Работала в 8 компаниях 15 лет 9 месяцев
Торговля розничная / Retail, Страхование, Медицина и Здравоохранение, Другое
Менеджер з персоналу
Салтівський м'ясокомбінат
Торговля розничная / Retail
1 год 5 месяцев
08.2020 - 01.2022
Ведення кадрової документації, запрошенная кандидатів на відкриті вакансії компанії для проведення співбесід , ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1с. ведення кадрового обліку в компанії ( прийоми , звільнення, переведення , відпустки , відрядження , довідки з місця роботи , лікарняні листи , табель обліку робочого часу ) .
Інспектор з кадрів
ТОВ "Київ-Торг"
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
01.2020 - 06.2020
Штат компанії - 400 співробітників.
Ведення кадрової документації, запрошення кандидатів на відкриті вакансії компанії для проведення співбесід, ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1С. Ведення кадрового обліку в компанії (прийоми, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, довідки з місця роботи, лікарняні листи, табель обліку робочого часу). Подача обов'язкової звітності, взаємодія з державними органами, контроль виконання квот і норм з кадрової роботи.
Менеджер по роботі з персоналом
АТ "СГ"Ю.БІ.АЙ-КООП", Київ (Страхування)
Страхование
1 год 8 месяцев
01.2018 - 09.2019
Штат компанії - 260 співробітників.
Ведення кадрової документації, проведення співбесід, ведення внутрішньої документації компанії. Внесення данних про співробітників до бази 1С. Ведення кадрового обліку в компанії (прийоми, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, довідки з місця роботи, лікарняні листи, табель обліку робочого часу). Подача обов'язкової звітності, взаємодія з державними органами, контроль виконання квот і норм з кадрової роботи. Виконання завдань та доручень з бухгалтерського обліку від головного бухгалтера та фінансового директора.
Інспектор з кадрів
ТМО "ПСИХІАТРІЯ"
Медицина и Здравоохранение
4 года 2 месяца
09.2013 - 11.2017
Штат - 1500 співробітників.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та інше.
Адміністратор
ТОВ «АРТ-ДИЗАЇН»
Другое
1 год 7 месяцев
02.2012 - 09.2013
Прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділової переписки;підготовка аналітичних звітів про роботу компанії; оперативне виконання завдань керівника; організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та інше.
Секретар
ТОВ «ПРАКСЕТ»
Другое
5 лет 3 месяца
11.2007 - 02.2013
Ведення документообігу; обробка кореспонденції; оперативне виконання завдань керівника; організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів; забезпечення життєдіяльності офісу; організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); робота з кур'єрами.
Секретар
Дитяча клінічна лікарня №9 Подільського району м. Києва
Медицина и Здравоохранение
10 месяцев
09.2006 - 07.2007
Прийом і розподіл телефонних дзвінків; робота з оргтехнікою; організація діяльності лікарні; облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівникові; складання ділових документів.
Інструктор з праці
Київська міська клінічна лікарня №1
Медицина и Здравоохранение
10 месяцев
09.2005 - 07.2006
Застосування сучасних методів трудової терапії відповідно до призначень лікарів, праця під їх контролем; визначення з лікарем для кожного хворого методи та способи праці, перехід від простих до більш складних трудових процесів.
Ключевая информация
Уміння правильно організувати свій робочий час, здатність до саморозвитку і навчання, стійкість до стресів, робота в складних ситуаціях. Впевнений користувач ПК та офісних програм; грамотна усна і письмова мова; навички проведення заходів; організаторські здібності; знання ділового етикету; уміння мотивувати персонал; навички ведення переговорів та ділової переписки та інше. Активна життєва позиція; висока працездатність; комунікабельність.
Училась в 1 заведении
ДЕТУТ
Облік і аудит
Київ, 2017
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Особисті і ділові якості
Активна життєва позиція; висока працездатність; комунікабельність; стресостійкість; організованість.
Оксана Юріївна
Оксана Юріївна
Інспектор з кадрів
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/4eede51c-205d-465b-b55a-c9a5692495cd.jpg)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 17 часов назад