Работала в 3 компаниях 8 лет 9 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail
Адміністратор
Fly Kids
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
6 лет 1 месяц
03.2018 - 04.2024
В мої обов'язки входило:
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій;
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій;
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.
Адміністратор
ООО "Кари Украина"
Торговля розничная / Retail
1 год 8 месяцев
10.2015 - 06.2017
В мої обов'язки входить:
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.
Продавець консультант
ООО "Кари Украина"
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
12.2014 - 10.2015
В мої обов'язки входить:
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;
Ключевая информация
• Командна робота
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)
Менеджер міжнародного туризму
Черкаси, 2017
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Я швидко навчаюся, уважна та відповідальна, енергійна та маю чудове почуття гумору. Вмію працювати в команді. Люблю тварин та за можливості надаю перевагу відпочинку на природі.
Вікторія Юріївна
Вікторія Юріївна
Адмiнiстратор, менеджер
Черкассы
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 неделю назад