайзерами.
-Забезпечення ефективності маршрутів торгових представників (завантаження по тоннажу маршрутів)
- Забезпечую наявність, видимість, доступність продукції в торгових точках ввіреної території відповідно до асортиментної політики і норм мерчандайзингу компанії керуючими менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Розроблял і забезпечував контроль і реалізацію промо заходів.
- Контроль бюджетів, що виділяються на промо заходи.
- Я розраховую бюджет на утримання ексклюзивної команди.
-Контролював прибутковість напрямку Щедро у дістрибутора.
- Здійснював підбір менеджерів, торгових представників, мерчендайзерів для роботи в компанії.
- Проводив навчання персоналу (польові, аудиторні тренінги, презентації).
-Досвід розробки стратегії розвитку території
- Розраховував розмір премій і заробітної плати відповідно до фактичного виконання цілей менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Забезпечував якісний контроль залишків на складах дистриб'юторів за допомогою якісного замовлення продукту.
- Контролював фінансовий рух між компанією і дистриб'ютором, а також між контрагентами і дистриб'ютором.
- Робив моніторинг цін на продукцію компанії і продукцію конкурентів.
-Досвід управління співробітниками, командоутворення.
-Забезпечував взаємодію між відділами дистриб'ютора.
- Забезпечував своєчасну подачу інформації про дії конкурентів на ввіреній території.
- досвід ведення переговорів на різних рівнях.
Територіальний менеджер
компания " МАЙ Украиена"
FMCG
8 месяцев
12.2017 - 08.2018
У підпорядкуванні 5 менеджерів, 19 торгових представників 1 мерчандайзер.
-Забезпечував розвиток продажів і дистрибуції продукції «Май Україна» на ввіреній території.
-Забезпечував виконання довгострокових, короткострокових цілей і завдань.
- Розробляв, контролював маршрути роботи менеджерів з продажу
- Забезпечував наявність, видимість, наявність продукції в торгових точках ввіреної території відповідно до асортиментної політики і норм мерчандайзингу компанії керуючи менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Розробляв і забезпечував контроль і реалізацію промо-заходів
- Здійснював підбір менеджерів, торгових представників, мерчендайзерів для роботи в компанії.
- Проводив навчання персоналу (польові тренінги, аудиторні тренінги, презентації).
- Розрахував розміри премій і заробітної плати відповідно до фактичного виконання цілей менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Забезпечував контроль бюджетних коштів по поточними промо-заходам
- Забезпечував якісний контроль залишків на складах дистриб'юторів.
- Контролював фінансовий рух між компанією і дистриб'ютором, а також між контрагентами і дистриб'ютором.
- Робив моніторинг цін на продукцію компанії і продукцію конкурентів.
- Забезпечував своєчасну подачу інформації про дії конкурентів на ввіреній території.
-Ведення переговорів з VIP-клієнтами ключового ритейлу.
Менеджер по работе с сетями
Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ
FMCG
1 год 6 месяцев
06.2016 - 12.2017
ключевыми ( ТС «Варус», ТС « Оппторг», ТС «Укрритейл», ТС «Оптовичек», ТС «Вересень»,ТС «Эконом+», ТС «Там-Там», ТС «Капи», ТС « Стиль Д», ТС «Наш Край»)
В подчинении 16 сотрудников 5 менеджеров по работе с сетями, 11 мерчендайзеров.
-Організація та розвиток продажів продукції компанії «Нестле»у ключових клієнтах на довіреній території.
-Забезпечення постійної присутності, видимості та доступності продукції Нестле відповідно до стандартів та вимог компанії у ключових клієнтах, які знаходяться на довіреній території.
-Координування та контроль роботи ключових клієнтів відповідно до підписаних домовленостей.
-Ведення переговорів із ключовими клієнтами.
- Ціновий моніторинг та контроль промо конкурентів.
- -Забезпечував виконання довгострокових, короткострокових цілей та завдань, ключових показників ефективності, шляхом постановки завдань менеджерам, мерчендайзерів, а також здійснював контроль фактичного виконання поставлених цілей (аудит, стрічок, польові тренінги).
- Забезпечую щоденний контроль продажу.
- Розробляю та забезпечую контроль та виконання промо активностей.
- Здійснював підбір менеджерів, мерчендайзерів для роботи у компанії.
- Забезпечував навчання персоналу (польові, аудиторні тренінги).
- Забезпечував контроль бюджетних коштів за поточними активами. Забезпечував якісний контроль за залишками на складах дистриб'юторів згідно з поточними промоактивностями.
- Контролював фінансовий рух між контрагентами та дистриб'ютором.
- Забезпечував ціновий моніторинг продукції компанії та продукції конкурентів.
- Забезпечував своєчасне подання інформації про дії конкурентів.
- Підписання контрактів між дистриб'юторами, компанією та контрагентами.
- Переговори з директорами та власниками Дисрибуторів
- Як кращого фахівця було запрошено проводити навчальні тренінги на інших територіях України.
Территориальный менеджер,
Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ
FMCG
4 года 1 месяц
05.2012 - 06.2016
Підпорядковано 35-40 співробітників . 5 (СВ), 2 мерчендайзери, 30 торгових представників-
Забезпечував розвиток продаж і дистрибуції продукції Nestle на ввіреній території.
-Забезпечував виконання довгострокових, короткострокових цілей і завдань, ключових показників ефективності, шляхом постановки завдань на менеджерів по роботі з командою, торгових представників і мерчендайзерів на ввіреній території, а також здійснював контроль за фактичним виконанням поставлених цілей (аудит, сторчек, польове навчання).
-Розробляв, контролював, підтверджував сформовані менеджерами з продажу маршрути на ввіреній території відповідно до вимог компанії, контролював відвідування торгових точок торговими представниками, мерчендайзерами, а також контролював якість перевірок, сторчеків, виїзних тренінгів менеджерів з персоналу .
- Забезпечував в торгових точках ввіреної території наявність, видимість, доступність продукції відповідно до асортиментної політики і норм мерчандайзингу компанії, керуючи менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Розробляв і забезпечував контроль і виконання промо заходів.
- Здійснював підбір менеджерів, торгових представників, мерчендайзерів для роботи в компанії.
- Забезпечував навчання (польові, аудиторні тренінги) менеджерів, торгових представників, мерчендайзерів.
Розраховував розмір премій і заробітної плати відповідно до фактичного виконання цілей менеджерами, торговими представниками, мерчендайзерами.
- Забезпечував контроль бюджетних коштів за поточні промо заходи.
- Забезпечував якісний контроль залишків на складах дистриб'юторів.
- Контролював фінансовий рух між компанією і дистриб'ютором, а також між контрагентами і дистриб'ютором.
- Здійснював моніторинг цін на продукцію компанії і продукцію конкурентів.
- Забезпечував своєчасну подача інформації про дії конкурентів на ввіреній території.
-Ведення переговорів з VIP-клієнтами ключового ритейлу.
Начальник торгового відділу
тов "Инкорт ,ЛТД"
FMCG
6 лет 8 месяцев
08.2005 - 04.2012
10 торгових представників.
- Пошук, підбір і навчання персоналу;
- Реорганізація роботи і розширення відділу продажів;
Розробка мотиваційних програм, організація роботи торгового відділу;
- Маркетингова діяльність щодо торговельних марок на території звітності;
- Планування, прогнозування продажів, забезпечення виконання планів продажів командою продажів;
- Виконання стандартів представництва Торгівельних Марок (чисельної та якісної дистрибуції) в торгових точках;
- Запуск і просування нових торгових марок (майонез «Олейна», «Разумниця», ТМ «Макмай», ТМ «Море», ТМ «Ахмад»)
- Відстеження залишків на складі і формування замовлення;
- Координація дій між відділами продажів, логістики, фінансів, складським відділом;
- Ведення переговорів з VIP-клієнтами;
- Контроль дебіторської заборгованості.
Ключевая информация
- Опыт работы (с сетями , ключевыми клиентами, дистрибуторами, предприятиями)
- опыт работы В2В и В2С
- опыт управления сотрудниками.
- опыт подбора, обучения команды
- развитые аналитические способности
- опыт управление остатками на складах
- опыт управления рентабельностью направления
- знание территории Днепр,Запорожье Николаев, Кривой Рог,
Дополнительная информация
доп. информация
Наличие авто
Знание территории Днепр, Запорожье,Кривой рог, Николаев
Павел
Павел
Директор, начальник торгового відділу, регіональний менеджер
Запорожье
Готов переехать: Киев, Днепр
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 недели назад