Працювала в 6 компаніях 20 років 11 місяців
Електроніка та електротехніка, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail
Head of local marketing
KIVI Global
Електроніка та електротехніка
1 рік 8 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
Керівник відділу маркетингу (ТМ ERGO)
YUGCONTRACT
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 2 місяці
06.2016 - 08.2022
ТМ ERGO – зонтичний бренд техніки та електроніки
ТОП 3 з продажу навушників, ТОП 3 з продажу мобільних телефонів, ТОП 5 з продажу TV
https://ergo-ua.com/ понад 30 продуктових груп
В підпорядкуванні: бренд - менеджер, інтернет - маркетолог, продуктовий тренер, студія по створенню відео контенту, відділ тех. підтримки, служба контенту.
Завдання:
- Проведення комплексного аудиту ринкової сили та здоров’я бренду
- Визначення потенціалу бренду, доцільність виводу іншої марки в рамках виконання стратегічних цілей компанії
- Структуризація асортиментної, візуальної, цінової діяльності усіх продуктових підрозділів
- Налагодження роботи між структурними підрозділами та повний супровід функціонування та підтримки бренду
- Лонч бренду на національному рівні
Результати:
- Створення з нуля відділу по розвитку СТМ, інтеграція в існуючу структуру
- Запуск власної студії відеовиробництва, розробка комерційної політики, продажа послуг за межами СТМ
- Запуск підрозділу технічної підтримки (24/7), підключення всіх каналів комунікації
- Створення з нуля контент підрозділу
- Ре – позиціонування, ре – брендинг. Синергія маркетингової та комерційної діяльності усіх продуктових груп
- Лонч бренду на національному рівні (категорія телевізори)
- Перепозиціонування та зміна вектору розвитку категорії «навушники» у зв’язку з ринковими тенденціями.
- Зміна асортиментного портфелю, вивід та лонч молодіжної серії TWS навушників
- Запуск програми лояльності (мобільного Додатку) для продавців торгових точок з розширеним функціоналом (реєстрація продаж, навчання, магазин винагород)
- Запуск брендового магазину на базі існуючого сайту
- Запуск онлайн навчання (власної торгової команди та продавців клієнтів)
- Розробка механіки та організація трьох мотиваційних поїздок для партнерів B2B (загальна к-сть понад 500 учасників)
Груп бренд - менеджер
ТЕРРА ФУД, КОМПАНИЯ
FMCG
3 роки 5 місяців
01.2013 - 06.2016
В підпорядкуванні: бренд – менеджер, функціональне підпорядкування – категорійний аналітик, дизайнер
Зони відповідальності:
- Розробка та виконання маркетингової стратегії
- Відповідальність за долю ринку і маржинальний прибуток
- Визначення цільових об’ємів продаж, розробка цінової політики
- Управління маркетинговим міксом брендів в розрізі продуктових груп (3 ТМ)
- Розробка і реалізація рекламної та медійної стратегії
- Запуск нових продуктів та удосконалення існуючої лінійки
Результати:
- Ріст кумулятивної долі компанії до 15% на ринку твердого сиру та сирного продукту № 3 на ринку плавленого сиру (ріст продаж в 2015р +20% на падаючому ринку – 10,5%)
- Виконання планових показників KBI індексів по ключовим ТМ компанії
- Формування збалансованого портфелю компанії (збільшення долі натуральних сирів, розвиток фасованого та плавленого сиру)
- Виведення на ринок ТМ Ферма, проведення національної рекламної кампанії (по результатам ТМ Ферма №1 серед наливних плавлених сирів, №2 серед брускових плавлених сирів в каналі Modern Trade)
- Ре–брендинг ТМ Вапнярка, ТМ Тульчинка, виведення нових високомаржинальних продуктів, оптимізація продуктового портфелю.
Бренд менеджер
Комо Україна, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 років 6 місяців
06.2007 - 12.2012
Зони відповідальності:
- Участь в розробці та виконання затвердженої маркетингової стратегії в рамках бренду
- Вибір та застосування найбільш ефективних методів просування ТМ, враховуючи проблематику, бар’єри та особливості ринку
- Аналіз та оцінка ринкової ситуації, діяльності конкурентів, проведення маркетингових досліджень
- Участь у формуванні цін на продукцію з врахуванням стратегії позиціонування і ринкової ситуації
- Розробка та лонч нових продуктів (повний цикл): рецептура, дизайн, назва, упаковка, ціноутворення, об’єми продаж
- Розробка та виконання затвердженої PR стратегії в рамках компанії та бренду
- Робота з ЗМІ, участь у виставках, прес – конференціях, підготовка прес – релізів
- Ідея, розробка та реалізація програм по стимулюванню збуту
- Ідея, розробка та виготовлення POS матеріалів іміджевого та комерційних характерів
Результати:
- Формування унікальної позиції КОМО як інноваційного бренду
- Виведення на ринок унікальної новинки – сир «Горіховий» та запуск національної рекламної кампанії
- Ріст долі компанії (з 2014 р. – ТМ КОМО №1 з продажу натурального сиру в Україні зі стабільно зростаючою часткою і об’ємами продаж
- Ре – брендинг ТМ КОМО, проведення 6-и національних рекламних кампаній
- Інновації в упаковці в категорії фасованого сиру
Головний фахівець з маркетингу
Еко - маркет / Эко - маркет
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
09.2006 - 05.2007
Зони відповідальності:
- Забезпечення к-сті чеків та середнього чеку у нових магазинах (лонч нових т.т.)
- Планування, бюджетування та реалізація маркетингових активностей з партнерами (вендорами)
- Розробка, запуск та контроль проведення заходів рекламного характеру по відкриттю нових супермаркетів (повний цикл)
- Стандартизація екстер’єру та інтер’єру існуючих та нових торгових площадок
Результати:
- Організація святкового відкриття 15- ти супермаркетів.
- Досягнення планових показників (середній чек, к-сть чеків)
- Формування команди регіональних менеджерів (6 регіонів)
Менеджер з реклами
ПАККО
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
09.2003 - 08.2006
В підпорядкуванні: регіональні менеджери з реклами (6 чол.)
Зони відповідальності:
- Формування і управління ціновою політикою рекламних послуг, продаж рекламних послуг на території супермаркетів
- Розробка стратегії по здачі додаткових площ на території супермаркету, пошук орендарів, підписання договорів оренди
- Розробка, запуск та контроль проведення заходів рекламного характеру по відкриттю нових супермаркетів
Результати:
- Організація святкового відкриття 10ти супермаркетів та гіпермаркету.
- Досягнення планових показників (середній чек, к-сть чеків)
- Запуск бутікової зони першого в регіоні гіпермаркету
- Відкриття першої в місті дитячої розважальної зони на території гіпермаркету
Навчалась в 2 закладах
Волинський державний університет
історичний факультет
Луцьк, 2003
Волинський державний університет
юридичний факультет (заочно)
Луцьк, 2003
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Рекомендації:
По запиту
Оксана
Оксана
| CMO | Marketing Director | brand | marcom | Маркетинг-директор |
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому