Работала в 8 компаниях   15 лет 9 месяцев

Торговля розничная / Retail, Страхование, Медицина и Здравоохранение, Другое

Менеджер з персоналу

Салтівський м'ясокомбінат

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

08.2020 - 01.2022

Штат компанії - 600 співробітників.
Ведення кадрової документації, запрошенная кандидатів на відкриті вакансії компанії для проведення співбесід , ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1с. ведення кадрового обліку в компанії ( прийоми , звільнення, переведення , відпустки , відрядження , довідки з місця роботи , лікарняні листи , табель обліку робочого часу ) .

Інспектор з кадрів

ТОВ "Київ-Торг"

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

01.2020 - 06.2020

Штат компанії - 400 співробітників.

Ведення кадрової документації, запрошення кандидатів на відкриті вакансії компанії для проведення співбесід, ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1С. Ведення кадрового обліку в компанії (прийоми, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, довідки з місця роботи, лікарняні листи, табель обліку робочого часу). Подача обов'язкової звітності, взаємодія з державними органами, контроль виконання квот і норм з кадрової роботи.

Менеджер по роботі з персоналом

АТ "СГ"Ю.БІ.АЙ-КООП", Київ (Страхування)

Страхование

1 год 8 месяцев

01.2018 - 09.2019

Штат компанії - 260 співробітників.

Ведення кадрової документації, проведення співбесід, ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1С. Ведення кадрового обліку в компанії (прийоми, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, довідки з місця роботи, лікарняні листи, табель обліку робочого часу). Подача обов'язкової звітності, взаємодія з державними органами, контроль виконання квот і норм з кадрової роботи. Виконання завдань та доручень з бухгалтерського обліку від головного бухгалтера та фінансового директора.

Інспектор з кадрів

ТМО "ПСИХІАТРІЯ"

Медицина и Здравоохранение

4 года 2 месяца

09.2013 - 11.2017

Штат - 1500 співробітників.

Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та інше.

Адміністратор

ТОВ «АРТ-ДИЗАЇН»

Другое

1 год 7 месяцев

02.2012 - 09.2013

Прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділової переписки;підготовка аналітичних звітів про роботу компанії; оперативне виконання завдань керівника; організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та інше.

Секретар

ТОВ «ПРАКСЕТ»

Другое

5 лет 3 месяца

11.2007 - 02.2013

Ведення документообігу; обробка кореспонденції; оперативне виконання завдань керівника; організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів; забезпечення життєдіяльності офісу; організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); робота з кур'єрами.

Секретар

Дитяча клінічна лікарня №9 Подільського району м. Києва

Медицина и Здравоохранение

10 месяцев

09.2006 - 07.2007

Прийом і розподіл телефонних дзвінків; робота з оргтехнікою; організація діяльності лікарні; облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівникові; складання ділових документів.

Інструктор з праці

Київська міська клінічна лікарня №1

Медицина и Здравоохранение

10 месяцев

09.2005 - 07.2006

Застосування сучасних методів трудової терапії відповідно до призначень лікарів, праця під їх контролем; визначення з лікарем для кожного хворого методи та способи праці, перехід від простих до більш складних трудових процесів.

Ключевая информация

Уміння правильно організувати свій робочий час, здатність до саморозвитку і навчання, стійкість до стресів, робота в складних ситуаціях. Впевнений користувач ПК та офісних програм; грамотна усна і письмова мова; навички проведення заходів; організаторські здібності; знання ділового етикету; уміння мотивувати персонал; навички ведення переговорів та ділової переписки та інше. Активна життєва позиція; висока працездатність; комунікабельність.

Училась в 1 заведении

ДЕТУТ

Облік і аудит

Київ, 2017

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті і ділові якості

Активна життєва позиція; висока працездатність; комунікабельність; стресостійкість; організованість.

Оксана Юріївна

Інспектор з кадрів

Киев

20 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 17 часов назад