Працювала в 8 компаніях 12 років 10 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги
Менеджер з трейд-маркетингу
МХП, ПрАТ
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 8 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
• Аналіз продажів, динаміки ринку та категорії;
• Пошук трендів та залежностей між показниками, оцінка факторів впливу на eфективність;
• Реалізація трейд-маркетингової стратегії в каналі;
• Управління бюджетом, контроль його виконання, оцінка ефективності та рентабельності інвестицій;
• Планування, погодження та реалізація трейд-маркетингових активностей, згідно обраної стратегії росту категорії;
• Аналіз ефективності реалізованих проєктів;
• Моніторинг тенденцій ринку та виявлення можливостей для ефективного зростання дистрибуції;
• Підвищення ефективності витрат;
• Робота з проектними задачами і нестандартними запитами;
Результати:
збільшення операційного прибутку в каналі на + 2,8%
збільшення показника MML в каналі на +3 в.п.
реалізація нац промо та зібільшення ОП + 7%
Провідний фахівець з торгового маркетингу (Modern Trade)
PJSC Carlsberg Ukraine
FMCG
1 рік 2 місяці
12.2021 - 02.2023
• Плануванняa та реалізація платної підтримки, спец. проекти, співпраця з агенціями;
• Стратегічне планування ТМ активностей в мережах, їх фінансове обгрунтування та аналіз результатів;
• Формування та контроль річного бюджету проектів в каналі Мodern Тrade;
• Розробка стандартів викладки (планограм) в каналі Мodern Тrade;
• Підтримка проектів на АЗС.
Результати:
- розроблені та запроваджені стандарти викладки продукції в каналі МТ;
- виведено 2 нові бренди на ринок;
- додатковий об'єм в категорії за рахнок ТМ;
Провідний фахівець з торгового маркетингу (On-trade та DIOT)
PJSC Carlsberg Ukraine
FMCG
2 роки
12.2019 - 12.2021
• Стратегічне планування трейд-маркетингових активацій із врахуванням стратегії каналів On Trade та DIOT, пріорітетів розвитку, бренд-пріорітетів, бюджетів;
• Річне та щомісячне планування та ведення обліку необхідного бюджету для проведення активацій;
• Розробка механік промо, розрахунок фінансово економічного обгрунтування та затвердження активацій для реалізації бренд-пріорітетів компанії, запуску нових продуктів та втілення планів активацій у каналі;
• Організація та контроль проведення національних і регіональних програм по просуванню продукції компанії в каналі, координація регіонів;
• Оцінка ефективності національних та локальних активацій, а також активації із Ключовими партнерами On Trade та DIOT каналів;
• Підготовка та оновлення теоретичного матеріалу щодо стандартів якості Наливу та подачі продукції КУ у закладах On Trade та наливу у Пивних магазинах (брошури, презентації, інструкції, іміджи тощо);
• Координація спеціальних проектів - Carlsberg Academy;
Результати:
- додатковий об'єм в результаті ТМ за рахунок оптимізації % знижки;
- запровадження PicOS в розрізі каналів (картини успіху в каналі);
- збільшення долі + 0,9 в.п.
Керівник відділу маркетингу
ТОВ "УАНПРАЙС" (мережа магазинів One Price)
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
03.2019 - 11.2019
• Розробка та реалізація маркетинг стратегії компанії;
• Розробка концепції, фірмового стилю, внутрішнього та зовнішнього оформлення ТТ, стандартів обслуговування;
• Аналіз та проведення досліджень: ринок, продукти, клієнти, конкуренти;
• Формування, навчання та контроль команди з "0";
• Організація та проведення повного комплексу маркетингових активностей/медіапланування;
• Організація та контроль відкриття торгових точок;
• Розробка та впровадження програми лояльності;
• Написання сайту компанії;
Результати:
- відкриття 20 ТТ;
- запуск програми лояльності;
- запуск інтернет магазину;
Бренд-менеджер
ЛК-ТРАНС, ООО (мережа магазинів біля дому ЛотОК)
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
05.2017 - 02.2019
• Аналіз ринку, діяльності конкурентів;
• Розробка та втілення рекламних кампаній та іміджевих проектів;
• Створення рекламних меседжів, розробка комунікацій, створення фото, відео, аудіо, графічних рекламних рішень;
• Контроль за використанням елементів бренду та зовнішнім виглядом торгових точок
• Розробка та реалізація маркетингових заходів, аналіз їх ефективності;
• Indoor, Outdoor оформлення магазинів мережі;
• Організація та координація роботи підрядників, РА;
• Онлайн просування;
• Робота з програмою лояльності;
• Участь в створенні упаковки;
• Робота зі споживчою думкою, розробка комунікаційної стратегії;
• Розробка мотиваційної програми для співробітників компанії;
• Впровадження проектів;
Результати:
- ребрендинг близько 30 ТТ;
- оновлення CRM;
- запуск промо "100 кроків до мрії", що збільшило сер чек +3,8%, пенетрацію на фокусні скю + 4,5%, к-ть користувачів ПЛ + 8%.
Маркетолог
Мережа магазинів взуття (Дісконі, Tobmax, MIDA)
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 10 місяців
06.2014 - 04.2017
• Аналізі ринку діяльності конкурентів;
• Визначення каналів просування;
• Розробка маркетингової політики компанії;
• Розробка комплексу маркетингових заходів, аналіз ефективності;
• Бюджетування;
• Забезпечення рекламної підтримки мережі;
• Підбір внутрішніх та зовнішніх ресурсів для виконання проектів, контроль та координація;
• Розробка та впровадження програми лояльності для клієнтів;
• Відкриття нових торговельних точок;
• Розробка нової ТМ;
• Розробка концепту рекламного оформлення, брендування торгових точок;
• Кординація роботи відділу, підрядників, РА.
Маркетинг координатор
RSG-company
Реклама та PR-послуги
1 рік 5 місяців
02.2013 - 07.2014
• Складання технічних завдань по рекламному оформленню
• Бюджетування
• Організація, координація та контроль роботи Indoor, Outdoor рекламного оформлення
• Контроль якості виконаних робіт
• Взаємодія з адміністрацією торгівельних центрів
• Організація відкриття нових магазинів
Менеджер з реклами
Нова Лінія
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік
02.2012 - 02.2013
• Моніторинг пресси, радіо та телебачення
• Оцінка ефективності рекламних кампаній
• Співробітництво з РА
• Організація івент-заходів
• Участь у створенні рекламно-інформаційної продукції компанії
Ключова інформація
Знання і навички організації стратегічного, тактичного та оперативного маркетингу.
Досвід:
- управління персоналом;
- управління проектами;
- медіапланування;
- аналізу великих об'ємів інформації.
Навчалась в 1 закладі
Київський Національний Торгово-Економічний Університет
Економіка підприємства, ф-т економіки, менеджменту і права
Україна, Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
курс «Стратегічний маркетинг»
Введите название сертификата
Побудова Digital стратегії
Workshop побудова Digital стратегії з Євгеном Шевченко School of Digital Advertising UAMASTER
Програма лояльності майбутнього
Тренінг "Зміна парадигм програми лояльності та клієнтського досвіду "АНДРІЙ ЯНБУХТІН
Курс реклами та PR
Курс реклами та PR в «Высшей Школе Коммуникаций».
Лекція Віталія Ткаченко
Лекція Віталія Ткаченко "ФІЛОСОФІЯ МАРКЕТИНГУ"
Лекція Олексія Філановського
ЛЕКЦІЯ ОЛЕКСІЯ ФІЛАНОВСЬКОГО МАРКЕТИНГ INSIDE OUT. ЗА ЛАШТУНКАМИ УСПІШНИХ БРЕНДІВ
Санкт-Петербургська Школа фото і телебачення.
курс реклами та PR
Додаткова інформація
Цілі
Олена Миколаївна
Олена Миколаївна
Провідний менеджер з трейд-маркетингу
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому