Работал в 2 компаниях   16 лет 10 месяцев

Услуги для бизнеса - другое, Медицина и Здравоохранение

Менеджер

комерційні структури

Услуги для бизнеса - другое

16 лет 9 месяцев

12.2007 - по настоящее время

Оператор 1С

-

Медицина и Здравоохранение

10 лет 11 месяцев

12.2009 - 11.2020

Ключевая информация

Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки) / Менеджер з продажу медичних товарів та послуг / Медичний реєстратор. Одеса. Резюме.

  • Запис пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки.
  • Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі ПК, ведення облікової та звітної документації.
  • Ведення та систематизація бази пацієнтів у відповідних програмах ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів тощо.
  • Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
  • Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
  • Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
  • Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та пацієнтами.
  • Робота з результатами медичних аналізів пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо).
  • Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб.
  • Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
  • Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
  • Вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнта.
  • Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
  • Запис на прийом, зустріч пацієнтів у клініці.
  • Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
  • Підготовка документів для лікарів на поточний день.
  • Здійснення дзвінків пацієнтам, нагадування про майбутні візити.
  • Проведення всіх розрахункових операцій із пацієнтом, заповнення журналів руху коштів.
  • Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи клініки.
  • Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
  • Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
  • Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі.
  • Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Облік та контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
  • Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
  • Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
  • Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
  • Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів та потреб покупців з метою оптимального вибору потенційних постачальників чи покупців.
  • Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
  • Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
  • Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
  • Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
  • Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.
  • Ведення звітних документів.
  • Касова дисципліна.
  • Ведення бази даних пацієнтів.
  • Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
  • м.т. 095 201 76 08 (Одеса)

Учился в 1 заведении

Університет

Спеціальності, пов'язані з документообігом. моб. тел. 095 201 76 08

Одеса, 1997

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Дополнительная информация

Личные качества

  • Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми.
  • Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів.
  • Документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
  • Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб.
  • Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
  • моб. тел. 095 201 76 08 (Одеса)

Микола Іванович

Менеджер, медичний реєстратор, адміністратор стоматології (медцентру), оператор ПК. Резюме. Одеса.

Одесса

12 000 грн.

52 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 3 недели назад