Працював в 11 компаніях   30 років 7 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Інше, Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше

Заступник директора з питань запровадження антикризових заходів

ТОВ ЖЕО Софія Київська

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

10 місяців

07.2023 - 05.2024

  • Організація та контроль щодо збільшення економічно-обгрунтованого тарифу на управління багатоквартирних будинків,Розрахунки, організація методики № 315 (мінімальної частки теплової енергії) та її застосування в опалювальний період 2023-2024 р. багатоквартирних будинків,
  • Аналіз небалансів спожитих комунальних послуг (тепло, вода) в багатоквартирних будинках,
  • Розрахунок та застосування абонентської плати споживачам за послуги з теплопостачання, водопостачання та водовідведення багатоквартирних будинків,
  • Проведення щомісячного аналізу з мобілізації грошових коштів товариства (порівняння нарахувань та надходжень в відсотковому та грошовому еквіваленті),
  • Організація та контроль безаварійної роботи інженерних систем та інженерного обладнання,
  • Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами,
  • Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств для збільшення доходів товариства,
  • Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби,

Директор підприємства

ТОВ "Управляюча компанія "Юкрейніан сіті сервіс"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 роки 5 місяців

02.2020 - 07.2023

Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла

  • Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств
  • Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств
  • Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств
  • Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами
  • Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками
  • Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством
  • Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва
  • Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств
  • Отримання прибутку

Керівник служби експлуатації

ТОВ "Авер-ТЕХ"

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 10 місяців

04.2018 - 02.2020

Управління об'єктів комерційної нерухомості у м. Києві та філіях по Україні

• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби

• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах

• Оптимізація орендної площі Підготовка SVOT аналізів, стратегія управління комерційною нерухомістю

• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування

• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат

• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості

• Підбір та управління персоналом

• Контроль якості послуг, що надаються

• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій

Директор

ТОВ "Фундамент Сервіс"

Будівництво

11 місяців

02.2017 - 01.2018

Технічне обслуговування, ремонт та експлуатація об'єктів комерційної нерухомості.

• Досвід реалізації проектів з організації експлуатуючої компанії з технічного обслуговування та експлуатації об'єктів комерційної нерухомості житлового та нежитлового фонду з «0»;

• Формування структури, розрахунок чисельності адмінперсоналу та обслуговуючого персоналу з урахуванням нормативних документів;

• Організація та контроль роботи обслуговуючого персоналу та підрядних організацій;

• Планування бюджету та розрахунок вартості витрат підприємства на 1 м2 (тариф);

• Контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємства;

• Безперервний контроль санітарного та технічного стану будівлі, прибудинкової території, інженерних систем та мереж, організація заходів щодо усунення виявлених недоліків;

• Оперативне реагування щодо ліквідації аварій;

• Організація комфортних умов та безпеки проживання власників у житлових та нежитлових приміщеннях об'єктів комерційної нерухомості;

• Організація сезонних та планових ремонтів будівлі та інженерного обладнання;

• Підготовка об'єктів (будівель та споруд) до зимового періоду;

• Проведення переговорів та укладання договорів з контрагентами (постачальниками послуг);

• Робота з районною та міською владою;

• Забезпечення обліку, збереження та документообігу технічної документації.

Директор

ТОВ "УправБуд", Киев

Інше

7 місяців

03.2016 - 10.2016

Експлуатація та обслуговування житлового фонду

• Організація господарської діяльності підприємства

• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам для інвестиційної привабливості об'єкту

• Енергетичне обстеження будівель для оптимізації використання енергоресурсів

• Раціональне використання енергоресурсів будівель та приміщень

• Формування обґрунтованих тарифів відповідно до фактичних витрат на утримання будівель та споруд

• Планування та реалізація робіт з покращення стану будівель та приміщень

• Взаємодія з районними та міськими службами

Директор

ТОВ "Рента Сіті"

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

09.2015 - 02.2016

Управління об'єктом нерухомості

• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби

• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах

• Оптимізація орендної площі

• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування

• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат

• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості

• Підбір та управління персоналом

• Контроль якості послуг, що надаються

• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій

Директор департамента з технічних питань та експлуатації

City resort «TSARSKY»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 6 місяців

03.2014 - 09.2015

• Управління об'єктами нерухомості

• Безаварійна та ефективна експлуатація будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу

• Техобслуговування та ремонт будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу

• Організація та контроль персоналу експлуатаційно-технічного департаменту

• Планування поточних та планових робіт з комплексу

• Контроль за забезпеченням раціонального використання енергетичних та інших експлуатаційних ресурсів комплексу

• Керівництво розробкою заходів щодо покращення техніко-експлуатаційних та економічних показників роботи обладнання комплексу, зміцнення фінансової дисципліни та господарського розрахунку

• Ведення фінансово-господарської діяльності комплексу

Директор підприємства

ТОВ "ЮРЕНТ

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

08.2013 - 03.2014

• Управління об'єктами нерухомості

• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств

• Пошук орендарів (заповнення орендних площ)

Генеральний директор підприємства ТОВ "РАДА"

"Познякижилстрой"

Будівництво

5 років 9 місяців

08.2007 - 05.2013

Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла

• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств

• Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств

• Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств • Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами

• Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками

• Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством

• Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва

• Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств.

Заступник генерального директора дирекції "Інпредбуд"

«Генеральна дирекція Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв» м. Київ " Інпредбуд"

Будівництво

2 місяці

05.2007 - 07.2007

• Організація та контроль виробничих процесів у будівництві

• Підготовка та супровід проектно-кошторисної документації

• Робота з підрядними організаціями, укладання договорів на будівельні та ремонтні роботи

• Здавання об'єктів в експлуатацію.

Начальник житлово-експлуатаційної контори

Житлово - експлуатаційна контора Шевченковського р-на м.Києва

Послуги для населення - інше

13 років 9 місяців

08.1993 - 05.2007

• Експлуатація та обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва

• Взаємодія з районними та міськими службами та органами м. Києва

• Організація господарської діяльності підприємства

• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам

• Планування та реалізація робіт щодо покращення стану будівель.

Ключова інформація

• Управління персоналом із стимулюванням роботи на результат

• Оптимізація робочого процесу

• Досвід підготовки та підписання договірної документації

• Вміння організувати та контролювати реалізацію кожного з етапів виробничого процесу

• Хороший досвід аналізу, класифікації структурування великого обсягу інформації

• Володіння навичками ведення ділового листування, телефонних переговорів

• Знання принципів побудови та основ технології експлуатаційних послуг

• Великий досвід безпосередньої роботи зі споживачами та постачальниками послуг (навички вирішення конфліктних ситуацій).MS ExcelMS WordПользователь ПК

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет України "КПІ"

Обладнання та технологія зварювального виробництва; Кваліфікація: інженер-механік

Київ, 1991

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Менеджера-управителя

Київ, 2021

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Знание ПК; MS Word; MS Excel; водійські права категорія « В » с 1997 года.

ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА:

Віповідальність у прийнятті рішень, комунікабельність, цілеспрямованість, оптимістичність, працездатність, повна віддача для досягнення якісного результату, вміння та бажання працювати в команді.

Цель

Пошук цікавої роботи з високим ступенем відповідальності та широким спектром можливостей та прав.

Розглядаю пропозиціі генерального директора, директора департамента, директора. Великі готельні комплекси, торгівельно-розважальні комплекси,центри, житловий та нежитловий фонд.

Володимир Миколайович

Директор з технічних питань та експлуатації, генеральний директор, директор

Київ

57 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому