Працював в 2 компаніях   17 років

Послуги для бізнесу - інше, Медицина та Охорона здоров'я

Менеджер

комерційні структури

Послуги для бізнесу - інше

16 років 11 місяців

12.2007 - до теперішнього часу

Оператор 1С

-

Медицина та Охорона здоров'я

10 років 11 місяців

12.2009 - 11.2020

Ключова інформація

Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки) / Менеджер з продажу медичних товарів та послуг / Медичний реєстратор. Одеса. Резюме.

  • Запис пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки.
  • Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі ПК, ведення облікової та звітної документації.
  • Ведення та систематизація бази пацієнтів у відповідних програмах ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів тощо.
  • Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
  • Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
  • Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
  • Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та пацієнтами.
  • Робота з результатами медичних аналізів пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо).
  • Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб.
  • Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
  • Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
  • Вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнта.
  • Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
  • Запис на прийом, зустріч пацієнтів у клініці.
  • Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
  • Підготовка документів для лікарів на поточний день.
  • Здійснення дзвінків пацієнтам, нагадування про майбутні візити.
  • Проведення всіх розрахункових операцій із пацієнтом, заповнення журналів руху коштів.
  • Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи клініки.
  • Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
  • Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
  • Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі.
  • Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Облік та контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
  • Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
  • Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
  • Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
  • Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів та потреб покупців з метою оптимального вибору потенційних постачальників чи покупців.
  • Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
  • Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
  • Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
  • Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
  • Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.
  • Ведення звітних документів.
  • Касова дисципліна.
  • Ведення бази даних пацієнтів.
  • Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
  • м.т. 095 201 76 08 (Одеса)

Навчався в 1 закладі

Університет

Спеціальності, пов'язані з документообігом. моб. тел. 095 201 76 08

Одеса, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

середній

Додаткова інформація

Личные качества

  • Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми.
  • Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів.
  • Документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
  • Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб.
  • Навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки.
  • моб. тел. 095 201 76 08 (Одеса)

Микола Іванович

Менеджер, медичний реєстратор, адміністратор стоматології (медцентру), оператор ПК. Резюме. Одеса.

Одеса

12 000 грн.

52 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому