Працювала в 8 компаніях   12 років 10 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги

Менеджер з трейд-маркетингу

МХП, ПрАТ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 8 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

• Аналіз продажів, динаміки ринку та категорії;

• Пошук трендів та залежностей між показниками, оцінка факторів впливу на eфективність;

• Реалізація трейд-маркетингової стратегії в каналі;

• Управління бюджетом, контроль його виконання, оцінка ефективності та рентабельності інвестицій;

• Планування, погодження та реалізація трейд-маркетингових активностей, згідно обраної стратегії росту категорії;

• Аналіз ефективності реалізованих проєктів;

• Моніторинг тенденцій ринку та виявлення можливостей для ефективного зростання дистрибуції;

• Підвищення ефективності витрат;

• Робота з проектними задачами і нестандартними запитами;

Результати:

збільшення операційного прибутку в каналі на + 2,8%

збільшення показника MML в каналі на +3 в.п.

реалізація нац промо та зібільшення ОП + 7%

Провідний фахівець з торгового маркетингу (Modern Trade)

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

1 рік 2 місяці

12.2021 - 02.2023

• Плануванняa та реалізація платної підтримки, спец. проекти, співпраця з агенціями;

• Стратегічне планування ТМ активностей в мережах, їх фінансове обгрунтування та аналіз результатів;

• Формування та контроль річного бюджету проектів в каналі Мodern Тrade;

• Розробка стандартів викладки (планограм) в каналі Мodern Тrade;

• Підтримка проектів на АЗС.

Результати:

- розроблені та запроваджені стандарти викладки продукції в каналі МТ;

- виведено 2 нові бренди на ринок;

- додатковий об'єм в категорії за рахнок ТМ;

Провідний фахівець з торгового маркетингу (On-trade та DIOT)

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

2 роки

12.2019 - 12.2021

• Стратегічне планування трейд-маркетингових активацій із врахуванням стратегії каналів On Trade та DIOT, пріорітетів розвитку, бренд-пріорітетів, бюджетів;

• Річне та щомісячне планування та ведення обліку необхідного бюджету для проведення активацій;

• Розробка механік промо, розрахунок фінансово економічного обгрунтування та затвердження активацій для реалізації бренд-пріорітетів компанії, запуску нових продуктів та втілення планів активацій у каналі;

• Організація та контроль проведення національних і регіональних програм по просуванню продукції компанії в каналі, координація регіонів;

• Оцінка ефективності національних та локальних активацій, а також активації із Ключовими партнерами On Trade та DIOT каналів;

• Підготовка та оновлення теоретичного матеріалу щодо стандартів якості Наливу та подачі продукції КУ у закладах On Trade та наливу у Пивних магазинах (брошури, презентації, інструкції, іміджи тощо);

• Координація спеціальних проектів - Carlsberg Academy;

Результати:

- додатковий об'єм в результаті ТМ за рахунок оптимізації % знижки;

- запровадження PicOS в розрізі каналів (картини успіху в каналі);

- збільшення долі + 0,9 в.п.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ "УАНПРАЙС" (мережа магазинів One Price)

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

03.2019 - 11.2019

• Розробка та реалізація маркетинг стратегії компанії;

• Розробка концепції, фірмового стилю, внутрішнього та зовнішнього оформлення ТТ, стандартів обслуговування;

• Аналіз та проведення досліджень: ринок, продукти, клієнти, конкуренти;

• Формування, навчання та контроль команди з "0";

• Організація та проведення повного комплексу маркетингових активностей/медіапланування;

• Організація та контроль відкриття торгових точок;

• Розробка та впровадження програми лояльності;

• Написання сайту компанії;

Результати:

- відкриття 20 ТТ;

- запуск програми лояльності;

- запуск інтернет магазину;

Бренд-менеджер

ЛК-ТРАНС, ООО (мережа магазинів біля дому ЛотОК)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

05.2017 - 02.2019

• Аналіз ринку, діяльності конкурентів;

• Розробка та втілення рекламних кампаній та іміджевих проектів;

• Створення рекламних меседжів, розробка комунікацій, створення фото, відео, аудіо, графічних рекламних рішень;

• Контроль за використанням елементів бренду та зовнішнім виглядом торгових точок

• Розробка та реалізація маркетингових заходів, аналіз їх ефективності;

• Indoor, Outdoor оформлення магазинів мережі;

• Організація та координація роботи підрядників, РА;

• Онлайн просування;

• Робота з програмою лояльності;

• Участь в створенні упаковки;

• Робота зі споживчою думкою, розробка комунікаційної стратегії;

• Розробка мотиваційної програми для співробітників компанії;

• Впровадження проектів;

Результати:

- ребрендинг близько 30 ТТ;

- оновлення CRM;

- запуск промо "100 кроків до мрії", що збільшило сер чек +3,8%, пенетрацію на фокусні скю + 4,5%, к-ть користувачів ПЛ + 8%.

Маркетолог

Мережа магазинів взуття (Дісконі, Tobmax, MIDA)

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 10 місяців

06.2014 - 04.2017

• Аналізі ринку діяльності конкурентів;

• Визначення каналів просування;

• Розробка маркетингової політики компанії;

• Розробка комплексу маркетингових заходів, аналіз ефективності;

• Бюджетування;

• Забезпечення рекламної підтримки мережі;

• Підбір внутрішніх та зовнішніх ресурсів для виконання проектів, контроль та координація;

• Розробка та впровадження програми лояльності для клієнтів;

• Відкриття нових торговельних точок;

• Розробка нової ТМ;

• Розробка концепту рекламного оформлення, брендування торгових точок;

• Кординація роботи відділу, підрядників, РА.

Маркетинг координатор

RSG-company

Реклама та PR-послуги

1 рік 5 місяців

02.2013 - 07.2014

• Організація оформлення рекламних кампаній в мережі магазинів Adidas Performance/Originals/Neo/Kids/Outlet
• Складання технічних завдань по рекламному оформленню
• Бюджетування
• Організація, координація та контроль роботи Indoor, Outdoor рекламного оформлення
• Контроль якості виконаних робіт
• Взаємодія з адміністрацією торгівельних центрів
• Організація відкриття нових магазинів

Менеджер з реклами

Нова Лінія

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

02.2012 - 02.2013

• Розробка та проведення рекламних акцій
• Моніторинг пресси, радіо та телебачення
• Оцінка ефективності рекламних кампаній
• Співробітництво з РА
• Організація івент-заходів
• Участь у створенні рекламно-інформаційної продукції компанії

Ключова інформація

Знання і навички організації стратегічного, тактичного та оперативного маркетингу.

Досвід:

- управління персоналом;

- управління проектами;

- медіапланування;

- аналізу великих об'ємів інформації.

Навчалась в 1 закладі

Київський Національний Торгово-Економічний Університет

Економіка підприємства, ф-т економіки, менеджменту і права

Україна, Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

курс «Стратегічний маркетинг»

Київ, 2019

Введите название сертификата

Побудова Digital стратегії

Київ, 2018

Workshop побудова Digital стратегії з Євгеном Шевченко School of Digital Advertising UAMASTER

Програма лояльності майбутнього

Київ, 2018

Тренінг "Зміна парадигм програми лояльності та клієнтського досвіду "АНДРІЙ ЯНБУХТІН

Курс реклами та PR

Київ, 2017

Курс реклами та PR в «Высшей Школе Коммуникаций».

Лекція Віталія Ткаченко

Київ, 2016

Лекція Віталія Ткаченко "ФІЛОСОФІЯ МАРКЕТИНГУ"

Лекція Олексія Філановського

Київ, 2016

ЛЕКЦІЯ ОЛЕКСІЯ ФІЛАНОВСЬКОГО МАРКЕТИНГ INSIDE OUT. ЗА ЛАШТУНКАМИ УСПІШНИХ БРЕНДІВ

Санкт-Петербургська Школа фото і телебачення.

Київ, 2012

курс реклами та PR

Додаткова інформація

Цілі

Отримання посади провідного менеджера, набуття цінного досвіду в компанії, що розвивається, підвищення кваліфікації, особистий ріст.

Олена Миколаївна

Провідний менеджер з трейд-маркетингу

Київ

70 000 грн.

33 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому