Працював в 11 компаніях 30 років 7 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Інше, Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше
Заступник директора з питань запровадження антикризових заходів
ТОВ ЖЕО Софія Київська
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
10 місяців
07.2023 - 05.2024
- Організація та контроль щодо збільшення економічно-обгрунтованого тарифу на управління багатоквартирних будинків,Розрахунки, організація методики № 315 (мінімальної частки теплової енергії) та її застосування в опалювальний період 2023-2024 р. багатоквартирних будинків,
- Аналіз небалансів спожитих комунальних послуг (тепло, вода) в багатоквартирних будинках,
- Розрахунок та застосування абонентської плати споживачам за послуги з теплопостачання, водопостачання та водовідведення багатоквартирних будинків,
- Проведення щомісячного аналізу з мобілізації грошових коштів товариства (порівняння нарахувань та надходжень в відсотковому та грошовому еквіваленті),
- Організація та контроль безаварійної роботи інженерних систем та інженерного обладнання,
- Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами,
- Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств для збільшення доходів товариства,
- Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби,
Директор підприємства
ТОВ "Управляюча компанія "Юкрейніан сіті сервіс"
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
3 роки 5 місяців
02.2020 - 07.2023
Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла
- Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств
- Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств
- Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств
- Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами
- Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками
- Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством
- Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва
- Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств
- Отримання прибутку
Керівник служби експлуатації
ТОВ "Авер-ТЕХ"
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 10 місяців
04.2018 - 02.2020
Управління об'єктів комерційної нерухомості у м. Києві та філіях по Україні
• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби
• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах
• Оптимізація орендної площі Підготовка SVOT аналізів, стратегія управління комерційною нерухомістю
• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування
• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат
• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості
• Підбір та управління персоналом
• Контроль якості послуг, що надаються
• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій
Директор
ТОВ "Фундамент Сервіс"
Будівництво
11 місяців
02.2017 - 01.2018
Технічне обслуговування, ремонт та експлуатація об'єктів комерційної нерухомості.
• Досвід реалізації проектів з організації експлуатуючої компанії з технічного обслуговування та експлуатації об'єктів комерційної нерухомості житлового та нежитлового фонду з «0»;
• Формування структури, розрахунок чисельності адмінперсоналу та обслуговуючого персоналу з урахуванням нормативних документів;
• Організація та контроль роботи обслуговуючого персоналу та підрядних організацій;
• Планування бюджету та розрахунок вартості витрат підприємства на 1 м2 (тариф);
• Контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємства;
• Безперервний контроль санітарного та технічного стану будівлі, прибудинкової території, інженерних систем та мереж, організація заходів щодо усунення виявлених недоліків;
• Оперативне реагування щодо ліквідації аварій;
• Організація комфортних умов та безпеки проживання власників у житлових та нежитлових приміщеннях об'єктів комерційної нерухомості;
• Організація сезонних та планових ремонтів будівлі та інженерного обладнання;
• Підготовка об'єктів (будівель та споруд) до зимового періоду;
• Проведення переговорів та укладання договорів з контрагентами (постачальниками послуг);
• Робота з районною та міською владою;
• Забезпечення обліку, збереження та документообігу технічної документації.
Директор
ТОВ "УправБуд", Киев
Інше
7 місяців
03.2016 - 10.2016
Експлуатація та обслуговування житлового фонду
• Організація господарської діяльності підприємства
• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам для інвестиційної привабливості об'єкту
• Енергетичне обстеження будівель для оптимізації використання енергоресурсів
• Раціональне використання енергоресурсів будівель та приміщень
• Формування обґрунтованих тарифів відповідно до фактичних витрат на утримання будівель та споруд
• Планування та реалізація робіт з покращення стану будівель та приміщень
• Взаємодія з районними та міськими службами
Директор
ТОВ "Рента Сіті"
Послуги для бізнесу - інше
5 місяців
09.2015 - 02.2016
Управління об'єктом нерухомості
• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби
• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах
• Оптимізація орендної площі
• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування
• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат
• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості
• Підбір та управління персоналом
• Контроль якості послуг, що надаються
• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій
Директор департамента з технічних питань та експлуатації
City resort «TSARSKY»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 6 місяців
03.2014 - 09.2015
• Управління об'єктами нерухомості
• Безаварійна та ефективна експлуатація будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу
• Техобслуговування та ремонт будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу
• Організація та контроль персоналу експлуатаційно-технічного департаменту
• Планування поточних та планових робіт з комплексу
• Контроль за забезпеченням раціонального використання енергетичних та інших експлуатаційних ресурсів комплексу
• Керівництво розробкою заходів щодо покращення техніко-експлуатаційних та економічних показників роботи обладнання комплексу, зміцнення фінансової дисципліни та господарського розрахунку
• Ведення фінансово-господарської діяльності комплексу
Директор підприємства
ТОВ "ЮРЕНТ
Нерухомість та Девелопмент
7 місяців
08.2013 - 03.2014
• Управління об'єктами нерухомості
• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств
• Пошук орендарів (заповнення орендних площ)
Генеральний директор підприємства ТОВ "РАДА"
"Познякижилстрой"
Будівництво
5 років 9 місяців
08.2007 - 05.2013
Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла
• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств
• Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств
• Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств • Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами
• Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками
• Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством
• Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва
• Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств.
Заступник генерального директора дирекції "Інпредбуд"
«Генеральна дирекція Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв» м. Київ " Інпредбуд"
Будівництво
2 місяці
05.2007 - 07.2007
• Організація та контроль виробничих процесів у будівництві
• Підготовка та супровід проектно-кошторисної документації
• Робота з підрядними організаціями, укладання договорів на будівельні та ремонтні роботи
• Здавання об'єктів в експлуатацію.
Начальник житлово-експлуатаційної контори
Житлово - експлуатаційна контора Шевченковського р-на м.Києва
Послуги для населення - інше
13 років 9 місяців
08.1993 - 05.2007
• Експлуатація та обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва
• Взаємодія з районними та міськими службами та органами м. Києва
• Організація господарської діяльності підприємства
• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам
• Планування та реалізація робіт щодо покращення стану будівель.
Ключова інформація
• Управління персоналом із стимулюванням роботи на результат
• Оптимізація робочого процесу
• Досвід підготовки та підписання договірної документації
• Вміння організувати та контролювати реалізацію кожного з етапів виробничого процесу
• Хороший досвід аналізу, класифікації структурування великого обсягу інформації
• Володіння навичками ведення ділового листування, телефонних переговорів
• Знання принципів побудови та основ технології експлуатаційних послуг
• Великий досвід безпосередньої роботи зі споживачами та постачальниками послуг (навички вирішення конфліктних ситуацій).MS ExcelMS WordПользователь ПК
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет України "КПІ"
Обладнання та технологія зварювального виробництва; Кваліфікація: інженер-механік
Київ, 1991
Володіє мовами
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Менеджера-управителя
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Знание ПК; MS Word; MS Excel; водійські права категорія « В » с 1997 года.
ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА:
Віповідальність у прийнятті рішень, комунікабельність, цілеспрямованість, оптимістичність, працездатність, повна віддача для досягнення якісного результату, вміння та бажання працювати в команді.
Цель
Пошук цікавої роботи з високим ступенем відповідальності та широким спектром можливостей та прав.
Розглядаю пропозиціі генерального директора, директора департамента, директора. Великі готельні комплекси, торгівельно-розважальні комплекси,центри, житловий та нежитловий фонд.
Володимир Миколайович
Володимир Миколайович
Директор з технічних питань та експлуатації, генеральний директор, директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому