Працював в 2 компаніях 17 років
Послуги для бізнесу - інше, Медицина та Охорона здоров'я
Менеджер
комерційні структури
Послуги для бізнесу - інше
16 років 11 місяців
12.2007 - до теперішнього часу
Оператор 1С
-
Медицина та Охорона здоров'я
10 років 11 місяців
12.2009 - 11.2020
Ключова інформація
Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки) / Менеджер з продажу медичних товарів та послуг / Медичний реєстратор. Одеса. Резюме.
- Запис пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки.
- Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі ПК, ведення облікової та звітної документації.
- Ведення та систематизація бази пацієнтів у відповідних програмах ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів тощо.
- Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
- Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
- Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
- Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та пацієнтами.
- Робота з результатами медичних аналізів пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо).
- Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб.
- Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
- Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
- Вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнта.
- Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
- Запис на прийом, зустріч пацієнтів у клініці.
- Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
- Підготовка документів для лікарів на поточний день.
- Здійснення дзвінків пацієнтам, нагадування про майбутні візити.
- Проведення всіх розрахункових операцій із пацієнтом, заповнення журналів руху коштів.
- Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи клініки.
- Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
- Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
- Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі.
- Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
- Облік та контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
- Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
- Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
- Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
- Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів та потреб покупців з метою оптимального вибору потенційних постачальників чи покупців.
- Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
- Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
- Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
- Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
- Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.
- Ведення звітних документів.
- Касова дисципліна.
- Ведення бази даних пацієнтів.
- Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
- м.т. 095 201 76 08 (Одеса)
Навчався в 1 закладі
Університет
Спеціальності, пов'язані з документообігом. моб. тел. 095 201 76 08
Одеса, 1997
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
середній
Додаткова інформація
Личные качества
- Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми.
- Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів.
- Документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
- Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб.
- Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
- моб. тел. 095 201 76 08 (Одеса)
Микола Іванович
Микола Іванович
Менеджер, медичний реєстратор, адміністратор стоматології (медцентру), оператор ПК. Резюме. Одеса.
Одеса
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому