Працювала в 11 компаніях   15 років 3 місяці

Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

менеджер по забеспеченню

DOT (державний оператор тилу)

Інше

1 рік 1 місяць

05.2024 - 05.2025

- Робота з програмою 1с (8/7,УТ/УТП) - Коригування замовлень в залежності від залишків на складі. - Робота з логістикою. - Звіти по залишкам на складі для відділу закупівлі. • Планування та організація своєї роботи • Адаптація до нових умов роботи • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Постійне навчання та розвиток професійних навичок • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Оператор 1с по введенню данних, архіваріус.

ПП "Галактика"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

12.2022 - 10.2023

-Створення/редагування клієнтської бази.
-Підготовка договорів для підписання, архівування відповідних документів,
занесення в базу інформації договору (юр/фіз особи)
-Внесення данних про працівників.
-Робота з первинною документацією.
-Інвентаризація складу(внесення поданих данних)

Помічник керівника

ФОП Гурин Д. Г.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

06.2022 - 11.2022

• Підготовка та оформлення документації • Планування та координація зустрічей і переговорів • Збір та аналіз інформації для звітів • Вирішення організаційних питань • Підтримка зв'язку з постачальниками (частково приймання товару, повернення) , торговою командою. - Робота з первинною документацією ( накладні, ТТН, рахунки) архівація. - Дебіторка, каса. - Інвентарізація ТМЦ склад, внесення даних в базу 1с. - Договора з постачальниками та клієнтами. ( відповідність пакету документів, підписання) - Контроль наявності та відповідності POS матеріалів на ТТ. • Ведення робочого графіку. • Ведення ділової переписки

Помічник керівника відділу кейтерінгу

ТОВ "Олександр"

Інше

4 місяці

09.2021 - 12.2021

- Створення, обробка, контроль затвердження і  виконання заявок. (Тендер, звичайні)  -Виконання змін до основного плану. - Обгрунтування необхідності закупівлі товару.  -Звіти по залишках рух і наявність ТМЦ та МШП по точкам обслуговування - надалі [ТО] ( бурові УНГВ, їдальні) - Звіти після приходів  ТМЦ та МШП на склади та кантроль постачання на ТО - Контроль відповідність тендерних обов'язків постачальників.  - Аналітика роботи ТО.  - Допомога в роботі керівникові  відділу кейтеринг. 
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Оператор 1с, оператор складу

ТОВ "Алкогруппа"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 6 місяців

10.2019 - 03.2021

- Корегування, проведення в базі замовлень , друк пакету документів( видаткові накладні, рахунки, ТТН) - Облік ТМЦ, введення в базу результат інвентарізації, переміщення списання. - Внесення інформації по контрагентах, номенклатура. -Формування звітів керівництву. - Взаємодія з керівниками торгових команд та торговими представниками
  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Менеджер по продажам, оператор 1с

ТОВ "НТП"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

12.2018 - 08.2019

Адміністратор ресторану

"Суши Таун"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

08.2016 - 06.2017

 -Организация ефективної роботи ресторану -керівництво персоналом (складання графіків роботи, навчання, контроль робочих процесів і дотримання стандартів закладу); -контроль роботи устаткування і якості страв, що готуються; -контроль термінів реалізації готової продукції та товарного запасу; - спілкування з відвідувачами, допомога персоналу; -оформлення необхідних документів і звітності;  -подбор персоналу; -робота з касою; -организация банкетів

Администратор зала

РЦ "Турбина", Полтава (Боулинг, бильярд, ресторан, бар)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

10.2016 - 02.2017

- зустріч відвідувачів; - підтримка комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі; - управління персоналом (навчання новачків, складання - графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу); - робота з документацією, звіти, інвентаризації; - розв'язання конфліктних ситуацій. - організація і проведення банкетів; - ведення і облік каси; - виконання службових доручень керівника.

Помічник керівника

"Імперія"

Будівництво

4 роки 4 місяці

06.2011 - 09.2015

Пошук клієнтів, укладення договорів, телі маркетинг, логістика, управління роботи офісу і співробітників. Робота з постачальниками, замовлення матеріалів. Робота з клієнтською базою. Збільшення бази клієнтів. Успішна робота офісу.
  • Виконання доручень керівника
  • Організація зустрічей та переговорів
  • Координація графіків та зустрічей
  • Контроль за виконанням проектів
  • Ведення ділового листування
  • Організація відряджень

Помічник керуючого магазином

ООО "Укрторг",

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

02.2009 - 04.2011

Відкриття магазину, каси -Замовлення товару ,приймання та повернення. - Звіти про роботу. - Робота з співробітниками ( співбесіда,стажування, допомога в роботі) -Інвентарізація. - Контроль та покращення виконання плану продажів.
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Товарознавець, зав відділом тварної групи

ТОВ "ЕКО МАРКЕТ"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

06.2006 - 05.2009

Робота в 1с рух товару, продаж,залишки. Аналіз товарного запасу, замовлення, прийом товару від постачальників, мерчендайзинг. Інвентаризації на складі, перевірка відповідності якості, умов і термінів зберігання. Документальний супровід усіх етапів руху продуктів. Надання інформації для бухгалтерської звітності. Відбір і навчання продавців відділу. 

Ключова інформація

Досвід роботи з компютером, орг технікою.

Знання програм 1с 8/7, УТ/УТП/ бухгплтерія.

Робота з договорами постачання, оформмлення договорів реалізації. - 18 років.

Логістика.

Робота з пром та прод групою товарів, також у сфері гомадського харчування та будівництво.

Досвід роботи в колективі та підбору персоналу більше 8 років

Досвід роботі на керівних посадах більше5 років.


  • Самостійність
  • Ефективне управління часом
  • Комунікаційні навички
  • Рішучість

Навчалась в 1 закладі

МАУП

юридичний

Полтава, 2001

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

тренінг з продажу товарів

Дніпро (Дніпропетровськ), 2014

телемаркетинг

Дніпро (Дніпропетровськ), 2013

Олександра

Оператор ПК 1С, товарознавець, адміністратор (магазину/залу), менеджер по закупкам/продажам

Полтава

19 000 грн

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 5 годин тому