Працювала в 2 компаніях 17 років 4 місяці
Державний сектор, Інше
Головний спеціаліст відділу з питань дизайну міського середовища
Управління архітектури та містобудування Сумської міської ради
Державний сектор
8 років 1 місяць
11.2016 - до теперішнього часу
Основним завданням є виконання функцій і завдань щодо реалізації повноважень у сфері дизайну міського середовища.
- розгляд звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з напряму діяльності відділу, а також підготовка за результатами їх розгляду проектів відповідних рішень.
- виконання розпорядчих документів Сумської міської ради (розпорядження, рішення, доручення міського голови) та виконавчого комітету, які знаходяться на виконанні у відділі.
- ведення прийому громадян, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій з напряму діяльності відділу.
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, пріоритету на розміщення зовнішньої реклами, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку дії дозволу.
- підготовка проектів рішень виконавчого комітету Сумської міської ради щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами чи про відмову у їх наданні, про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами, про розміщення соціальної реклами у місті Суми.
- оформлення договорів тимчасового користування місцями, що знаходяться у комунальній власності для розташування рекламних засобів у місті Суми.
Адміністратор офісу
«ОГТ «Искра-Авигаз»
Інше
9 років 2 місяці
09.2007 - 11.2016
- Кадрове діловодство: оформлення кадрової документації, регістри обліку робочого часу, документи, що відображають факт прийняття на роботу, звільнення з роботи, надання відпустки, направлення у відрядження, ведення штатного розкладу, оформлення наказів, посадових інструкцій тощо.
- Адміністративне управління: контроль за виконанням робіт і трудовим розпорядком.
- Організація роботи офісу: складання кошторисів на матеріально-технічне забезпечення офісу; оформлення необхідних документів для укладання договорів на поставку кондиціонерів, витратних матеріалів, інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу;
- Організація діловодства офісу;
- Підготовка матеріально-технічної бази для проведення складних перегорів з партнерами, клієнтами, іншими категоріями відвідувачів.
Ключова інформація
Довготривалий досвід в організації роботи представництва.
Наявність лідерських та управлінчеських навичок.
Навчалась в 1 закладі
Сумський Педагогічний Університет ім. А.С. Макаренко
Викладач етики, естетики, художньої культури, музики
Суми, 2008
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Вміння роботи на ПК (ОС Windows, ОС Linux, MS Office, Internet, Adobe Photoshop).
Навички роботи з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс, плоттер, факс, міні-АТС)
Марина Олегівна
Марина Олегівна
Графічний дизайнер віддаленно
Шостка
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому