Работала в 3 компаниях   8 лет 9 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail

Адміністратор

Fly Kids

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 лет 1 месяц

03.2018 - 04.2024

В мої обов'язки входило:
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій; 
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.

Адміністратор

ООО "Кари Украина"

Торговля розничная / Retail

1 год 8 месяцев

10.2015 - 06.2017

В мої обов'язки входить:
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.

Продавець консультант

ООО "Кари Украина"

Торговля розничная / Retail

10 месяцев

12.2014 - 10.2015

В мої обов'язки входить:
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;

Ключевая информация

• Командна робота
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)

Менеджер міжнародного туризму

Черкаси, 2017

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Додаткова інформація

Я швидко навчаюся, уважна та відповідальна, енергійна та маю чудове почуття гумору. Вмію працювати в команді. Люблю тварин та за можливості надаю перевагу відпочинку на природі.

Вікторія Юріївна

Адмiнiстратор, менеджер

Черкассы

29 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад