Працювала в 3 компаніях 7 років 10 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Менеджер із збуту ветеринарного обладнання
МЕД ЕКСІМ
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 1 місяць
08.2020 - 09.2024
До моїх обов’язків входить:
- Консультація та допомога в підборі обладнання по запиту клієнта.
- Підготовка презентації товару та комерційних пропозицій.
- Робота на тематичних виставках: переговори з організаторами, погодження списку обладнання, організація стенду та робота на стенді під час заходу.
- Збір запитів від клієнтів на нове чи альтернативне обладнання, аналіз ринку для розуміння попиту та пропозицій.
- Пошук нових виробників обладнання для задоволення потреб, переговори з виробником, формування ціни.
- Аналізую залишки товару на складі, «просідання» продажів певних категорій обладнання та пропоную стратегії просування цих категорій , а також варіанти їх уникнення в подальшому.
- Формую прайси на товар та ознайомлюю колег з новинками.
- Заповнення інтернет-магазину обладнання, прийом вхідних дзвінків від відвідувачів сайту.
Менеджер ЗЕД
МЕД ЕКСІМ
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік
08.2019 - 08.2020
- Ведення ділового листування з іноземними партнерами, телефонні переговори.
- Формування замовлення виходячи з запиту керівника напрямку компанії
- Повне ведення замовлення товару з Європи/Китаю до України (працювала з брокером).
- Повний документальний супровід.
- Збір та контроль документів для сертифікації продукції
- Вирішення питань рекламації продукції
- Успішна комунікація з іншими відділами компанії.
Менеджер по роботі з клієнтами
Саквояж, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 7 місяців
12.2016 - 07.2019
До моїх обов’язків входило:
- Робота з інтернет-магазинами - наповнення сайту новими товарами (опис, фото), контроль наявності нових позицій.
- Робота з клієнтами та замовленнями, прийом замовлень по телефону, на сайті. Продаж товару в офлайн магазині.
- Робота з соціальними мережами – розміщення банерів, інформаційних постів.
- Контроль асортименту товару інтернет-магазину - індивідуальні замовлення товару, індивідуальні знижки.
- Аналіз ринку та асортименту конкурентів для формування власної особливої пропозиції клієнту.
- Розробка акційних святкових пропозицій за рахунок аналізу залишків складу та спеціальних пропозицій від виробника.
У періоди відсутності у штаті менеджера ЗЕД виконувала такі обов'язки:
- Ведення ділового листування з іноземними партнерами, телефонні переговори.
- Формування замовлення для компанії виходячи з аналізу продажів та залишків на складі.
- Повне ведення замовлення товару з Європи/Китаю до України (працювала з брокером). Документальний супровід.
- Рекламації з продукції, з якою працювала.
- Підготовка керівника до міжнародної виставки та зустрічей із виробниками. Написання переговорів, грамотний переклад, надання важливих питань для обговорення.
- Разом з керівником компанії відвідували міжнародну виставку I.L.M. Оффенбах, Германія, де проводили переговори з постачальниками компанії та розглядали нових виробників у якості потенційних партнерів.
Ключова інформація
- грамотна усна та письмова мова
- навики вирішувати конфліктні ситуації
- високі комунікативні навики
- творче мислення
- вміння праювати в команді
- легко та швидко навчаюсь
- працюю з 1С, CRM, офісними програмами
Навчалась в 2 закладах
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
менеджмент організації та адміністрування
Київ, 2018
Шепетівський медичний коледж
Фармація
Шепетівка, 2007
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Особисті якості
- відповідальність
- цілеспрямованість
- готовність до відряджень
- швидко навчаюсь
- чудово працюю в команді
- комунікабельність
- оперативність
- здатність приймати самостійні рішення
Свій розділ
- Вакцинована
- Водійські права категорії В
Марія
Марія
Менеджер ЗЕД
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому