Работала в 3 компаниях 21 год 10 месяцев
Государственный сектор, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Завідувачка сектору екології та охорони природних ресурсів
Орган місцевого самоврядування
Государственный сектор
2 месяца
10.2024 - по настоящее время
Дотримання законодавства:
- Забезпечення виконання завдань відповідно до ст. 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
- Дотримання вимог законів України:
- «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- «Про оцінку впливу на довкілля»;
- «Про управління відходами»;
- «Про охорону атмосферного повітря»;
- «Про благоустрій населених пунктів»;«Про природно-заповідний фонд України»;
- «Про регулювання містобудівної діяльності» (у частині впливу на довкілля);
- «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- «Про боротьбу з корупцією»;
- інших нормативних актів у сфері екології та охорони природних ресурсів.
Розробка нормативних документів:
- Підготовка проектів рішень, програм, нормативно-правових актів у сфері екології та охорони природних ресурсів;
- Участь в розробці СЕО та звітів СЕО документів державного планування;
- Участь у створенні методичних та організаційних документів, які регулюють екологічну діяльність громади.
Планування та звітність:
- Формування планів роботи сектору та звітів про їх виконання;
- Організація статистичного обліку та звітності у сфері екології.
Комунікація та співпраця:
- Взаємодія з іншими управліннями, відділами та службами виконавчого комітету;
- Підготовка відповідей на звернення громадян, громадських об'єднань, підприємств і організацій.
Реалізація екологічних заходів:
- Формування та реалізація заходів із захисту довкілля, адаптації до змін клімату;
- Участь у просвітницьких заходах та організації громадських слухань.
Екопросвітницька діяльність:
- Проведення еколого-просвітницьких занять у навчальних закладах щодо: необхідності сортування відходів;методів компостування органічних залишків;
- збору та утилізації небезпечних відходів (батарейки, лампи тощо).
- Організація кампаній зі збору небезпечних відходів у межах громади.
Контроль та інспекції:
- Моніторинг стану зелених насаджень, природних ресурсів та екологічної ситуації громади;
- Проведення перевірок дотримання вимог екологічного законодавства;
- Складання актів, протоколів і надання приписів щодо усунення виявлених порушень.
Інформаційна діяльність:
- Підготовка матеріалів для публікацій на офіційному сайті ОМС та у ЗМІ;
- Забезпечення збереження документації в паперовому та електронному вигляді.
Участь у комісіях:
- Робота в комісіях із питань обстеження зелених насаджень, забруднення та стану природних ресурсів;
- Участь у роботі інших комісій виконавчого комітету, що пов’язані з екологією.
Організація та документація:
- Підготовка інформаційних матеріалів, протоколів засідань і нарад;
- Участь в організації зборів громадян і громадських слухань.
Додаткові завдання:
- Виконання інших доручень керівництва в межах компетенції.
Головний спеціаліст-інспектор з благоустрою відділу благоустрою
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва
Государственный сектор
6 лет 2 месяца
08.2018 - 10.2024
- Забезпечення дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства фізичними та юридичними особами на території територіальної громади;
- участь в розробці СЕО та звітів СЕО документів державного планування;
- ініціювання та організація укладання договорів на передачу небезпечних відходів від населення спеціалізованим підприємствам, контроль виконання;
- підготовка, оформлення та подання статистичної звітності;
- робота з інспектуючими органами, участь в екологічних перевірках, організація виконання приписів, звітування про виконання;
- підготовка пропозицій щодо удосконалення роботи в частині питань з охорони довкілля;
- здійснення систематичних обстежень закріпленої території з метою перевірки стану утримання об’єктів благоустрою, санітарно-технічного стану територій, розміщення малих архітектурних форм та об’єктів зовнішньої реклами та недопущення порушень благоустрою;
- розробка короткострокових та середньострокових планів та звітів;
- розгляд листів, скарг, звернень, пропозицій громадян, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції відділу, сприяння в межах своїх повноважень вирішенню порушених питань згідно чинного законодавства;
- забезпечення підготовки проєктів рішень;
- проведення заходів з благоустрою, збереження навколишнього середовища та екології та інформування населення про здійснення вищезазначених заходів;
- складання актів, приписів та адміністративних протоколів про адміністративні правопорушення в межах компетенції та порядку передбаченим законодавством;
- проведення профілактичної роботи з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою, захисту прав споживачів, громадського порядку;
- організація та проведення протиепізоотичних заходів на закріпленій території, відповідно до чинного законодавства України;
- контроль за виконанням Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах;
- контроль, виявлення та організація ліквідації неконтрольованих та несанкціонованих звалищ відходів на закріпленій території, відповідно до чинного законодавства України;
- виконання інших передбачених законодавством функцій та службових доручень.
Заступник директора ресторану з адміністративних питань
ПІІ МакДональдз Юкрейн Лтд
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
15 лет 4 месяца
04.2002 - 08.2017
- контроль стану трудової дисципліни і дотримання співробітниками правил внутрішнього розпорядку компанії;
- організація кадрової роботи на підприємстві згідно з принципами кадрової політики підприємства та КзПп України;
- забезпечення ведення кадрового документообігу і обліку;
- підготовка наказів: з особового складу, про відпустки, про відрядження, з основної діяльності, та що стосуються кадрових питань;
- оформлення дисциплінарних стягнень і заохочень;
- проведення службових розслідувань;
- оформлення відряджень;
- оформлення листків непрацездатності;
- робота в програмі 1С 8;
- подання звітів в центр зайнятості та статистики;
- пошук і підбір персоналу;
- комплектація персоналом відповідно до вимог щодо його кількості та якості;
- архівація особистих справ працівників та всієї кадрової документації;
- контроль за виконанням касової дисципліни;
- проведення Сash аудитів (перевірка касової документації ресторану);
- архівація касової документації ресторану;
- отримання дозвільної документації для ресторану;
- виконання доручень керівника.
Ключевая информация
Знання законодавства та стандартів у галузі охорони довкілля.
Аналітичні та комунікативні навички у сфері, благоустрою, екології, охорони навколишнього середовища.
Училась в 3 заведениях
Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління
Екологія та управління природними ресурсами
Київ, 2024
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
економіка та підприємництво; економіка підприємства
Київ, 2012
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Інститут політології, соціології та права; політолог, викладач політології
Київ, 2007
Владеет языками
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Наявність прав водія категорії «В».
Особисті якості
Висока міра відповідальності і виконавча дисципліна. Порядність, тактовність і врівноваженість в роботі з людьми. Вимоглива до себе та до підлеглих. Послідовна в досягненні поставленої мети.
Комп'ютерні навички
Володіння ПК: досвідчений користувач. Знання програм: MS
Word, MS Excel, Internet Explorer, Outlook Express, 1С (8 версія), СЕД «Мегаполіс».
Олеся Даниїлівна
Олеся Даниїлівна
Керівник відділу екології, еколог
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 4 дня назад