Працювала в 8 компаніях   16 років 7 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, FMCG, Банки, Промисловість та Виробництво

Owner

Власна приватна діяльність

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 років 3 місяці

02.2017 - до теперішнього часу

  • SMM manager, таргетолог. Клієнти в різних нішах бізнесу, > 200 рекламних кампаній в FacebookADS
  • консалтинг у сфері маркетингу та продаж (виробник жіночого одягу, виробник декоративних багетів, мережа медичних центрів)
  • співпраця з UAB Nevda (Литва) - продаж ІТ-продуктів (системи документообігу)

Трейд-маркетолог (зона відповідальності - вся Україна)

ТОВ "Лігос"

FMCG

7 місяців

01.2018 - 08.2018

  • Планування трейд-маркетингових заходів в довгостроковій та короткостроковій перспективі
  • Аналіз динаміки продажу та розробка пропозицій щодо збільшення обсягів реалізації (BTL, мотиваційні програми для команди продаж, промоакції, дегустації ,ATL, CTL та інд проекти)
  • Запуск трейд-маркетингових активностей в рамках компанії, контроль за реалізацією та ефективністю
  • Аналіз ефективності проведених заходів та підготовка відповідної звітності для керівництва
  • Проведення переговорів з клієнтами в рамках трейд-маркетингових проектів
  • Взаємодія з BTL-агентствами та виробничими компаніями
  • Виявлення та аналіз потреб в POS-матеріалах. Пропозиції по розробці ексклюзивних POSМ. Участь в розробці та впровадженні
  • Проведення презентацій та навчань в напрямку трейд-маркетингу співробітникам компанії та зовнішнім організаціям в межах компентенції відділу
  • Контроль роботи торгової команди в напрямку ТМА
  • Проведення навчання торгової команди в напрямку ТМА
  • Проведення аудит території в межах компетенції відділу
  • Розробка нормативної документації по напрямку ТМА (в т.ч. і для запуску окремих акцій)
  • Участь у виведенні нових продуктів на ринок
  • Аналіз активності конкурентів
  • Додатково - поєднання традиційного трейд-маркетингу з SMM (створення ефективних спільнот компанії в соц мережах, підготовка фото та, відео-контенту, копірайт,

    community менеджмент,

    бустинг та таргетинг в рамках різноманітних ТМА)

Менеджер управитель з питань регіонального розвитку (Захід)

ТОВ Торгівельний Дім "Дельта"

FMCG

7 місяців

07.2016 - 02.2017

Організація роботи дистрибьюторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.

Робота з дебіторською заборгованістю.

Аналітика, бюджетування, планування.

Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника)

Контроль за проведенням акцій (національних та локальних).

Проведення роботи з ТК командами дистрибьюторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника).

Моніторинг роботи дистрибьюторів по территоріі (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).

Пошук нових ключових клієнтів (дистрибьюторських компаній), подальша підготовка до співпраці.

Проведення переговорів в рамках даного функціоналу.

Регіональний менеджер

Виктор и К,ЧП

FMCG

1 рік

06.2015 - 06.2016

Організація роботи дистрибьюторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.

Робота з дебіторською заборгованістю.

Аналітика, бюджетування, планування.

Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника, забезпечення необхідними POSM-матеріалами та ТО.

Контроль за раціональним використанням маркетингових ресурсів.

Проведення роботи з ЕТК командами дистрибьюторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника - розробка та впровадження).

Моніторинг роботи дистрибьюторів по территоріі (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).

Пошук нових ключових клієнтів (дистрибьюторських компаній), подальша підготовка до співпраці.

Проведення переговорів в рамках даного функціоналу, в т.ч. з органами держ. служб.

Участь в розробці нових продуктів/видів по ТМ-кам.

Регіональний трейд-маркетинг менеджер

ТДВ "ЖЛ" (Житомирська кондитерська фабрика "ЖЛ")

FMCG

2 роки 11 місяців

03.2012 - 02.2015

Регіональний трейд-маркетинг менеджер Захід (01.07.13-28.02.15), Бренд-менеджер (07.03.12-30.06.13)

Посаді обов'язки:

  • Координація роботи підлеглих БМ, аналіз ефективності їхньої роботи, прийняття управлінських рішень в межах наданих повноважень;
  • Співпраця з ТМ/РМ, надання їм всебічної консультаційної підтримки в межах наданих повноважень;
  • Розробка та впровадження ефективних методів просування продукції на ринок. Контроль за запуском, аналіз ефективності проведених заходів;
  • Всебічне сприяння в просуванні національних та локальних трейд-маркетингових заходів на ввіреній території;
  • Співпраця з ДС в напрямках використання маркетингових бюджетів ввірених територій. Контроль за витрачанням коштів, проведення переговорів з ДС по питанням витрачання МБ та просування продукції на ринок, спільна розробка трейд-маркетингових активностей, контроль за запуском;
  • Аналіз конкурентного середовища на ввіреній території . Розробка та подання пропозицій щодо ефективного просування продукції на ринок;
  • Контроль за щомісячний обліком витрат маркетингового бюджету на території (Excel, EMS). При необхідності - самостійне планування / зведення маркетингових витрат по територіям. Вибіркові аудити/звірки по маркетинговим бюджетам.
  • Визначення потреби в ТО на ввіреній території. Облік, контроль (в т.ч. інвентаризація та договірна база), проведення щомісячного аналізу ефективності його використання;
  • Розробка додаткових інструментів для встановлення ТО на ввіреній території (розробка програм лояльності для ТРТ, ЕТК команд тощо);
  • Визначення потреби в POS-матеріалах на ввіреній території, надання пропозицій щодо збільшення ефективності їхнього використання, прийняття участі в розробці нових видів POS-матеріалів;
  • Проведення переговорів з потенційними клієнтами (мережі, роздрібні ТТ, альтернативні канали збуту) - в напрямку запуску ло.к акцій, встановлення ТО, брендування ТТ тощо;.
  • Брендування ТТ (пошук ТТ, домовленості щодо можливості брендування, замовлення макетів в ГО, виготовлення та монтаж)
  • Організація роботи промокоманд на ввіреній території (від етапу домовленості з ТРТ до контрольних функцій);
  • Участь в спільному проекті ТДВ «ЖЛ» та цирку Кобзов Сіті (організація роботи промокоманд, проведення додаткових переговорів з керівництвом цирку щодо запуску різноманітних трейд-маркетингових заходів з метою підвищення лояльності зі сторони потенційних споживачів продукції, безпосередня розробка та впровадження даних заходів);
  • Організація виїзних торгівель (виставки, ярмарки, фестивалі тощо) з залученням промокоманд для більш ефективного просування продукції на ринок
  • Аналіз ефективності мерчандайзингу в різних каналах збуту, координація роботи мерчандайзерів на ввіреній території.

Провідний спеціаліст Групи упр-ння регіональною мережею банку та моніторингу кредитної заборгованост

ПАТ «Кредит Європа Банк»

Банки

1 місяць

11.2011 - 12.2011

Посаді обов'язки:

  • організація співпраці та підтримання тісних взаємозв'язків з автосалонами та акредитованими страховими компаніями м. Хмельницького, м. Тернополя;
  • укладання договорів співпраці з автосалонами;
  • консультування клієнтів щодо отримання авто кредитів в ПАТ «Кредит Європа Банк»;
  • оформлення кредитних заявок та їх супроводження на етапі узгодження службами Банку;
  • безпосередня видача авто кредитів по узгодженим кредитним заявкам;
подальше супроводження виданих кредитів.

Начальник відділу маркетингу та реклами

ТОВ «Ясен-Поділля»

Промисловість та Виробництво

3 місяці

04.2011 - 07.2011

Посаді обов'язки:

  • розроблення стратегії розвитку бренду та просування продукції на ринок Хмельницької, Вінницької, Житомирської та Івано-Франківської областей;
  • аналіз рекламної діяльності, яка відбувалась на підприємстві до створення відділу маркетингу та реклами, оцінка її ефективності;
  • розроблення заходів рекламного характеру для просування продукції компанії (складання медіа-планів, розроблення концепції рекламної компанії, організація та контроль за виготовленням поліграфічної продукції, написання сценаріїв аудіо- та відеороликів під конкретну рекламну компанію тощо);
  • аналіз ефективності проведених рекламних заходів та ефективності продажу продукції, що просувалась;
  • проведення маркетингових досліджень з метою вибору оптимальних постачальників послуг рекламного характеру;
ініціація, розроблення та запуск в тестовому режимі проекту - опитування клієнтів з метою створення бази потенційних клієнтів для можливості подальшого SMS-рекламування

Головний економіст Упр-ння організації СМБ, Провідний економіст Упр-ння організації продажу продукті

ПАТ «Укрсоцбанк»

Банки

3 роки 11 місяців

04.2007 - 03.2011

Головний /Провідний економіст Управління організації СМБ

Посадові обов'язки:

  • забезпечення кваліфікованої консультаційної підтримки відділень;
  • впровадження нової сервісної моделі обслуговування клієнтів СМБ, формування/переформування клієнтських портфелів та їх подальший аналіз;
  • обробка та аналіз доцільності запитів, отриманих від відділень, на особливі умови обслуговування клієнтів, подальше погодження з ГО;
  • контроль наявності, замовлення та розподіл рекламної продукції між відділеннями макрорегіону;
  • здійснення поточного контролю фактичного виконання бюджету активів/пасивів, бюджету доходів/витрат;
  • проведення заходів по усуненню проблемних ситуацій, виявлених в результаті аналізу фактичного виконання планових показників бюджету;
  • аналіз якості обслуговування клієнтів СМБ менеджерами підпорядкованих відділень;
  • моніторинг рівня процентних ставок та тарифів банків-конкурентів в регіоні, аналіз банківських продуктів, процедур їх продажу продуктів;
  • організація та проведення навчальних семінарів для спеціалістів підпорядкованих відділень;
  • забезпечення двохстороннього взаємозв'язку з клієнтами малого та середнього бізнесу макрорегіону, в т.ч. підготовка відповідей на різноманітні звернення, заяви, скарги клієнтів тощо;
  • виконую обов'язки секретаря Тарифного комітету ЦКМ.

Провідний економіст Управління організації продажу продуктів фізичним особам

Посаді обов'язки:

  • організація співпраці та підтримання тісних взаємозв'язків з автосалонами м. Хмельницького та акредитованими страховими компаніями;
  • проведення маркетингових досліджень та забезпечення PR - підтримки в межах Хмельницької області (складання медіа-планів маркетингової та рекламної діяльності філії, написання статей іміджевого та рекламного характеру, забезпечення загальнобанківських іміджевих заходів в регіоні, забезпечення маркетингової підтримки впровадження нових банківських продуктів та послуг);
  • формування та освоєння бюджету використання капітальних інвестицій;
  • укладання договорів з юридичними особами про співпрацю при кредитуванні на ТТВ, на прийом платежів від населення;
  • проведення навчання (семінарів, тренінгів) для персоналу підрозділів роздрібного обслуговування підлеглих відділень;
  • ознайомлення працівників підлеглих відділень з нововведеннями в нормативних документах;
  • контроль за дотриманням якості обслуговування клієнтів;
організовувала та проводила заходи по залученню, здійснювала заходи по залученню коштів фізичних осіб (організація роботи філії та відділень, контроль за дотриманням планових показників).

Ключова інформація

  • Водійський досвід - стаж водіння з 2008 року (легкове авто Renauly Laguna III)
  • Системна, командна, маю аналітичний склад розуму, вмію швидко приймати рішення, вирішувати складні задачі

Впевненний користувач:

  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel (+ досвід роботи з великими масивами інформації)
  • Microsoft Access
  • Microsoft PowerPoint
  • CRM Bitrix24
  • FacebookADS
  • графічний редактор Canva
  • Inshot
  • різноманітні поштові редактори
  • специфічні системи ведення документоообігу
  • ведення переговорів в В2В каналі
  • ведення переговорів з В2С клієнтами
  • бюджетування
  • стратегічне планування
  • проведення аудитів
  • розробка та проведення тренінгів
  • управління персоналом

Навчалась в 1 закладі

Хмельницький державний університет «Поділля»

Економіка підприємства, Інженерно-економічний факультет

Україна, 2004

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс «Копірайтинг PRO»

Киев, 2018

Авторський курс Юлії Дюжевої по копірайтингу

Курс "Трейд-маркетинг інтенсив"

Киев, 2018

Проект від School LAB Marketing для прокачки знань та підвищення рівня компетенцій керівників напрямку трейд-маркетингу.

Курс "Рыба"

Киев, 2018

Курс по копірайтингу та сторітейлингу "Рыба"

Ефективний трейд-маркетинг при обмежених бюджетах

Киев, ТрейдМастерГруп, тренер Тетяна Скоробогатова, 2017

курс «SMM спеціаліст»

Circle webgroup, Clever digital marketing, Хмельницький, 2017

курс "Комунікаційні інструменти для побудови репутації"

Украина, 2015

КНУ им. Тараса Шевченка (м. Киев) в рамках проекту "Університет онлайн"

курс "Захист прав споживачів"

Україна, 2015

КНУ им. Тараса Шевченка (м. Киев) в рамках проекту "Університет онлайн"

курс «Бренд-менеджент»

Україна, 2013

КНУ ім. Тараса Шевченка (м. Київ) в рамках проекту «Університет онлайн»

Додаткова інформація

Особисті якості:

комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, працездатна, здатна до навчання, уважна, амбіційна, рішуча, швидко знаходжу спільну мову з людьми, маю досвід проведення ділових переговорів на різних рівнях (в т.ч. і державному), вмію швидко та оперативно мислити, реагувати та приймати рішення в складних ситуаціях, можу вирішити конфліктну ситуацію, вмію логічно мислити, вмію розв'язувати аналітичні задачі.

Додаткові навички:

Досвідчений користувач ПК: ПЗ «Core Finance», ПЗ «Діло», САБ «Профікс», ПЗ «Експресс-кредит», ПЗ «СБОН», Lotus Notes, Foss Mail, CorelDrawX3, Tabel_USR, 1С:Предприятие 8.1.

Добре орієнтуюсь в науково-дослідній літературі, вмію проводити економічний аналіз.

Маю практичні навички проведення економічної роботи на підприємстві, зокрема ведення складського обліку, облік складських залишків, обробка фінансової документації підприємства, розробка калькуляцій, розробка бізнес-плану підприємства з врахуванням тенденцій минулих періодів. Знаю основи фінансового, бухгалтерського та управлінського обліку. Також маю практичні навички ведення документообігу підприємства. Добре орієнтуюся в бухгалтерських документах, вмію працювати з первинними документами (створення та подальше оброблення).

Євгенія

Регіональний трейд-маркетинг менеджер

Хмельницький

Готовий переїхати: Київ, Львів, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Чернівці, Ужгород, Інші країни

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому