Працювала в 3 компаніях 8 років 9 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail
Адміністратор
Fly Kids
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 років 1 місяць
03.2018 - 04.2024
В мої обов'язки входило:
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій;
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.
1. Організація безперебійної роботи закладу;
2. Координувати роботу ресторану та залу;
3. Контроль за дотриманням стандартів компанії кожним працівником;
4. Дотримання в ресторані стандартів безпеки та санітарії відповідно до HACCP;
5. Ведення касової дисципліни, документообігу, первинної бухгалтерії;
6. Проведення щомісячних інвентаризацій;
7. Керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю комплексу;
8. Займатись підбором, навчанням та керуванням персоналу;
9. Моніторинг рівня запасів продуктів/інвентарю/канцтоварів/хозтоварів та робота з постачальниками;
10. Забезпечувати виконання фінансових планів;
11. Аналіз відгуків гостей про надані послуги та економічні показники діяльності;
12. Навчати та мотивувати персонал на виконання планових показників;
13. Приймати рішення у стресових ситуаціях та нести відповідальність за результат;
14. Контролювати якість обслуговування;
15. Забезпечувати найвищого рівня лояльності клієнтів та формувати гостинну атмосферу у комплексі.
Адміністратор
ООО "Кари Украина"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
10.2015 - 06.2017
В мої обов'язки входить:
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.
1. Керування персоналом торгового залу;
2. Складання робочих графіків для співробітників торгового залу;
3. Обслуговування покупців в торговому залі;
4. Пошук нового персоналу, перегляд кандидатур, проведення співбесід, оформлення кандидатів;
5. Консультація та обслуговування покупців в торговому залі;
6. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
7. Здійснення контролю наявності цінників на товарах;
8. Проведення операцій повернення, списання, утилізації, уцінки та резервування товарів;
9. Проведення передпродажної підготовки товару – перевірка комплектації, експлуатаційних властивостей;
10. Організація подачі товарів в торговий зал та керівництво работою по викладці товарів;
11. Проведення інвентаризації.
Продавець консультант
ООО "Кари Украина"
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
12.2014 - 10.2015
В мої обов'язки входить:
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;
1. Консультування покупців, допомога в виборі/примірці товару;
2. Розрахунок покупців, ведення касової документації;
3. Виконання планів продажів;
4. Інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
5. Забезпечення порядку в торговому залі;
6. Викладка товару в торговому залі;
Ключова інформація
• Командна робота
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість
• Критичне мислення
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Стресостійкість
• Впевнений уористувач ПК
• Відповідальність
• Організованість
Навчалась в 1 закладі
Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)
Менеджер міжнародного туризму
Черкаси, 2017
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Я швидко навчаюся, уважна та відповідальна, енергійна та маю чудове почуття гумору. Вмію працювати в команді. Люблю тварин та за можливості надаю перевагу відпочинку на природі.
Вікторія Юріївна
Вікторія Юріївна
Адмiнiстратор, менеджер
Черкаси
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 тиждень тому