Працювала в 3 компаніях   8 років 9 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail

Адміністратор

Fly Kids

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 років 1 місяць

03.2018 - 04.2024

В мої обов'язки входило:
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій; 
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.

Адміністратор

ООО "Кари Украина"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

10.2015 - 06.2017

В мої обов'язки входить:
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.

Продавець консультант

ООО "Кари Украина"

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

12.2014 - 10.2015

В мої обов'язки входить:
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;

Ключова інформація

• Командна робота
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)

Менеджер міжнародного туризму

Черкаси, 2017

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Я швидко навчаюся, уважна та відповідальна, енергійна та маю чудове почуття гумору. Вмію працювати в команді. Люблю тварин та за можливості надаю перевагу відпочинку на природі.

Вікторія Юріївна

Адмiнiстратор, менеджер

Черкаси

29 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 тиждень тому