Працював в 7 компаніях 14 років 11 місяців
IT, Інше, Медіа / ЗМІ, Державний сектор
Audio Designer
Frag Lab
IT
4 роки
11.2020 - до теперішнього часу
Створення звуків для гри FPS with rogue-lite co-op mode "Shatterline".
Work with Wwise, Amazon Lamberyard, Nuendo, Jira, Perforce.
Sound designer/Audio editor
Own Studio
Інше
14 років 10 місяців
01.2010 - до теперішнього часу
Working with software: ProTools, Studio One, Reason, Cubase, Logic Pro, Nuendo, Fruity loops.
Working with game engines: Unity, Unreal.
- Creating Sound design for movies and videos.
- Sound design for Apps and Games.
- Editing and mastering audio books.
- Composing music, creating soundtracks, short radio Jingles.
- Комп'ютерний arrangement. Music production and recording.
- Directing Foley studio recording sessions.
- Створені оригінальні звукові ефекти, використовуючи різні synthesizers.
- Відповідні результати mix музичних та звукових елементів і перенесені ці елементи до різних playback units and speakers with respect to placement and levels.
Sound designer
Artificial Core
IT
3 роки 6 місяців
05.2017 - 11.2020
Creating sounds for game MMO RPG.
Field recording.
Work with Fmod and Unity.
Sound Designer
TRC Ukraina
Медіа / ЗМІ
1 рік 11 місяців
06.2015 - 05.2017
Sound designer of promo videos
Sound Designer for movies
Europa Dubbing Group
Інше
11 місяців
01.2016 - 12.2016
Creative sound design for films.
Selection of SFX, Foley.
Sound Designer for mobile games
ameria GmbH
Інше
1 місяць
09.2016 - 10.2016
Project work.
Creative sound design for games (Customer - LEGO).
Sound design and composing music for games (Customer - HARIBO)
|Sound Engineer / Sound Designer
Kiev National Academic Operetta Theatre
Державний сектор
2 роки 10 місяців
08.2012 - 06.2015
I was responsible for the entire rigging of the audio sound system for theater. (Adjusting the sound (microphones, Orchestra, working with soundtracks for rehearsals and performances. Recording Orchestra and vocal. Connecting audio equipment. Maintenance, repair and installation of audio equipment.)
Designed and analyzed all hardware equipment needs and placement for each production, including but not limited to speakers, amplifiers, microphones, outboard gear, tape decks
Engineered recording sessions for live music, actor's dialogue and sound effects
Live sound mixing for stage musicals (orchestra and singers) for both house reinforcement and performers' monitors.
Create audio advertising.
Ключова інформація
I'm дійсно passionate про Sound Design.
I має 10+ років професійного досвіду з editing all types audio (sound design for films and videos, sound design for apps and games, editing and mastering audio books, composing music, computer arrangement, music production and recording, writing soundtracks, short radio Jingles, synch audio for videos and more).
Foley expert.
Створені оригінальні звукові ефекти використовуючи різні synthesizers.
Working with software : ProTools, Cubase, Logic Pro, Fruity loops Studio. Експерт у Digital Audio (Plug-ins, DAWs, Recording).
Game engines knowledge : Unity, Unreal, Lumberyard.
Sound engines : Fmod, Wwise.
Навчався в 1 закладі
National Academy of Culture and Arts, Kiev
Sound Designer/Sound Engineer
Киев, 2016
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
U.S. English Basic Skills Test - Above Average
Курси, тренінги, сертифікати
DJ&Prodaction School "CTSchool"
Sound Design / Arrangement
Oleksandr
Oleksandr
Audio designer, Sound Director, Composer
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 14 годин тому