Працювала в 4 компаніях   17 років 8 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Промисловість та Виробництво

Бухгалтер по первичке

КМБП"ТРИАЛ"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

15 років 3 місяці

08.2009 - 11.2024

Бухгалтер, (помічник директора та головного бухгалтера). Формування документів контрагентам (виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, товаро-транспортних накладних, довіреностей, товарних накладних, накладних на повернення товару, складання актів-звірок з контрагентами в 1С 8.2), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, комунікація з контрагентами (покупець/постачальник),збір та контроль отримання первинних документів, перевірка первинних документів на правильність їх оформлення, та подальше відправка контрагенту, архівування своїх екземплярів документів, формування та відправка первинних документів за запитом контрагента за допомогою систем EDO : M.E.Doc та ВЧАСНО, робота з рахунками 361/631/281,введення та коригування даних контрагентів в 1С,введення складського обліку (введення та коригування товарів, коди УКТ ЗЕД), прийняття участі в закупівлі товару та плануванні і організації відправок сировини клієнтам, допоміжна робота відділу збуту(отримання сертифікатів якості на товар від постачальників, надання покупцям посвідчень якості, специфікацій, опису товару, внесення у базу та повне ведення бази сертифікатів товару, робота у складський внутрішній програмі підприємства, формування вантажного авто з завантаженням усього асортименту товару( накладні, ттн на провоз) по різним напрямкам Донецької обл., Харківської обл, до 2014 Луганська обл.,та комунікації зі складом, комірником, експедиторами) підготовка пакету документів при складанні договору, отримання установчих документів від контрагента та архівування наданих документів у базі, подальше внесення в систему 1С,введення бази договорів, контроль дії терміну договорів, контроль оборотів та залишків по рахункам у банках, надання виписки, рознесення виписки у 1 С .Робота у КЛІЄНТ-БАНКУ (ПРИВАТБАНК,КРЕДОБАНК,ОЩАДБАНК,АВАЛЬ),формування та сплата платежів( також податки до бюджету ,зарплатні проекти),активація та генерація ключів у банках,іх архівування та подальше відстеження строків роботи ключей у банках, допомога в розрахуванні заробітної плати гол.бухгалтеру,рознесення в 1С8.2, складання договорів на отримання фінансової допомоги, та контроль ведення повернення, щоденний розрахунок ліміту по реєстрації вхідних податкових накладних з розрахунку реалізації та надходжень товару, розрахунок першої та другої половини місяця, розрахунок ПДВ до сплати згідно коефіцієнту навантаження податкової інспекції, щоденна перевірка вхідних податкових накладних в програмі M.E.Doc,внесення даних в 1С8.2, перевірка та вивантаження у M.E.Doc вихідних податкових накладних, подальше реєстрування у програмі, відправка контрагентам, перевірка ліміту ПДВу M.E.Doc,та інформування цих даних директора та гол.бухгалтера, підготовка пакету документів на розблокування податкових вихідних накладних, та допомога гол.бухгалтеру у їх розблокуванні згідно процедури у програмі у M.E.Doc, щомісячне закриття звітного періоду, допомога у формуванні звітів у програмі M.E.Doc гол.бухгалтеру, повне ведення та допомога гол.бухгалтеру у складанні звітності ще двох підприємств на загальній системі оподаткування (ТОВ «АЛІМПА» , ВТКП «Інтерагротех»,та три ФОП (II та III група),директора яких є засновниками КМБП «ТРИАЛ», які теж здійснюють оптову та роздрібну торгівлю хлібопекарської та кондитерської сировини.

Радник пункту обслуговування клієнтів Донецького відділення м.Краматорськ

ЗАТ «Догмат Україна» ТМ «Єврокредит»

Банки

1 рік 7 місяців

04.2007 - 11.2008

Робота з клієнтами, залучення та консультування клієнтів за умовами кредитування ТМ «Єврокредит», виявлення потреб потенційних клієнтів, прийом та обробка первинних документів, виявлення «неблагонадійних клієнтів», оцінка кредитоспроможності та благонадійності клієнта, оформлення заявок на отримання кредиту, підписання договорів, формування кредитної справи і передача їх у центральний офіс. Подальша консультація клієнта щодо оплати кредиту, дострокового погашення кредиту, заборгованостей за кредитом (прострочення). Робота з програмою, складання звітів, робота з «проблемними клієнтами», стажування нових співробітників, виконання планів продаж. Робота кредитним консультантом у великих та дрібних мережах.

Консультант із надання споживчих кредитів

ТОВ «ПростоФінанс»

Банки

2 місяці

09.2007 - 11.2007

Консультування клієнтів, проведення калькуляції, перевірка документів на справжність, оформлення необхідного пакета документів, підписання договорів, подальше обслуговування клієнтів.

Економіст із фінансової роботи

ПАТ"СКМЗ"

Промисловість та Виробництво

7 місяців

07.2006 - 02.2007

Економіст із фінансової роботи. Щомісячне складання проектів фінансових планів щодо надходжень та відрахувань коштів, ведення обліку фактичного виконання вищевказаних планів, робота із замовниками та постачальниками Російської Федерації, Румунії, Австрії, Чорногорія, країн Прибалтики, оформлення двосторонніх актів звірок за дебіторсько-кредиторською заборгованістю із замовниками та постачальниками, реєстрація готової продукції, послуг орендарям, облік надходжень авансових платежів, оформлення банківських документів за операціями (купівля, продаж, конвертація) із іноземною валютою.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК, MS Office, Internet, попит в обслуговуванні оргтехники,1С: ПІДПРИЄМСТВО (8.2) ,М.Е.DOC,КЛІЄНТ-БАНК,EDO “ВЧАСНО”,ЕЛЕКТРОНИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.

Навчалась в 1 закладі

Донбаська державна машинобудівна академія

ФІНАНСИ

м. Краматорськ Донецька обл., 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

«Активні продажі», «Робота з запереченнями», «Продаж по телефону», «Стандарти ефективного обслуговування клієнтів, курс 1С-Бухгалтерія

2008

Додаткова інформація

Личные качества

Комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, старанність, добросовісність у виконанні поставлених завдань, орієнтація на результат, високий рівень відповідальності, уважність до деталей, самоорганізація та планування, стресостійкість, потенціал та бажання к навчанню та розвитку,швидке вивчення специфіки роботи, вміння працювати з великим обсягом інформації, спроможність виконувати мультифунціональні завдання, не конфліктність, вміння працювати у команді, відсутність шкідливих звичок.

КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

бухгалтер з первинної документації,помічник гол.бухгалтера та директора

Київ

Готовий переїхати: Одеса, Дніпро, Краматорськ

35 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 16 годин тому