Працював в 7 компаніях   14 років 11 місяців

IT, Інше, Медіа / ЗМІ, Державний сектор

Audio Designer

Frag Lab

IT

4 роки

11.2020 - до теперішнього часу

Створення звуків для гри FPS with rogue-lite co-op mode "Shatterline".
Work with Wwise, Amazon Lamberyard, Nuendo, Jira, Perforce.

Sound designer/Audio editor

Own Studio

Інше

14 років 10 місяців

01.2010 - до теперішнього часу

Working with software: ProTools, Studio One, Reason, Cubase, Logic Pro, Nuendo, Fruity loops.


Working with game engines: Unity, Unreal.

  • Creating Sound design for movies and videos.
  • Sound design for Apps and Games.
  • Editing and mastering audio books.
  • Composing music, creating soundtracks, short radio Jingles.
  • Комп'ютерний arrangement. Music production and recording.
  • Directing Foley studio recording sessions.
  • Створені оригінальні звукові ефекти, використовуючи різні synthesizers.
  • Відповідні результати mix музичних та звукових елементів і перенесені ці елементи до різних playback units and speakers with respect to placement and levels.

Sound designer

Artificial Core

IT

3 роки 6 місяців

05.2017 - 11.2020

Creating sounds for game MMO RPG.

Field recording.

Work with Fmod and Unity.

Sound Designer

TRC Ukraina

Медіа / ЗМІ

1 рік 11 місяців

06.2015 - 05.2017

Sound designer of promo videos

Sound Designer for movies

Europa Dubbing Group

Інше

11 місяців

01.2016 - 12.2016

Creative sound design for films.

Selection of SFX, Foley.

Sound Designer for mobile games

ameria GmbH

Інше

1 місяць

09.2016 - 10.2016

Project work.

Creative sound design for games (Customer - LEGO).

Sound design and composing music for games (Customer - HARIBO)

|Sound Engineer / Sound Designer

Kiev National Academic Operetta Theatre

Державний сектор

2 роки 10 місяців

08.2012 - 06.2015

I was responsible for the entire rigging of the audio sound system for theater. (Adjusting the sound (microphones, Orchestra, working with soundtracks for rehearsals and performances. Recording Orchestra and vocal. Connecting audio equipment. Maintenance, repair and installation of audio equipment.)

Designed and analyzed all hardware equipment needs and placement for each production, including but not limited to speakers, amplifiers, microphones, outboard gear, tape decks

Engineered recording sessions for live music, actor's dialogue and sound effects

Live sound mixing for stage musicals (orchestra and singers) for both house reinforcement and performers' monitors.

Create audio advertising.

Ключова інформація

I'm дійсно passionate про Sound Design.

I має 10+ років професійного досвіду з editing all types audio (sound design for films and videos, sound design for apps and games, editing and mastering audio books, composing music, computer arrangement, music production and recording, writing soundtracks, short radio Jingles, synch audio for videos and more).

Foley expert.

Створені оригінальні звукові ефекти використовуючи різні synthesizers.

Working with software : ProTools, Cubase, Logic Pro, Fruity loops Studio. Експерт у Digital Audio (Plug-ins, DAWs, Recording).

Game engines knowledge : Unity, Unreal, Lumberyard.

Sound engines : Fmod, Wwise.

Навчався в 1 закладі

National Academy of Culture and Arts, Kiev

Sound Designer/Sound Engineer

Киев, 2016

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

U.S. English Basic Skills Test - Above Average

Курси, тренінги, сертифікати

DJ&Prodaction School "CTSchool"

Киев, 2012

Sound Design / Arrangement

Oleksandr

Audio designer, Sound Director, Composer

Київ

35 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 14 годин тому