Працювала в 8 компаніях   14 років 9 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво, Банки

Бухгалтер з первинної документації

ФМ-групп

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

• Обробка та ведення первинної бухгалтерської документації
• Контроль за правильністю оформлення документів
• Внесення даних до бухгалтерської програми
• Узгодження даних з контрагентами
• Архівування документації
• Рознесення та проведення первинних документів (Видаткові накладні, Акти виконаних робіт,...) в 1С; 
•Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами (постачальники); 
•Контроль кредиторської, дебіторської заборгованості контрагентів; 
•Своєчасний моніторинг електронного документообігу M.E.Doc, Вчасно;
•Контроль надходження оригіналів первинних документів та своєчасне відображення господарських операцій в 1С;
•Друк первинний документів, архівування бухгалтерських документів
•Підготовка документів для головного бухгалтера;
•Виконання доручень керівництва.
• звірка з контрагентами : контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та по обліку товарів та послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.

Бухгалтер з первинної документації та касир

ТОВ "Електромир-Київ"

Електроніка та електротехніка

1 рік 3 місяці

02.2023 - 05.2024

Рознесення та проведення первинних документів (Видаткові накладні, Акти виконаних робіт,...) в 1С; 
•Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами (постачальники); 
•Контроль кредиторської, дебіторської заборгованості контрагентів; 
•Своєчасний моніторинг електронного документообігу M.E.Doc, Вчасно;
•Контроль надходження оригіналів первинних документів та своєчасне відображення господарських операцій в 1С;
•Друк первинний документів, архівування бухгалтерських документів;
•Рознесення банківських виписок в 1С;
•Підготовка документів для головного бухгалтера;
•Виконання доручень керівництва.
• звірка з контрагентами : контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Прийом та видача грошових коштів (готівка та термінал але без РРО), контроль за надходженням та підготовка первинної документації. Підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та по обліку товарів та послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.

Бухгалтер-касир

Автосалон First

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

10.2021 - 02.2022

Управленческий учёт расходов и приходов автосалона, инвентаризация, приход-расход наличных средств, контроль выданных денег подотчёт, учёт поступивших и проданных авто - все операции через программу 1С. Составление разных отчётов по требованию начальства в программе экселя, а также ведение небольших переписок, закупка некоторых товаров и услуг для потребностей автосалона (т.е. выполнение обязанностей как офис-менеджера и секретаря для коллектива из 6 человек)

Бухгалтер-кассир

РД-БУД ПАРТНЕР, ТОВ

Будівництво

6 місяців

02.2021 - 08.2021

•Прием наличных средств, выдача зарплаты, выдача денежных сумм в подотчет; •контроль оплат в соответствии с установленными лимитами; •подготовка внутренних отчетов. Работа с внутренней кассой предприятия.(подробности смогу рассказать по телефону).

Специалист отдела поддержки клиентов (телефонная линия)

КРИСТАЛБАНК, АО

Банки

3 місяці

10.2020 - 01.2021

Приём и обработка входящих звонков клиентов банка по вопросам консультирования и решения проблем с платежными картами, интернет-банкингом.

Бухгалтер-касир

ТОВ Орион

Будівництво

1 рік 2 місяці

07.2019 - 09.2020

Прием и выдача наличных денежных средств в кассу предприятия с занесением информации в 1С 8.3 , поступление товаров и услуг (упр.учёт) по своим приходно-расходным документам, расчёт и выдача наличными неофф.зарплаты в производственном цеху (50 чел.) и офис (20 чел.), составление отчетов руководству и т.д. А также есть опыт работы как офис-менеджера и администратора офиса 4 месяца на периоде карантина. А именно : обеспечение жизнедеятельности офиса 30 чел. (заказ воды, кофе, чая, хоз.и канц.товаров), контроль за чистотой на кухне в офисе, контроль уборщицы по качеству уборки, вызов мастеров при необходимости в случаях поломки офисного оборудования или сантехники или электрики, контроль по оплатам расходов офиса и корп.связи, контроль работников по посещаемости, их табелирование, составление писем, получение и отправка почты и т.п.)

Бухгалтер-кассир

Магазин "Планета цветов", Киев

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

02.2017 - 05.2019

Обычные операции приход-расход в программе 1С, без кассового аппарата (ФОП на едином налоге), без налоговых накладных, оприходование товара, списание, инвентаризация товара, мелкие поручения гл.бухгалтера и директора. (а также см. раздел "О себе") А также параллельно занималась обязанностями офис-менеджера и администратора магазина (обеспечение жизнедеятельности магазина (6 чел.персонала), закупка попутных принадлежностей и товаров для реализации в дополнение для оформления цветочных композиций, работа с текущими возражениями и пожеланиями клиентов, анализ движения средств на корп.карточке, выполнение платежей по аренде и коммунальным расходам и т.п.)

Гл.спец-т отдела сопровожд.продаж рознич.бизнеса

VTB Bank

Банки

7 років 10 місяців

09.2007 - 07.2015

Ключова інформація

Коротко про себе. Загальний стаж в банках більше 10 років від касира до економіста. Маю досвід також як секретар та офіс-менеджера. Мої переваги - життєвий досвід, спокійність, посидючість, уважність, швидка навченість, аналітичний склад розуму. Готова слухати та навчатися новому. А також є досвід по таким видам рабіт: інкасація та ведення каси, формування касової звітності, видача авансів та зарплат рабітникам підприємства, складання аналітичної та іншої звітності як в 1С так і в офісних програмах. Так як тут неможливо описати детальніше мої минулі обов'язки - велике прохання читайте інформацію про мої міста праці. По розміру оплати праці завжди можливо домовитися. Заздалегідь дякую за розуміння.

Навчалась в 1 закладі

Кременчугский гос.политехнический университет

Менеджмент организации, менеджер-экономист

Кременчуг, 2001

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Курси, тренінги, сертифікати

1с Бухгалтерия

Киев, 2018

"Курсы бухгалтеров «с нуля» + 1С Бухгалтерия 8.3." УЦ "Практикум" 2 месяца (48ч)

учеб.центр "Профиресурс" "1С 8.3 для менеджера"

Киев, 2016

Додаткова інформація

Личные качества

Я колишній банківський працівник з 12 річним стажем, але у 2017 р. потрапила під велике скорочення. Так, мені за 50, але я не вважаю це перешкодою бути корисною в роботі бухгалтером.. Могла би бути помічником бухгалтера, наприклад по первинним документам и т.п. Бажаю тілько 8-ми годинний робочий день та райони Лівого берега або центр, не далеко, щоб поїздка на роботу займала близько 1г.15хв. максимум...(в наш час це дуже важливо). По разміру оплати та умов праці завжди можливо домовитися. Заздалегідь дякую за розуміння.

Юлія Валентинівна

Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера.

Київ

Дарницький район, Дніпровський район, Печерський район

28 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому