Працювала в 5 компаніях 7 років 4 місяці
FMCG, Інше, Банки, Страхування
Бухгалтер
компания
FMCG
5 місяців
12.2023 - 05.2024
Приймання від матеріально-відповідальних осіб первинні документи за господарськими операціями, пов'язаними з отриманням матеріальних коштів, обладнання, основних засобів, проведення ремонтно-будівельних робіт;
-оплата рахунків по технічному обслуговуванню;
-авансові звіти по технічним витратам;
-перевірка звітів по паливу (талони);
-проведення рахунків рекламних листів, заведення замовлення на придбання в базу компанії та постановка рахунків на оплату;
-перевірка правильності оформлення документів та відповідність чинному законодавству;
-відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, відповідно до затвердженого плану рахунків та на основі прийнятих первинних документів, що робить нарахування амортизації засобів інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів;
-Надавання методичної допомоги працівникам з питань бухгалтерського обліку, контролю та ЗВІТНОСТІ;
-Перевірка звітів з обладннная офісів
-Звіти по дизельному паливу на електрогенераторах, чеки; перевірка журналів по паливу;
-Проведення інвентаризації по ПАЛИВУ згідно із затвердженим планом.
-Звіряння щоквартально із постачальниками (Акти звірки і НЗЗ)
-оплата рахунків по технічному обслуговуванню;
-авансові звіти по технічним витратам;
-перевірка звітів по паливу (талони);
-проведення рахунків рекламних листів, заведення замовлення на придбання в базу компанії та постановка рахунків на оплату;
-перевірка правильності оформлення документів та відповідність чинному законодавству;
-відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, відповідно до затвердженого плану рахунків та на основі прийнятих первинних документів, що робить нарахування амортизації засобів інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів;
-Надавання методичної допомоги працівникам з питань бухгалтерського обліку, контролю та ЗВІТНОСТІ;
-Перевірка звітів з обладннная офісів
-Звіти по дизельному паливу на електрогенераторах, чеки; перевірка журналів по паливу;
-Проведення інвентаризації по ПАЛИВУ згідно із затвердженим планом.
-Звіряння щоквартально із постачальниками (Акти звірки і НЗЗ)
Головний бухгалтер
підприємство
Інше
3 місяці
08.2023 - 11.2023
-Ведення бухгалтерського обліку;
-Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх госпорських операцій;
-Робота з органами казначейства;
-Нарахування заробітної плати;
-складання та надання до ДКСУ зобов`язань та платіжних
доручень;
-Проведення банківських операцій;
-Оформлення і подача в контролюючі органи фінансової (ф.1
Баланс (Звіт про фінансовий стан); ф.2 Звіт про фінансові
результати (Звіт про сукупний дохід) і податкової звітності;
-Контроль і зведення основних показників підприємства;
-Реєстрація договорів та виконання;
-Ведення кадрової справи;
-Участь в проведенні інвентариції;
-Первинна бухгалтерія, Облік основних засобів, Клієнт-банк, Облік
заробітної плати, Статистична звітність, Податковий облік.
-Досвід роботи з ПК (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Microsoft
Office, Outlook) та офісною технікою, програми: Freezvit, M.E.Doc ,
АС «Є-Звітність», ПД «Мережа», АС «Є-Казна», "СДО" (система
дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства —
Казначейство»), ПК «ZvitM», 1 с Бухгалтерія 8.3; Вчасно; СRM
-Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх госпорських операцій;
-Робота з органами казначейства;
-Нарахування заробітної плати;
-складання та надання до ДКСУ зобов`язань та платіжних
доручень;
-Проведення банківських операцій;
-Оформлення і подача в контролюючі органи фінансової (ф.1
Баланс (Звіт про фінансовий стан); ф.2 Звіт про фінансові
результати (Звіт про сукупний дохід) і податкової звітності;
-Контроль і зведення основних показників підприємства;
-Реєстрація договорів та виконання;
-Ведення кадрової справи;
-Участь в проведенні інвентариції;
-Первинна бухгалтерія, Облік основних засобів, Клієнт-банк, Облік
заробітної плати, Статистична звітність, Податковий облік.
-Досвід роботи з ПК (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Microsoft
Office, Outlook) та офісною технікою, програми: Freezvit, M.E.Doc ,
АС «Є-Звітність», ПД «Мережа», АС «Є-Казна», "СДО" (система
дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства —
Казначейство»), ПК «ZvitM», 1 с Бухгалтерія 8.3; Вчасно; СRM
Фахівець з корпоративних продажів
ПриватБанк
Банки
3 місяці
05.2023 - 08.2023
-Забезпечення виконання встановлених KPI з продажів або інших
KPI;
-Здійснення пошуку та залучення нових клієнтів на обслуговування
для збільшення клієнтської бази.
-Комунікація, призначення зустрічей з потенційними та діючими
клієнтами МСБ, виїзд на місце ведення бізнесу клієнта з метою
проведення презентації та подальших продажів послуг і продуктів
банку з дотриманням відповідних стандартів.
-Здійснення продажів всього спектру банківських продуктів та
послуг корпоративним клієнтам з урахуванням вимог щодо якості
обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання
сервісу у відповідності до їх потреб.
-Виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик
менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо.
-Оформлення продуктів та послуг банку корпоративним клієнтам.
-Використання дашбордів та статистичних веб-сторінок для
отримання необхідної аналітичної інформації про показники
бізнесу чи окремого клієнта.
-Встановлення, розвиток та підтримка довгострокових ділових
відносин з корпоративними клієнтами банку.
-Вивчення матеріалів та проходження тренінгів щодо продуктів та
послуг банку.
KPI;
-Здійснення пошуку та залучення нових клієнтів на обслуговування
для збільшення клієнтської бази.
-Комунікація, призначення зустрічей з потенційними та діючими
клієнтами МСБ, виїзд на місце ведення бізнесу клієнта з метою
проведення презентації та подальших продажів послуг і продуктів
банку з дотриманням відповідних стандартів.
-Здійснення продажів всього спектру банківських продуктів та
послуг корпоративним клієнтам з урахуванням вимог щодо якості
обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання
сервісу у відповідності до їх потреб.
-Виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик
менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо.
-Оформлення продуктів та послуг банку корпоративним клієнтам.
-Використання дашбордів та статистичних веб-сторінок для
отримання необхідної аналітичної інформації про показники
бізнесу чи окремого клієнта.
-Встановлення, розвиток та підтримка довгострокових ділових
відносин з корпоративними клієнтами банку.
-Вивчення матеріалів та проходження тренінгів щодо продуктів та
послуг банку.
провідний фахівець
«МТБ БАНК», Публічне акціонерне товариство
Банки
3 роки 11 місяців
01.2019 - 12.2022
-Підготовка документів для Управління банківської безпеки щодо перевірки нових торгових точок з метою укладання договорів еквайрингу;
-Подання заявок на реєстрацію нових торгових точок банкоматів та POS-терміналів і підключення на них додаткових функцій у ПЦ;
-Заміна та оновлення програмного забезпечення POS-терміналів Hypercom (Optimum T4220; Optimum M4230);
Verifone (V200T CTLS; V200T CTLS (mob); X990; VX820 CTLS; VX675 CTLS; VX520; VX520 CTLS)
-Складання та подання звітності (документи, інформація); -Ведення та зберігання документації, надання звітів, взаємодія з відділеннями Банку, які обслуговують малий та середній бізнес бази даних з торговельного еквайрингу;
-Консультування та навчання співробітників банку з питань, що входять до компетенції відділу; за типом зв'язку/моделі POS- терміналу, вивантаження Z-звіту та подальша реєстрація в БД, згідно з договором еквайрингу;
• -Розгляд та відшкодування спірних транзакцій;
• -Розбір нестандартних ситуацій з транзакцій;
• -Проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -Подання та контроль над виконанням заявки до сервісної служби
з ремонту банкоматів;
• -Аналіз та звіт ефективності мережі банкоматів;
• -проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -подання та контроль за виконанням заявки до сервісної служби з
ремонту банкоматів;
• -здійснює контроль проведення розслідувань щодо отриманих
зворотних платежів за транзакціями з використанням торгових терміналів Банку та банків-партнерів Банку, надання за ними відповіді на отримані запити від ПЦ ПУМБ / МПС / НПС / Банків - емітентів та контроль проведення клірингових розрахунків з торговцями Банку за ними;
• -3-разова звітність за готівкою АТМ (банкоматів) Щоденний аналіз (в робочі дні згідно з регламентним часом) залишків коштів у банкоматах Банку, повідомляє відповідальних співробітників відокремлених підрозділів про критичні залишки;
• - відстеження фактів проведення ПЦ ПУМБ попередньої перевірки торговців, контроль отримання дозволів від ПЦ ПУМБ щодо доцільності роботи з тим чи іншим торговцем, відстеження розширення переліку послуг та додаткових функцій для торгових терміналів;
• -формування виписки для проведення розрахунків з торговцями – партнерами Банку, бере участь у підключенні додаткових послуг термінальної мережі Банку; проводить розслідування спірних транзакцій, що виникли у процесі безготівкової оплати з використанням торгових терміналів Банку;
• -проведення перевірки, яких залучають на обслуговування банки- партнери Банку, надання дозволу про можливість роботи з ними за платіжними картками МПС/НПС, розглядами операцій за якими здійснюється у ПЦ Банку;
• -Забезпечує контроль проведення моніторингу операцій, проведених у термінальній мережі
• -Звіт ефективності роботи POS (терміналів);
• -підключення послуги бронювання та послуги передавторизації за
терміналами;
• -Збільшення ліміту в торговій точці та знижки %;
• -Навчання нових співробітників у БДЕ (Базі даних Еквайрингу) та
ТТ (Торгових точок) та програмних комплексах: B2; IS-Card
(IS_Rep);
• -Навчання нових співробітників закладу заявок на реєстрацію,
заміну, видалення
• -Навчання з відправки звіту з залишків (готівки АТМ банкоматів)
• -Навчання з розсилки Виписок щомісяця та щодня по Торговцям.
-Подання заявок на реєстрацію нових торгових точок банкоматів та POS-терміналів і підключення на них додаткових функцій у ПЦ;
-Заміна та оновлення програмного забезпечення POS-терміналів Hypercom (Optimum T4220; Optimum M4230);
Verifone (V200T CTLS; V200T CTLS (mob); X990; VX820 CTLS; VX675 CTLS; VX520; VX520 CTLS)
-Складання та подання звітності (документи, інформація); -Ведення та зберігання документації, надання звітів, взаємодія з відділеннями Банку, які обслуговують малий та середній бізнес бази даних з торговельного еквайрингу;
-Консультування та навчання співробітників банку з питань, що входять до компетенції відділу; за типом зв'язку/моделі POS- терміналу, вивантаження Z-звіту та подальша реєстрація в БД, згідно з договором еквайрингу;
• -Розгляд та відшкодування спірних транзакцій;
• -Розбір нестандартних ситуацій з транзакцій;
• -Проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -Подання та контроль над виконанням заявки до сервісної служби
з ремонту банкоматів;
• -Аналіз та звіт ефективності мережі банкоматів;
• -проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -подання та контроль за виконанням заявки до сервісної служби з
ремонту банкоматів;
• -здійснює контроль проведення розслідувань щодо отриманих
зворотних платежів за транзакціями з використанням торгових терміналів Банку та банків-партнерів Банку, надання за ними відповіді на отримані запити від ПЦ ПУМБ / МПС / НПС / Банків - емітентів та контроль проведення клірингових розрахунків з торговцями Банку за ними;
• -3-разова звітність за готівкою АТМ (банкоматів) Щоденний аналіз (в робочі дні згідно з регламентним часом) залишків коштів у банкоматах Банку, повідомляє відповідальних співробітників відокремлених підрозділів про критичні залишки;
• - відстеження фактів проведення ПЦ ПУМБ попередньої перевірки торговців, контроль отримання дозволів від ПЦ ПУМБ щодо доцільності роботи з тим чи іншим торговцем, відстеження розширення переліку послуг та додаткових функцій для торгових терміналів;
• -формування виписки для проведення розрахунків з торговцями – партнерами Банку, бере участь у підключенні додаткових послуг термінальної мережі Банку; проводить розслідування спірних транзакцій, що виникли у процесі безготівкової оплати з використанням торгових терміналів Банку;
• -проведення перевірки, яких залучають на обслуговування банки- партнери Банку, надання дозволу про можливість роботи з ними за платіжними картками МПС/НПС, розглядами операцій за якими здійснюється у ПЦ Банку;
• -Забезпечує контроль проведення моніторингу операцій, проведених у термінальній мережі
• -Звіт ефективності роботи POS (терміналів);
• -підключення послуги бронювання та послуги передавторизації за
терміналами;
• -Збільшення ліміту в торговій точці та знижки %;
• -Навчання нових співробітників у БДЕ (Базі даних Еквайрингу) та
ТТ (Торгових точок) та програмних комплексах: B2; IS-Card
(IS_Rep);
• -Навчання нових співробітників закладу заявок на реєстрацію,
заміну, видалення
• -Навчання з відправки звіту з залишків (готівки АТМ банкоматів)
• -Навчання з розсилки Виписок щомісяця та щодня по Торговцям.
Секретар
Південний, Публічний Акціонерний товариство
Страхування
2 роки 3 місяці
10.2016 - 01.2019
• Робота у програмному комплексі IS-Card, JReport. Відправлення платіжних карток та PIN-конвертів з пін-кодами до регіональних відділень та відділень Банку;
• Відправлення бліц-карт та підключення додаткових послуг: страховка (Platinum, Gold), оформлення картки Priority-Pass та картки консьєрж-сервісу;
• Консультація працівників відділень щодо емісії платіжних карток;
• Виконання доручень керівника;
• Забезпечення життєдіяльності відділу (замовлення канцелярії
тощо);
• Робота з договорами щодо банкоматів та їх страхування;
• Робота з VIP-клієнтами, юр./фіз. особами та організаціями-
партнерами;
• Організація роботи із залучення клієнтів на обслуговування в
банку за платіжними картками та іншими продуктами та
послугами;
• Контроль та виконання поставлених завдань;
• Супровід операцій у банкоматах та ПОС-терміналах;
• Брала участь у розробці та впровадженні карткових продуктів;
• Відправлення бліц-карт та підключення додаткових послуг: страховка (Platinum, Gold), оформлення картки Priority-Pass та картки консьєрж-сервісу;
• Консультація працівників відділень щодо емісії платіжних карток;
• Виконання доручень керівника;
• Забезпечення життєдіяльності відділу (замовлення канцелярії
тощо);
• Робота з договорами щодо банкоматів та їх страхування;
• Робота з VIP-клієнтами, юр./фіз. особами та організаціями-
партнерами;
• Організація роботи із залучення клієнтів на обслуговування в
банку за платіжними картками та іншими продуктами та
послугами;
• Контроль та виконання поставлених завдань;
• Супровід операцій у банкоматах та ПОС-терміналах;
• Брала участь у розробці та впровадженні карткових продуктів;
Навчалась в 2 закладах
НУ «ОМА»
морського права та менеджменту
Одеса, 2021
Одеський національний економічний університет
«Фінанси, банківська справа та страхування»
Одеса, 2018
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат "Бухгалтерський облік"
Одеса, 2016
Спеціаліст з роботи за програмою курси «1С:8.3-Бухгалтерія»
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Chrome), програми для надсилання-отримання електронної кореспонденції (Outlook Express) Знання програм «1C:Підприємство 8.3»
Особисті якості
Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, старанність, саморозвиток, здатність до навчання.
Шкідливі звички
відсутні
Ціль
Просування кар'єрними сходами
Светлана Сергеевна
Светлана Сергеевна
Головний бухгалтер
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому