Працював в 6 компаніях   15 років 9 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво

Фінансовий директор

ТОВ "АскомСервис"

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

09.2020 - 05.2021

  • Бюджетування
  • P&L, CashFlow
  • Управлінський облік
  • Бухгалтерський облік
  • Фінансовий контроль
  • Оптимізація
  • Впровадження BAS-КУП

Директор по маркетингу

ТОВ "ВО "Ковельсільмаш"

Промисловість та Виробництво

1 рік 6 місяців

03.2019 - 09.2020

  • Просування сайту
  • Google Analytics
  • SMM

Заступник генерального директора з маркетингу та логістики

ПАТ "Криворіжський турбінний завод "Констар"

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

07.2015 - 04.2017

Організація і впровадження маркетингової політики підприємства, політики закупівель підприємства, виробниче планування та контроль виконання замовлень клієнтів. Організація і забезпечення контролю якості продукції.

Розроблено та розпочато реалізацію нової маркетингової політика підприємства, як наслідок - приріст замовлень загального машинобудування. Організація своєчасності виконання виробничих замовлень і договірних відносин. Своєчасність закупівель, участь у тендерах та забезпечення якості продукції, що виробляється на всіх етапах.

Генеральный директор

АрселорМіттал Берислав

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

05.2013 - 06.2014

Організація виробничо-господарської діяльності гірничо-видобувного підприємства, місячної та річної програм видобутку, виробництва та відвантаження готової продукції.

Організація розробки та виконання бізнес-плану та бюджетів по ділянкам та підприемству. Розгляд результатів роботи з виконання бізнес-плану.

Організація розробки інвестиційних програм. Розробка і виконання плану інвестиційних програм, аналіз економічного ефекту від впровадження інвестиційних програм. Затвердження проектних варіантів і узгодження проектної документації.

Удосконалення методів організації праці, підбору, мотивації та розвитку кадрів для підвищення кадрового потенціалу в рамках кадрової політики, ФОП і планової чисельності.

Впровадження заходів щодо охорони навколишнього природного середовища та міжнародними стандартами серії ISO 14000, заходів щодо поліпшення безпеки праці, пожежної безпеки відповідно до корпоративної політикою з охорони праці та стандартами з безпеки OHSAS серії 18000.

Підприємство за підсумками 2013 року вперше за три роки роботи отримало прибуток. Проведена оптимізація виробничого ланцюжка, як наслідок - зниження витрат. Оптимізація майна підприємства, залучення в отримання доходу невикористовуваних активів. Отримано в оренду земельну ділянку, як наслідок - відновлення ведення гірських робіт.

Радник генерального директора з економічних питань

АрселорМіттал Кривий Ріг

Промисловість та Виробництво

2 роки 4 місяці

12.2010 - 04.2013

Моніторинг проектів і законодавчих актів з метою прогнозування їх впливу на господарсько-фінансову діяльність підприємства, Методологічне сопровождення роботи економічної служби підприємства. Аналіз роботи окремих підрозділів і виробництв компанії, вироблення пропозицій щодо приведення їх діяльності до беззбитковості результату. Навчання та самонавчання на програмі International MBA.

Підготовлено ряд пропозицій щодо оптимізації виробництв компанії. Завершено освіту за відповідними програмами.

Директор з економики

АрселорМіттал Кривий Ріг

Промисловість та Виробництво

8 років

11.2002 - 11.2010

Організація і керівництво всіма видами робіт в виробничо-господарської діяльності підприємства в економічній сфері відповідно до цілей МВО та стратегічних рішень.

Забезпечення розробки, контролю підготовки та проведення розрахунків місячної, квартальних та річної виробничої програм, бюджетів підрозділів та підприємства в цілому. Аналіз виконання бюджетів та розробка коригувальних заходів на майбутні період часу. Калькулювання та аналіз собівартості продукції підприємства. Планування раціонального використання виробничих потужностей і виробничо-технологічних потоків.

Організація і оперативне (подекадно) відстеження витрат на виробництво продукції як в цілому по підприємству, так і по його структурних підрозділах. Розгляд результатів роботи підрозділів і служб підприємства по виконанню бізнес-плану.

Організація системи управлінського обліку, керівніцтво та участь у робочих групах по впровадженню SOx, SAP, АСУ "Матеріальні потоки" і т.д.

Організація та формування проектної групи постійних операційних поліпшень "Оптимус".

Здійснення контролю за виконуваними обсягами робіт при проведенні ремонтів і обслуговуванні об'єктів підприємства.

Контроль економічної доцільності та обґрунтованості цінових пропозицій при здійсненні закупівель на підприємство.

Контроль обсягу і потреби в ТМЦ придбаних на підприємство згідно річного плану закупівель.

Організація робіт щодо вдосконалення систем оплати праці застосовуються на підприємстві, розробка графіків робіт, штатних розкладів і положень з оплати й мотивації персоналу підприємства. Удосконалення методів організації праці, підбору, мотивації та розвитку кадрів для підвищення кадрового потенціалу в рамках кадрової політики, ФОП і планової чисельності. Організація впровадження прогресивних методів організації праці. Організація внесення змін до штатних розписів та організаційну структуру управління.

Організація взаємовідносин з контрагентами підприємства, державними органами, асоціаціями, ФДМУ і т.д.

Участь в розробці планів інвестиційних програм з метою підвищення ефективності виробництва, проведення аналізу економічного ефекту від запропонованих інвестиційних програм.

Стабільна і прибуткова робота компанії протягом усього зазначеного періоду.

Успішна реалізація проекту постійних операційних поліпшень ОПТИМУС (TPS, 3C, 5S, Lean і т.п.).

Впроваджена система оперативного управлінського обліку, звітності по корпоративним і міжнародним стандартам.

Значні результати в частині недопущення необґрунтованих витрат в сфері закупівель, ремонтів і обслуговування устаткування.

Ключова інформація

Успішна організація та ведення бізнесу на підставі досвіду роботи на найбільшому гірничо-металургійному підприємстві (міжнародна компанія), з прямим та оперативним підпорядкуванням до 1200 працівників (загальна чисельність персоналу понад 55 тисяч осіб).

Организація та здійснення беззбиткового ведення бізнесу виробничого підприємства.

Володіння досвідом побудови та функціонування економічної (фінансової) служби в умовах реорганізації підрозділів, впровадження міжнародних вимог оперативного, управлінського, бухгалтерского та іншого обліку.

Практичний досвід організації та проведення бюджетного процессу, формування бізнес-плану та бюджету, його захісту та відстеження виконання на всіх рівнях.

Успішне впровадження проекту постійних операціонних поліпшень, проектів SOx, SAP, АСУ та інше.

Успішна робота з державними органами, асоціаціями і т.д.

Орієнтація на результат, уміння працювати в команді та створювати її.

Швидко навчаюсь та розбираюсь у нових областях та умовах роботи.

Навчався в 2 закладах

Межнародний інститут бізнеса

International MBA

Київ, Україна, 2012

Государственная академия управления

химико-металлургический факультет

Москва, Россия, 1995

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Project Management

ESI INTERNATIONAL, 2011

Навчання управлінню проектами

Управління корпоративними ризиками у Росії та СНД

Marcus Evans Ltd, 2008

вдосконалення системи ризик-менеджменту

Корпоративний директор

МІБ та ФДМУ, Київ Україна, 2008

управління корпоративними питаннями та взаємовідносинами

Тендери в Україні

КОРТЕКС, Київ, Україна, 2008

практика проведення тендерів, конфлікти тощо.

Управління витратами на якість

TNO International, Нідерланди , 2004

побудова системи моніторингу та управління витратами на якість у рамках впровадження стандартів серії ISO

Впровадження стандартів серії ISO

TNO International, Нідерланди, 1999

впровадження та побудова системи управління якістю на підставі міжнародних стандартів серії ІСО

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія "В", досвід понад 20 років

Комп'ютерні навички

досвід роботи в пакеті MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, 1С, навички роботи з Інтернет (Google, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), електронною поштою, ЛІГА: ЗАКОН, М.E.Dok, SAP, BAS-КУП

Особисті якості

аналітичне мислення, досвід роботи в економічній та операційній сферах діяльності підприємства, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася та самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Віталій

Фінансовий директор / фінансовий менеджер

Кривий Ріг

Готовий переїхати: Інші країни

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому