Працювала в 10 компаніях   14 років 5 місяців

Промисловість та Виробництво, FMCG, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медіа / ЗМІ, Державний сектор

Маркетолог

ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ, ТОВ

Промисловість та Виробництво

3 роки 5 місяців

04.2021 - до теперішнього часу

Обов'язки:
  1. Аналіз ринку та цін конкурентів
  2. Аналіз зарубіжного ринку та підготовка баз контактів для відділу експорту
  3. Viber- та E-mail розсилки
  4. Написання постів для соціальних мереж та статей для зовнішніх ресурсів, написання постів для ведення особистої сторінки Директора компанії
  5. Адміністрування 2 сайтів компанії: додавання нових товарів, опису та характеристик, зміна цін, ведення блогу, написання новин, наповнення контентом
  6. Робота з підрядниками: виготовлення вивісок та монтаж, виготовлення меблів та виставкових стендів та монтаж, POS-матеріали, брендовий мерч, брендування партнерів В2В, робота з дизайнерами.
  7. Ведення сторінок у соціальних мережах
  8. Організація участі на виставках та івентів бренду з 0 до наявності всього необхідного
  9. Написання планів, контент-планів, участь у розробці стратегій, підготовка презентацій
  10. Участь у розробці нових сайтів компанії, введення нових сервісів на сайті, таких як оплата частинами , переговори с банками і т.д
  11. Написання сценаріїв для відео, організація відео та фотозйомок, підготовка контенту для сайту та соціальних мереж
  12. Робота з блогерами та інфлюєнсерами
  13. Підбір кандидатів до Відділу маркетингу та продажів
Досягнення:
  1. Реалізація повного ребрендингу компанії, ініційованого Директором з маркетингу
  2. Безпосередня участь у покращенні клієнтського сервісу (сайт, функції та можливості)
  3. Якісна підготовка участі у виставках з нуля у максимально короткі терміни - до 5 днів
  4. По підготованим мною базам компанія успішно знаходить нових експортних клієнтів
  5. Написання цікавих та грамотних текстів викликає зацікавленість у користувачів
  6. Згідно ребрендингу оформлено зовнішній вигляд старого магазину Патон, та змінено внутрішнє оформлення - встановлені нові меблі та стенди у новому фірмовому стилі, замінена вивіска
  7. Збудовано новий магазин компанії - другий у її житті: разом з дизайнерами опрацьовпно внутрішній вигляд, підготований 3-Д макет меблі, каси, стендів, разом з підрядниками це все було виготовлено та встановлено, встановлена вивіска, магазин повністю забезпечений POS-матеріалами та іншими засобами
  8. Успішна реалізація стратегії компанії та контент-плану у соц-мережах
  9. Допомога у підборі персоналу до Відділу маркетингу - всі працевлаштовані та працюють більше ніж півроку та приносять результат компанії

Бренд менеджер

КИЇВ ХЛІБ

FMCG

1 рік 10 місяців

10.2022 - 08.2024

Управління категоріями Батони, Здоба, Сезонний асортимент (Великодні та Новорічні вироби)
  • аналіз асортименту, конкурентного середовища, ринку, висновки та пропозиції по новинкам та оптимізації асортименту
  • стратегія по новинкам та запуску їх на ринку
  • пропозиції по ребрендингу упаковки
  • контроль роботи технолога для виводу органолептичних характеристик на еталонну якість, по розробці рецептури
  • розробка неймінгу та концепції продукту
  • розробка дизайну упаковки спільно з дизайнером
  • ідеї та пропозиції для SMM-публікацій, контроль виходу, затвердження контент плану
  • ідеї для відеооглядів у блогерів
  • контроль трейд-маркетингових заходів
  • контроль менеджера по упаковці та відділу постачання по вчасному замовленню упаковки та запобігання вимиванню упаковки
  • взаємодія з відділом продажів з питань розширення покриття, позиціонування продукту, контроль введення та ротації у мережах

Team Lead of Content Department

Atomic-Shop

Автомобільна промисловість та Автобізнес

10 місяців

12.2022 - 10.2023

  1. Управління командою контент-відділу:
  • мотивація підлеглих, контроль виконання задач
  • перевірка виконаної роботи
  • організація роботи, забезпечення оптимізованого робочого середовища
  • створення мотиваційних програм та оплати праці для підвищення ефективності співробітників
  • оптимізація особового складу та підбір співробітників
  • навчання нових співробітників
2. Робота з контентом сайту:
  • робота з прайсами постачальників, виявлення новинок та товарів, які вийшли з асортименту постачальника
  • відстеження актуальності цін та товарів, контроль актуальності інформації на сайтах компанії
  • відстеження помилок в інформації на сайті, оперативне усунення їх
3. Участь в оптимізації сайтів та програм
  • Аналіз юзабіліті сайтів та пропозиції по його оптимізації
  • Робота з дизайнерами по оформленню сайту
  • Робота з розробниками сайтів, контроль, пропозиції по архітектурі, перевірка виконаної роботи
  • Пропозиції по оптимізації програми PIMCore - хмарного сховища даних (номенклатура, опис, ціни, призначеність до авто, схожі товари, з цими товарами купують) для наповнення сайту з метою зручності користування контент-менеджерами

Маркетолог

ВИП АВТОХИМИЯ УКРАИНА, ООО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 місяці

12.2020 - 03.2021

1) Бюджетирование на 2021 год для 4 компаний группы: KochChemie Ukraine (премиум-автокосметика), Tuning&Service (тюнинг-ателье), GarageDetailingLab, G2 (детейлинг-центры)
2) Медиапланы и стратегия продвижения для 4 компаний
3) Работа с дизайнером и подготовка POS-материалов
4) Запуск акций и активностей
5) Подготовка мерча и других брендировпнных материалов
6) Подготовка к выставке Autotechservice

Product marketing manager

Marie Fresh Cosmetics

FMCG

7 місяців

05.2020 - 12.2020

1) Разработка продукта и стратегия его продвижения, ведение процессов по выводу продукта на рынок, позиционирование продукта на рынке, вывод продукта на рынок

2) Организация участия бренда в тематических выставках. Аргументация необходимости участия и доказательство их эффективного влияния на узнаваемость и развитие бренда. До этого бренд участвовал только на ярмарках.

С нуля подготовила и организовала участие, среди обязанностей на момент подготовки:

- организация команды, подготовка спичей для правильного позиционирования бренда

- подготовка материалов для выставки: заказ изготовления стенда, работа с дизайнером по визуалу стенда и полиграфии, каталогов, работа с подрядчиками по изготовлению стенда, полиграфии, информационных материалов и сувенирной продукции.

Первая выставка в жизни бренда была подготовлена с нуля за 1 неделю

3) Работа с дизайнером по подготовке POS-материалов

4) Организация открытия и дальнейшее продвижение фирменного магазина: розыраши, промо-активности, акции

5) Подготовка акций от бренда

6) Бюджетирование и анализ продвижения

7) Запуск Вайбер- и смс-рассылок

8) Запуск PR-статей на внешних ресурсах

9) Сопровождение запуска продукта - заказ тары, контроль подготовки сырья, работа с технологом по рецептуре, разработка дизайна продукта, подготовка этикеток

Руководитель отдела маркетинга

КТ Украина, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 5 місяців

12.2018 - 05.2020

  1. Продвижение бренда электро-инструмента:
  • разработка и реализация методов повышения уровня узнаваемости бренда
  • разработка маркетинговой стратегии продвижения бренда и ее внедрение
  • подбор и внедрение онлайн, офлайн и медиа- инструментов продвижения
  • инициация, разработка и внедрение социальных проектов с целью повышения лояльности к бренду и работа над распространение в СМИ на онлайн ресурсах информации о проведенной компании
  • формирование имиджа бренда, разработка новых сервисов учитывая ориентацию на клиента
  • формирование портрета ЦА и анализ поведения с целью разработки клиентоориентированых сервисов и промо программ
  • 2.Продвижение фирменных магазинов бренда

-разработка и стандартов внешнего, внутреннего оформления

-разработка и внедрение инструментов навигации к фирменным магазинам

-продвижение программы лояльности в фирменных магазинах

  • еженедельные ивенты в фирменных магазинах с целью привлечь трафик и донести информацию о бренде и сервисе (около 10-12 ивентов в неделю с анонсированием на онлайн и офлайн ресурсах)
  • разработка акций и специальных предложений для привлечения новых клиентов и повышения лояльности у старых
  • подбор рекламных носителей и методов для продвижения фирменных магазинов по всей Украине индивидуально к территории каждого фирменного магазина (100 магазинов по Украине).
  • наработка новой клиентской базы с помощью прозвонов и сбора контактов
  • 3. Интернет-маркетинг
  • анализ показателей сайта и разработка стратегии продвижения
  • разработка и внедрения методов продвижения сайта и бренда в онлайн среде
  • анализ показателей рекламных компаний
  • настройка таргетированной рекламы
  • работа с Google Analytics и Google Adwords
  • расширение базы ключевых слов, разработка и внедрение методов повышения рейтинга сайта
  • настройка контекстной рекламы
  • настройка Smart Shopping
  • SMM-продвижение
  • работа с навигацией Google к фирменным магазинам

  • 4. Продвижение продукта
  • разработка отдельных рекламный онлайн и офлайн компаний для каждой группы инструмента
  • разработка образа продвигаемого инструмента с целью донесения основных преимуществ
  • продвижение сервиса сопутствующего покупке инструмента
  • 5. Управление командой
  • подбор сотрудников по их талантам, навыкам и способностям соответсвенно каждой зоне ответственности
  • адаптация и обучение персонала
  • распределение задач между сотрудниками в соответствием с их эффективностью, умением, личными качествами и желанием работать
  • составление мотивации индивидуально для каждого сотрудника
  • взращивание сотрудников скрытых талантов, воспитание в них ценностей комманды, идивидуальный подход с целью формирование единого эффективного организма отдела
  • постановка задач и контроль их выполнения, мотивация сотрудников работать на результат

Бренд-менеджер

ТОВ "Стор Фуд Дистрибьюшн"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

07.2018 - 12.2018

1. Управление и развитие портфеля импортных брендов пищевой продукции класса Premium: Borges (оливковое масло), Encona ( острые перечные соусы); Dani (консервы из морепродуктов);

2. Анализ конкурентной среды и рынка по каждой категории, выявление потребности и вывод новых продуктов на рынок в соответствии с потребностью. Вывела на рынок и ввела в ассортимент торговых сетей следующие виды пищевых продуктов:

- растительные напитки Borges грецкий орех, мигдаль, фундук (растительное молоко)

- самый острый перечный соус Encona Carolina Reaper Chilli и другие острые соусы.

- консервированные фаршированные кальмары, каракатица в собственных чернилах, мидии в остром соусе Dani

3.Анализ продаж, составление трейд-маркетингового плана, составление стратегии на год для каждого бренда в портфеле

4. Коммуникация с торговыми сетями по вопросам продвижения и маркетинговых активностей, ввода в ассортимент и расширения покрытия по торговым точкам

5. Ведение профилей для каждого из брендов в Инстаграмм и Фейсбук

Маркетолог відділу аналітики та видачі цінових пропозицій

StarLight Brand Content

Медіа / ЗМІ

11 місяців

07.2017 - 06.2018

Розрахунок ціни реклами, підготовка аналітичних матералів щодо показників каналів, робота у программі Markdata, підготовка презентацій, робота у Ecxel. знання медіапоказників

Фахівець відділу прийому звернень

Урядовий контактний центр

Державний сектор

1 рік 11 місяців

07.2015 - 06.2017

Прийом та реєстрація звернень від громадян по телефону урядової "гарячої лінії". Відправлення звернень за належністю до органів виконавчої влади, сприяння у вирішенні проблем громадян, співпраця із органами влади. Консультування з питань реформ Уряду, із соціальних питань та питань комунального господарства.

Оператор комп*ютерного набору експлуатаційно-технічного відділу господарського управління

Національна академія державного управління при Президентові України

Державний сектор

5 років 1 місяць

06.2010 - 07.2015

Робота з оргтехнікою (сканер, принтер. ксерокс), робота з ПК, ведення документації. Виконувала обов'язки помічника начальника, була відповідальна за діловодство.

Ключова інформація

1) Аналіз, стратегія та планування:
  • Аналіз динаміки продажів, конкурентного середовища, покриття ринку в Excel та PowerBI
  • Стратегічне планування маркетингових активностей та застосування рекламних кампаній виходячи з аналізу ринку, діяльності конкурентів
  • Планування бюджету реклами, аналіз і оптимізація витрат
2) Управління персоналом:
  • успішний контроль, мотивація та стимулювання розвитку персоналу для подальших звершень у поставлених завданнях та цілях відділу
  • організація комфортного середовища у колективі, умов праці та заохочень, створення мотиваційних програм та фінансових систем оплати праці
  • виявлення проблем у колективі та успішне їх усунення
  • підбір персоналу, виявлення талантів та перспектив в людині та застосування їх в роботі та задачах
3) Digital маркетинг:
  • побудова ефективної маркетингової стратегії з просування
  • робота із спеціалістами з Google Ads, аналіз активностей, написання ефективних заголовків та оголошень, оптимізація активностей
  • робота із спеціалістами з Facebook Ads, а також і самостійний запуск рекламних кампаній. Аналіз оптимізація кампаній, підбір креативів для реклами, підбір та аналіз аудиторії
  • робота з SEO- спеціалістами та розробниками. Аналіз ключових слів, робота з SEO-текстами, відстежування позицій сайту, рекомендації по просуванню сайту
4) Product маркетинг, бренд - менежмент:
  • стратегія просування індивідуально до особливостей кожного продукту
  • ідея та створення нового продукту з нуля, базуючись на потребах ринку та споживача, УТП продукту, аналіз переваг порівняно з конкурентами
  • дизайн та упаковка продукту, з метою виділення на полиці та підвищення рівня впізнаваності бренду
  • аналіз та оптимізація асортименту, виведення з асортименту товарів
  • ціноутворення продукту, прорахунок рентабельності, собівартості, маржинальності продукту
  • бюджетування запуску продукту, рекламних активностей
5) Рекламні засоби та активності:
  • організація івентів, виставок
  • аналіз території, застосування методів зовнішньої реклами оцінюючи рівень трафіку, видимості, створення та застосування нестандартних рішень
  • створення фірмових магазинів - від внутрішнього оформлення до зовнішнього брендування фасадів та навігації до магазину
  • робота з POS-матеріалами
  • створення мерча для брендів
6) Адміністрування сайту
  • додавання нових позицій на сайт
  • написання та додавання опису товару, категорій з урахуванням ключових слів, SEO-копірайтинг
  • обробка фото перед додаванням на сайт
  • написання статей для блогу
  • додавання банерів на головну
  • створення нових категорій та підкатегорій, характеристик для товару, додавання атрибутів
7) SMM
  • написання стратегії, контент-плану, бюджетування
  • аналіз ринку, конкурентів та ЦА
  • написання текстів для постів
  • сторісмейкінг, монтаж відео для сторіс
  • створення візуального контенту для постів
  • застосування методів залучення аудиторії
  • робота з інфлюєнсерами
  • організація відео- та фотозйомок, написання сценаріїв для відеороликів
8) Facebook Ads
  • налаштування таргетованої реклами
  • робота з аудиторіями, аналіз та збір необхідних данних для точної індикації, налаштування реклами на аудиторію look-a-like
  • робота з Facebook Pixel
  • ремаркетинг
  • робота з креативами
  • аналіз налаштованої реклами, висновки, оптимізація

Навчалась в 1 закладі

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Інформаційних систем і технологій, спец. "Прикладна статистика", напрямок - Економіка підприємства

Киев, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

SMM & Targeting

Київ, 2022

На курсі навчилась складати ефективні SMM-стратегії, створювати привабливий текстовий та візуальний контент, запускати, оптимізувати, а головне - аналізувати таргетовані рекламні кампанії.

Учбово-практичні курси за фахом "Секретар керівника"

Вышгород, 2010

  1. 2 роки проходила курси за фахом "Секретар керівника", де вивчала діловодство, ділову етику, документознавство роботу з програмами Word, Excel,Power Point, а також навчалась працювати з базами данних.

Курси державного службовця від Київської ОДА

Вышгород, 2010

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Елизавета

Маркетолог, Бренд-менеджер, Керівник відділу маркетингу

Одеса

50 000 грн.

31 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому