Работала в 3 компаниях 6 лет 4 месяца
FMCG, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail
Помічник бухгалтера
Айлазян, ФОП
FMCG
1 год 11 месяцев
02.2023 - 01.2025
Робота з документацією
Обробка первинної документації: рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні.
Формування актів звірки з контрагентами.
Облік та контроль
Ведення обліку господарських операцій у бухгалтерських програмах (Діловод , 1С, ).
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Звірка даних у базах та виправлення помилок.
Підготовка звітів для керівництва.
Робота з клієнтами та контрагентами
Ведення переписки та комунікація з постачальниками і клієнтами
Обробка первинної документації: рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні.
Формування актів звірки з контрагентами.
Облік та контроль
Ведення обліку господарських операцій у бухгалтерських програмах (Діловод , 1С, ).
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Звірка даних у базах та виправлення помилок.
Підготовка звітів для керівництва.
Робота з клієнтами та контрагентами
Ведення переписки та комунікація з постачальниками і клієнтами
Помічник бухгалтера
Strado
Промышленность и Производство
1 год 7 месяцев
07.2018 - 02.2020
Перевірка первинної документації: контроль правильності оформлення накладних
Розрахунок вартості продукції: проведення розрахунків собівартості
Підготовка прайс-листів: створення та оновлення прайс-листів для клієнтів із врахуванням змін у виробничих витратах
Звірка з випуском продукції
Розрахунок вартості продукції: проведення розрахунків собівартості
Підготовка прайс-листів: створення та оновлення прайс-листів для клієнтів із врахуванням змін у виробничих витратах
Звірка з випуском продукції
Адміністратор-касир
Лідер Взуття
Торговля розничная / Retail
2 года 7 месяцев
05.2015 - 12.2017
Спілкування з клієнтами, консультування, обслуговування в торговому залі, надання допомоги у виборі товару.
Консультування покупців з асортименту товару.
Здійснення продажів.
Ведення внутрішньої звітності.
Робота на касі.
Ведення касової звітності.
Прийом та перерахунок товару.
Проведення переоцінки товару.
Консультування покупців з асортименту товару.
Здійснення продажів.
Ведення внутрішньої звітності.
Робота на касі.
Ведення касової звітності.
Прийом та перерахунок товару.
Проведення переоцінки товару.
Ключевая информация
Професійні навички:
• Впевнений користувач ПК (досвід роботи з Excel, Word, 1С).
• Досвід роботи у роздрібній торгівлі – 2 роки (посада продавця).
• Досвід роботи касиром – 1 рік (робота з програмою 1С, ведення касових операцій).
Особисті якості:
• Пунктуальність та відповідальність у виконанні завдань.
• Високий рівень працелюбства та здатність швидко адаптуватися до нових завдань.
• Швидко навчаюся новим навичкам та інструментам.
• Уважність до деталей та вміння працювати з великими обсягами інформації.
• Впевнений користувач ПК (досвід роботи з Excel, Word, 1С).
• Досвід роботи у роздрібній торгівлі – 2 роки (посада продавця).
• Досвід роботи касиром – 1 рік (робота з програмою 1С, ведення касових операцій).
Особисті якості:
• Пунктуальність та відповідальність у виконанні завдань.
• Високий рівень працелюбства та здатність швидко адаптуватися до нових завдань.
• Швидко навчаюся новим навичкам та інструментам.
• Уважність до деталей та вміння працювати з великими обсягами інформації.
Училась в 1 заведении
Харьковской учётно-экономический техникум
Бухгалтерський облік
Харків, 2013
Владеет языками
Украинский
родной
Анастасія
Анастасія
Помічник бухгалтера
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 дня назад