Працювала в 2 компаніях 5 років 9 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Промисловість та Виробництво
Адміністратор
Isida IVF
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 9 місяців
03.2017 - 12.2021
Перші пів року на посаді адміністратора в мої обов’язки входило:
• зустріч та супровід пацієнтів;
• оформлення медичних карток первинних пацієнтів;
• оформлення рахунків на оплату;
• виконання доручень менеджера та обмін інформацією;
• інформування пацієнтів про правила внутрішнього розпорядку клініки.
?
При переведенні на посаду "Менеджер по роботі з клієнтами" в мої обов’язки входило:
• оформлення договорів з пацієнтами (спостереження вагітності, пологи, педіатричне спостереження для дитини)
• оформлення пакетів жіночого здоров’я;
• робота зі страховими компаніями;
• робота з документацією (оформлення повернень, заяв, актів про виконану роботу і т.д.)
• робота з VIP пацієнтами;
• інформування пацієнтів на теми: нововведення,зміни в прейскуранті, нові послуги та пакети (наповнення пакетів), система знижок, інформація щодо філіалів та лікарів клініки;
• робота в педіатричному відділенні (від 0 до 18 років);
• Пропрацювання дебіторської заборгованості;
• створення направлень на здачу лабораторних досліджень;
• робота в програмах: 1C, Excel Word Microsoft, Outlook, Медіалог, Доктор Елекс.??
Особисті досягнення на даному місці роботи:
• підвищення в посаді
• перше місце на атестації серед адміністраторів;
• отримання досвіду в роботі та спілкуванні з пацієнтами VIPкласу;
• досвід роботи з рекламаціями пацієнтів.
• зустріч та супровід пацієнтів;
• оформлення медичних карток первинних пацієнтів;
• оформлення рахунків на оплату;
• виконання доручень менеджера та обмін інформацією;
• інформування пацієнтів про правила внутрішнього розпорядку клініки.
?
При переведенні на посаду "Менеджер по роботі з клієнтами" в мої обов’язки входило:
• оформлення договорів з пацієнтами (спостереження вагітності, пологи, педіатричне спостереження для дитини)
• оформлення пакетів жіночого здоров’я;
• робота зі страховими компаніями;
• робота з документацією (оформлення повернень, заяв, актів про виконану роботу і т.д.)
• робота з VIP пацієнтами;
• інформування пацієнтів на теми: нововведення,зміни в прейскуранті, нові послуги та пакети (наповнення пакетів), система знижок, інформація щодо філіалів та лікарів клініки;
• робота в педіатричному відділенні (від 0 до 18 років);
• Пропрацювання дебіторської заборгованості;
• створення направлень на здачу лабораторних досліджень;
• робота в програмах: 1C, Excel Word Microsoft, Outlook, Медіалог, Доктор Елекс.??
Особисті досягнення на даному місці роботи:
• підвищення в посаді
• перше місце на атестації серед адміністраторів;
• отримання досвіду в роботі та спілкуванні з пацієнтами VIPкласу;
• досвід роботи з рекламаціями пацієнтів.
Офіс-менеджер
СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН
Промисловість та Виробництво
10 місяців
04.2016 - 02.2017
• Прийом телефонних дзвінків;
• Забеспечення документообігу компанії;
• Забеспечення офісу необхідними матеріалами;
• Контроль роботи мерчендайзерів в програмі 1С (перевірка звітів по відвідуванням, рекламації, постановка задач, ведення звітності);
• Набір замовлень в програмі 1С;
• Виконання доручень дирекції, керівника відділу продажу, бухгалтера.
Ключова інформація
Досвід роботи на посаді адміністратор (офіс-менеджер) більше 5 років
Навчалась в 1 закладі
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Менеджмент, менеджер-економіст
Київ, 2016
Додаткова інформація
особисті якості
Пунктуальна, комунікабельна, виконую роботу якісно та сумлінно, здатна мислити нестандартно, вмію працювати з великим об’ємом інформації, грамотно пишу, шкідливих звичок не маю.
Мета
Отримати посаду в розвиненій компанії, де високо цінують своїх фахівців.
Готова розглянути різні вакансії.
Олена Сергіївна
Олена Сергіївна
Менеджер
Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому