Працювала в 3 компаніях 6 років 4 місяці
FMCG, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Помічник бухгалтера
Айлазян, ФОП
FMCG
1 рік 11 місяців
02.2023 - 01.2025
Робота з документацією
Обробка первинної документації: рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні.
Формування актів звірки з контрагентами.
Облік та контроль
Ведення обліку господарських операцій у бухгалтерських програмах (Діловод , 1С, ).
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Звірка даних у базах та виправлення помилок.
Підготовка звітів для керівництва.
Робота з клієнтами та контрагентами
Ведення переписки та комунікація з постачальниками і клієнтами
Обробка первинної документації: рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні.
Формування актів звірки з контрагентами.
Облік та контроль
Ведення обліку господарських операцій у бухгалтерських програмах (Діловод , 1С, ).
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Звірка даних у базах та виправлення помилок.
Підготовка звітів для керівництва.
Робота з клієнтами та контрагентами
Ведення переписки та комунікація з постачальниками і клієнтами
Помічник бухгалтера
Strado
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
07.2018 - 02.2020
Перевірка первинної документації: контроль правильності оформлення накладних
Розрахунок вартості продукції: проведення розрахунків собівартості
Підготовка прайс-листів: створення та оновлення прайс-листів для клієнтів із врахуванням змін у виробничих витратах
Звірка з випуском продукції
Розрахунок вартості продукції: проведення розрахунків собівартості
Підготовка прайс-листів: створення та оновлення прайс-листів для клієнтів із врахуванням змін у виробничих витратах
Звірка з випуском продукції
Адміністратор-касир
Лідер Взуття
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 7 місяців
05.2015 - 12.2017
Спілкування з клієнтами, консультування, обслуговування в торговому залі, надання допомоги у виборі товару.
Консультування покупців з асортименту товару.
Здійснення продажів.
Ведення внутрішньої звітності.
Робота на касі.
Ведення касової звітності.
Прийом та перерахунок товару.
Проведення переоцінки товару.
Консультування покупців з асортименту товару.
Здійснення продажів.
Ведення внутрішньої звітності.
Робота на касі.
Ведення касової звітності.
Прийом та перерахунок товару.
Проведення переоцінки товару.
Ключова інформація
Професійні навички:
• Впевнений користувач ПК (досвід роботи з Excel, Word, 1С).
• Досвід роботи у роздрібній торгівлі – 2 роки (посада продавця).
• Досвід роботи касиром – 1 рік (робота з програмою 1С, ведення касових операцій).
Особисті якості:
• Пунктуальність та відповідальність у виконанні завдань.
• Високий рівень працелюбства та здатність швидко адаптуватися до нових завдань.
• Швидко навчаюся новим навичкам та інструментам.
• Уважність до деталей та вміння працювати з великими обсягами інформації.
• Впевнений користувач ПК (досвід роботи з Excel, Word, 1С).
• Досвід роботи у роздрібній торгівлі – 2 роки (посада продавця).
• Досвід роботи касиром – 1 рік (робота з програмою 1С, ведення касових операцій).
Особисті якості:
• Пунктуальність та відповідальність у виконанні завдань.
• Високий рівень працелюбства та здатність швидко адаптуватися до нових завдань.
• Швидко навчаюся новим навичкам та інструментам.
• Уважність до деталей та вміння працювати з великими обсягами інформації.
Навчалась в 1 закладі
Харьковской учётно-экономический техникум
Бухгалтерський облік
Харків, 2013
Володіє мовами
Українська
рідна
Анастасія
Анастасія
Помічник бухгалтера
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому