Работал в 4 компаниях 17 лет 2 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Телекоммуникации / Связь
Начальник регіонального ІТ відділу, спеціаліст Service Desk
ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 лет 7 месяцев
05.2013 - по настоящее время
- Планування, контроль та розподіл зайнятості співробітників відділу (складання/узгодження щомісячних графіків робіт та відряджень);
- Координування роботи відділу для здійснення процесу ІТ підтримки у поставлені терміни (за термінами SLA Service Desk);
- Контроль документального оформлення робіт працівниками відділу;
- Контроль своєчасного та якісного виконання робіт з усіх запитів на регіональну ІТ підтримку;
- Своєчасне планування процесів ІТ підтримки та документальне їх оформлення
- Визначення та розподіл ресурсів для процесу технічної підтримки відповідно до плану/інвест.бюджету;
- Аналіз глобальних технічних проблем у разі конкретного запиту на ІТ-підтримку;
- Розробка способів вирішення ІТ-проблем, виявлених у бізнес-процесах, впровадження та застосування їх співробітниками ІТ;
- Розробка, створення та постійна актуалізація бази знань Service Desk, що містить інформацію про відомі проблеми та їх вирішення;
- Складання Керівництву звітів про результати роботи ІТ відділу за допомогою інструментів Service Desk, звітів щодо проведених планових ІТ-аудитів віддалених майданчиків;
- Складання ІТ-паспортів філій - СКС, ПК користувачів, серверів;
- Підтримка та вдосконалення регламентних процесів ІТ підтримки;
- Облік основних засобів та нематеріальних активів на складі ІТ;
- Річне планування бюджетів за видатками грошових коштів за напрямками закупівель ІТ-обладнання та витрат на відрядження на виконання планових ІТ-аудитів віддалених майданчиків (філії та магазини) співробітниками відділу, щомісячне виконання затверджених бюджетів;
- Планування та організація робіт з модернізації серверного та користувацького обладнання філіальної мережі Компанії;
- Ведення переговорів з провайдерами щодо кошторисів включення віддалених майданчиків, ІТ-супровід процесу підписання договорів на послуги Інтернет;
- Ведення переговорів із підрядниками з монтажу СКС на філіях, супровід процесу укладання договорів та монтажу філіальних СКС, контроль та приймання виконаних робіт на відповідність норм та вимог до СКС, враховуючи ПІБ;
- Контроль за дотриманням та виконанням співробітниками Компанії стандартів, регламентів, інструкцій з ІТ, політики інформаційної безпеки;
- Інші організаційні питання за ІТ-напрямком;
Адміністратор систем регіональний, спеціаліст Service Desk
ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 6 месяцев
11.2011 - 05.2013
- Широкий досвід адміністрування серверних/користувацьких ОС лінійки Windows (у тому числі в ЦОД);
- AD, GPO, DNS, DHCP, Hyper V, WDS, Terminal Services, файлові служби, розгортання та обслуговування серверів баз даних MS SQL;
- Адміністрування корпоративного поштового серверу Microsoft Exchange та Microsoft Exchange Online;
- Адміністрування та підтримка сторінок корпоративного порталу та документообігу Microsoft Sharepoint та Microsoft Sharepoint Online;
- Кластеризація серверів, розгортання та адміністрування серверного та клієнтського програмного забезпечення мобільної торгівлі сторонніх розробників;
- Запуск та розгортання ІТ-інфраструктури регіональної мережі, відповідно до затвердженого бізнес-плану/стратегії Компанії (відкриття у короткостроковій перспективі 8 філій/30+ магазинів);
- Адміністрування та віддалена підтримка користувачів до 300 одиниць ПК (8 філій, 30+ магазинів) через систему Service Desk;
- Впровадження та реалізація аварійного відновлення IT-сервісів (системи апаратно-програмного бекапування баз даних, інформації в профілях користувачів (робочі папки) з використанням хмарних ресурсів Мікрософт OneDrive, даних файлових серверів, серверів документообігу, серверів додатків 1С;
- Організація локальних комп'ютерних мереж за топологією "Зірка"
- Моніторинг та діагностика серверних систем, активного мережевого обладнання, доступності каналів зв'язку на віддалених майданчиках за допомогою Zabbix;
- Встановлення та адміністрування систем відеонагляду на філіях/в магазинах роздрібної торговлі, встановлення та налагодження IP-камер, віддалених режимів доступу до відеореєстраторів за запитом Керівництва;
- Інші IT-питання, консультації.
Адміністратор системи сектора захисту інформації
Укртелеком, ПАТ
Телекоммуникации / Связь
3 года 1 месяц
10.2008 - 11.2011
- Широкий досвід адміністрування серверних/користувацьких ОС лінійки Windows (у тому числі в ЦОД);
- AD, GPO, DNS, DHCP, Hyper V, WDS, Terminal Services, файлові служби, розгортання та обслуговування серверів баз даних MS SQL,
- Кластеризація серверів, розгортання та адміністрування серверного та клієнтського програмного забезпечення мобільної торгівлі сторонніх розробників;
- Розгортання та адміністрування платформ VMWare;Адміністрація та віддалена підтримка користувачів 300 одиниць ПК (філії Дніпропетровської області);
- Адміністрування серверної частини антивірусного сервісу Symantec;
- Адміністрування поштового серверу Microsoft Exchange Server;
- Моніторинг та діагностика серверних систем та каналів зв'язку віддалених локацій за допомогою моніторингового сервісу ;
Адміністратор систем регіональний
Агро-Інвест
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
11.2007 - 10.2008
- Відкриття/реконструкція об'єктів філіальної ІТ-інфраструктури регіону, модернізація ІТ-інфраструктури філій, що діє.
- ІТ підтримка користувачів регіону 200 ПК/користувачів.
Ключевая информация
Досвід роботи с командою ІТ-професіоналів більше 50 колег
Учился в 2 заведениях
Дніпровський університет ім. Альфреда Нобеля
Фінанси та кредит, Антикризовий менеджмент
Дніпро, 2012
Дніпровський державний університет ім. Олеся Гончара
Комп'ютерні системи та мережі, комп'ютерна інженерія
Дніпро, 2000
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Руслан
Руслан
Начальник відділу ІТ, керівник Service Desk, регіонального ІТ відділу
Днепр
Готов переехать: Киев, Запорожье, Кропивницкий, Кривой Рог
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад