Работала в 8 компаниях   27 лет 1 месяц

Энергетика и Энергоносители, Торговля розничная / Retail, IT, Транспорт и Логистика, АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство

Старший бухгалтер відділу обліку ТМЦ та послуг

KLO, мережа АЗК

Энергетика и Энергоносители

11 месяцев

07.2023 - по настоящее время

Ведення обліку ТМЦ, послуг, ОЗ, МНМА, НА, авнсові звіти, оренда, НН, розблокування, капітальне будівницьтво, інвентаризації, оформлення результатів, списання палива, фінансовий лізинг. Ведення до 20 юросіб.Велики об'єми.

Керівник віддулу товарного обліку

КОЛО - мережа продуктових міні-маркетів

Торговля розничная / Retail

10 месяцев

08.2022 - 06.2023

ведення обліку в повному обсязі, перехід на єдиний податок, впровадження нормативів

Керівник відділу обліку матеріальних активів

Люксоптика

Торговля розничная / Retail

2 года 5 месяцев

02.2019 - 07.2021

Ведення у обсязі обліку необоротних мат.активів, оборотних матеріальних активів, послуг, аренды. Реєстрація ПН, контроль та своєчасне відображення в обліку первинних документів на податковий кредит. Проведення продаж, контроль за ПЗ. Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованістю, звірка з постачальниками. Робота з договорами на оренду/купівлі/продаж.Оптимізація обліку.

Бухгалтер з обліку необоротних та оборотних матеріальних активів

ТОВ УАПРОМ

IT

1 год

06.2017 - 06.2018

Ведення обліку необоротних/оборотних матеріальних активів, оренда, послуги.Реєстрація ПН, контроль та своєчасне відображення в обліку первинних документів на податковий кредит. Проведення продаж, контроль за ПЗ. Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованістю, звірка з постачальниками. Робота з договорами на оренду/купівлі/продаж.

Керівник відділу обліку основних засобів

ТОВ "Нова Пошта"

Транспорт и Логистика

6 месяцев

12.2016 - 06.2017

Контроль за веденням обліку необоротних активів, амортизацією, перехід на МСФЗ, розробкою внутрішніх інструкцій та регламентів обліку, інвентаризації, звітністю, автоматизацією.

Фінансовий контролер, начальник відділу обліку основних засобів

МРІЯ Агрохолдинг

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 11 месяцев

08.2013 - 07.2016

Контроль господарських операцій, зведення управлінського обліку з регламентним, відповідність стандартам МСФЗ, амортизація, оптимізація, чищення довідників в облікових системах, інвентаризації, фінансова звітність.

Начальник відділу основних засобів

Верес

Промышленность и Производство

2 года 1 месяц

07.2011 - 08.2013

Оптимізація обліку, інвентаризації та аудит, контроль коректності амортвідрахувань, коректність витратних рахунків. переходи із програми дебет+ на 1С. Розробка стандартів обліку та положень.

Начальник відділу необоротних активів

Метинвест (Ингулецкий горно-обогатительный комбинат)

Промышленность и Производство

16 лет

07.1995 - 07.2011

Початок кар'єри з оператора бухгалтерії необоротних активів до начальника відділу. Оптимізація ведення обліку необоротних активів, розробка стандартів та положень, амортизація, контроль собівартості, розподіл витрат за витратні рахунки в розрізі МВЗ, робота в програмах Галактика, карат, SAP.Відображення повному обсязі обліку активів по податковому . бухгалтерського, управлінського обліку максимально наближеного до міжнародних стандартів.

Успішне проходження податкових перевірок, підготовка статистичної звітності. управлінської.2009-2011рр. робота у будівельній компанії (виконання обов'язків головного бухгалтера. касира, ведення підряду та субпідряду, кошторисів, підготовка документів на здачу промислових будівель та споруд).

Ключевая информация

  • - Мої досягнення, розробка стандартів бухгалтерського, податкового обліку відповідно до міжнародних стандартів.
  • - Розробка детальної класифікації ОЗ та МНМА для прозорості обліку та підготовки управлінських звітів, поєднуючи бухгалтерські, податкові та МСФЗ вимоги.
  • - Оптимізація процесів ведення обліку Основних засобів та МНМА, Нематеріальних активів, Інвестицій, Товарно-матеріальних цінностей, малоцінки різнобічного об'ємного звіту для управлінського апарату та бухгалтерської звітності.
  • - Підготовка довідників та бази даних для переходу з однієї облікової системи обліку до іншої.
  • - Розробка стандартів щодо обліку нематеріальних активів.
  • - Організація та проведення планових, позапланових інвентаризацій, зведення результатів та відображення в облікових системах.
  • - Проведення аудиту наявності первинних документів та коректність їх заповнення.
  • - Впровадження методики розрахунку збитків та процедури стягнення з винних осіб.
  • - Розробка методів підходу до визначення справедливої вартості надлишків.
  • Знання специфіки обліку будівельного спрямування, агро, спецтехніки, роздрібу, виробництва, логістики, торгових майданчиків із розробкою власних програм.
  • - Знання облікових систем: 1С УТП, 1С УПП, 1С Бухгалтерія, ERP, впевнений користувач ПК, вміння працювати з великим обсягом інформації із застосуванням функцій xls.
  • Швидко навчаюсь, якщо щось потрібно ретельно вивчити.

Училась в 1 заведении

Харківський соціально-економічний інститут

Економіка підприємства, Економіст

Дніпро, 2004

Дополнительная информация

Свій розділ

viber,telegram (097 932 27 26)

Олена

Керівник \провідний фахівець відділу обліку необоротних активів, ТМЦ, МШП, товаров, послуг, фінлізін

Киев

43 000 грн.

51 год

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад