Працював в 10 компаніях   15 років

Фінансові послуги, Нерухомість та Девелопмент, АПК (Агропромисловий комплекс), Будівництво, Освіта, Банки

Операційний та виконавчий директор Керівник іпотечного центру

Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому»

Фінансові послуги

1 рік 5 місяців

07.2023 - до теперішнього часу

Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів;

Стратегічне, поточне планування роботи. Контроль виконання;

Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;

Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії;

Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції); Розробка плану оптимізації бізнес процесів;

Аналіз виконання планових показників роботи підприємства;

Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників;

Робота з партнерами, проведення переговорів, робочих зустрічей, нарад;

Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»;

Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»;

Співпраця з акредитованими забудовниками, девелоперами по програмі «єОселя»;

Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями;

Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»;

Комплексний ризик-орієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова);

Вивчення комплаєнс-ризиків компанії;

Проведення фінансового моніторингу;

Навчання та адаптація нового персоналу;

Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна;

Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах;

Комплексна робота з нотаріусами, оціночними компаніями, агентствами нерухомості;

Проведення практичних навчань по державній програмі «єОселя»;

Керівник кредитного департаменту / Керівник проекту

Група компаній « DIM » девелопмент (забудовник)

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 9 місяців

10.2021 - 07.2023

  • Створення департаменту;
  • Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
  • Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
  • Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
  • Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
  • Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
  • Навчання співробітників call center, що до кредитних продуктів та програм;
  • Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
  • Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
  • Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
  • Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
  • Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
  • Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні; Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
  • Фінансова та інша звітність;

Заступник директора; Заступник фінансового директора, Рroject manager;

ТОВ «ІФГ» (центр іпотечного кредитування)

Фінансові послуги

1 рік 5 місяців

05.2020 - 10.2021

Робота з фінансовими потоками (готівковими та безготівковими); Налагодження взаємовідносин та активної роботи з банками та фінансовими компаніями;

Оперативне управління діяльністю компанії;

Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;

Робота з банками в площині отримання кредитів для юридичних та фізичних осіб для придбання об’єктів нерухомості;

Активна робота з банками, що до отримання кредитів підприємством та обслуговування вже отриманих кредитів.

Розробка фінансових схем діяльності підприємства;

Поточний аналіз, та планування діяльності роботи компанії; Організація роботи кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі нерухомості;

Контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами; Підбір та навчання та адаптація персоналу;

Робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів; Управління проектами партнерських продаж;

Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;

Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії;

Робота з дебіторською заборгованістю (фіз. особи за надані кредити);

Проведення переговорів, зустрічей.

Підписання угод (в тому числі кредитних);

Активна робота з агенціями нерухомості;

Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання);

Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;

Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції;

Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу.

Заступник фінансового директора, Рroject manager;

ТОВ "Олімпіас Груп"

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

02.2019 - 11.2019

  • Робота з фінансовими потоками.
  • Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства, аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат.
  • Розробка, узгодження та проведення фінансових схем діяльності підприємств.
  • Участь у загальній плановій роботі, а також довгострокове і короткострокове фінансове планування
  • Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами.
  • Структурування ризиків, оптимізація витрат.
  • Координація роботи підрозділів підприємств.
  • Організація обліку управління, його підготовка, підтримка прийняття різних рішень.
  • Аналіз стану ринків.
  • Проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції.
  • Контроль виконання оплат, угод та договорів.
  • нформування керівництва про результати діяльності роботи підприємств.

Також інший функціонал.

Керівник Бек-офісу (Фонд фінансування будівництва) Заступник керівника відділу продажу

ТОВ «Фінансова компанія «Толока»;

Будівництво

1 рік 10 місяців

04.2017 - 02.2019

  • оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
  • аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
  • організація та проведення кредитних угод з «нуля»;
  • кредитування фізичних осіб для купівлі житла;
  • аналіз кредитних операцій;
  • Аналіз та проведення фінансових операцій;
  • Робота з КУА та фондовою біржою;
  • Проведення біржових угод по випуску Деривативів;
  • Робота з фондами фінансування будівництва (оформлення, переуступка об'єктів нерухомості, оформлення прав власності);
  • Випуск деривативів, оформлення договорів Майнових прав;
  • Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;
  • Робота з нотаріусами, проведення нотаріальних угод;
  • Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями;
  • Організація роботи відділу продажу;
  • Підбір та навчання персоналу у відділи продажу;
  • Управління об'єктами нерухомості;

Директор

ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп»

Фінансові послуги

1 рік 9 місяців

04.2017 - 01.2019

Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»; Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;

Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз доходів та витрат;

Організація роботи відділу кредитування (з нуля), розроблення основних бізнес процесів.

Організація та проведення кредитних угод з «нуля», видача кредитів на купівлю нерухомого майна;

Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень; Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;

Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими структурами;

Фінансовий моніторинг;

Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;

Проведення біржових угод по випуску Деривативів, та оформленню форвардних контрактів;

Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності); Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);

Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;

Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод; Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями; Організація роботи відділу продажу, управління продажами; Організація та контроль роботи Бек-офісу;

Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;

Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Директор, керуючий офісом

Компанія «Olerom»

Освіта

6 місяців

10.2016 - 04.2017

  • Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
  • Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах; Координація роботи усіх структурних підрозділів;
  • Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу;
  • Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи; Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
  • Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
  • Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
  • Нагляд та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
  • Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
  • Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
  • Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
  • Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Керуючий центральним офісом. Виконавчий директор. Фінансовий директор

Міжнародна фінансово інвестиційна компанія

Фінансові послуги

1 рік 5 місяців

04.2015 - 09.2016

Основні обов'язки:

  • оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
  • складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
  • контакти з інвесторами; консультування;
  • формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
  • формування звіту про рух грошових коштів та ін. консолідованої звітності;
  • аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
  • контроль руху готівкових грошових коштів;
  • виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
  • адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).

Досягнення та результати: організував роботу офісу з нуля; ефективна, дружня, згуртована робота колективу.

Начальник Хмельницького відділення

ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива»

Банки

4 роки

05.2010 - 05.2014

Основні обов'язки:

  • Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування.
  • Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
  • Підбір та навчання персоналу.
  • Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони,

cпівпраця з cтраховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою.

Участь в розробці нових продуктів.

  • Укладання договорів від імені банку.
  • Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.

Досягнення та результати:

  • Вихід відділення на рівень дохідності за 2 місяця.
  • Збільшення кредитного та депозитного портфелів в 12 раз.
  • Збільшення частки ринку банку по Хмельницькій обл. на 3,2 %.

Директор Хмельницької філії. м.Хмельницький.

ВАТ КБ «Хрещатик»

Фінансові послуги

1 рік 5 місяців

05.2007 - 10.2008

Основні обов'язки:

  • ведення фінансово-господарської діяльності.
  • виконання фінансових показників роботи філії.
  • керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу.
  • адміністрування роботи регіональної мережі.

Досягнення та результати:

  • відкриття філіалу з нуля та вихід на рівень дохідності.
  • Напрацювання та обслуговування великої клієнтської бази, більше 1500 клієнтів.

Кількість підлеглих:36

Ключова інформація

Високій рівень працездатності, відповідальність;

  • досвід проведення переговорів;
  • здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
  • вміння планувати і прогнозувати;
  • досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;
  • прагнення до самореалізації і успіху.

Навчався в 1 закладі

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет - Облік та аудит, спеціальність - Фінанси та кредит

Тернопіль, 2000

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Академія фінансового моніторингу"

Київ, 2020

Державний заклад післядипломної освіти "Академія фінансового моніторингу" Загальний курс  "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення " згідно освітньої програми для проведення фінансового моніторингу для установ (крім банків та філій іноземних банків)   -   Отримання відповідного дозволу на правом обіймати посаду відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу (крім банків та філій іноземних банків).

"Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

Київ, 2016

Підвищення кваліфікації керівників фінансових компаній, які надають фінансові послуги з надання коштів у позику, у тому числі на умовах фінансового кредиту за власні кошти, фінансового лізингу, факторингу, гарантій, поручительств, обміну валют, а також інших кредитних установ - Отримання відповідного дозволу з правом обіймати посаду керівника фінансової установи.

Додаткова інформація

Особисті якості:

Чесність, комунікабельність, наполегливість; Стійкість в стресових ситуаціях;

Ініціативність, володію гарними організаторськими якостями;

Вмію швидко приймати рішення, та брати відповідальність за їх прийняття на себе;

Винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та знаходити вихід з них;

Порядність та неординарність.

Маю здатність бачити "загальну картину" щодо цілей.

Завжди позитивний настрій !

Професійні якості

Чесність, завжди позитивний настрій.

Високій рівень працездатності та відповідальності;

величезний практичний позитивний досвід проведення переговорів;

здатність приймати нестандартні управлінські рішення;

аналітичне вміння планувати і прогнозувати події;

вміння знаходити позитивний вихід з будь яких кризових, критичних ситуацій;

практичний досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;

величезне прагнення до самореалізації та успіху.

Водійське посвідчення

водійські права категорії «В», без стажу водіння;

Михайло Андрійович

Керівник кредитного департаменту Кредитний експерт Аналітик

Київ

50 000 грн.

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому