Працювала в 8 компаніях 13 років 1 місяць
IT, Консалтинг / Аудит, Медіа / ЗМІ, Державний сектор, Банки, Недержавні організації / NGO, Послуги для бізнесу - інше, Освіта
Contract coordinator
Luxoft
IT
3 роки 4 місяці
07.2021 - до теперішнього часу
- підготовка контрактів, додатків, додаткових угод про надання послуг (Європа, Австралія, Україна, США, Індія)
- перевірка правильності оформлення документів (globally)
- підготовка звітів, проведення внутрішнього аудиту відділу
- оновлення внутрішньої інформаційної платформи
- організація внутрішнього підписання документів (handwritten signature, e-signature, AdobeSign - globally).
Senior specialist, Proposals Support Services
KPMG / КПМГ
Консалтинг / Аудит
2 роки 2 місяці
04.2019 - 06.2021
- підготовка комерційних пропозицій;
- підготовка та погодження договорів про надання послуг (українською та англійською мовами);
- робота з системою CRM;
- підготовка тендерної документації;
- робота з електронним документообігом через сервіс "Вчасно";
- розробка шаблонів документів.
Адміністратор з продажів
1+1 медіа
Медіа / ЗМІ
1 рік 8 місяців
07.2017 - 03.2019
провідний фахівець архіву
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Державний сектор
3 роки 1 місяць
06.2014 - 07.2017
- підготовка актів на знищення документів, номенклатур, описів та інших документів
- ефективний пошук та надання архівної інформації за запитами;
- оптимізація роботи архіву;
- налагодження взаємодії з підвідомчими організаціями за допомогою сучасних інструментів передачі даних;
- систематизація та упорядкування інформації
- моніторинг законодавства у архівній сфері
підготовка звітів, описів, актів для передачі документів до сховища та архіву
написання історичних довідок, доповідних записок, листів
фахівець департаменту адміністрування юридичних справ
ТАСкомбанк
Банки
4 місяці
02.2014 - 06.2014
- перевірка правильності формування справ фізичних та юридичних осіб;
- здійснення дистанційних перевірок дотримання процедур формування справ;
- контроль правильності внесення даних до карток контрагентів;
- внесення інформації про контрагента в базу даних банку;
- проведення інвентаризації діючих юридичних справ;
- внесення даних до карток контрагентів, після відкриття рахунку;
асистент віце-президента
Здорове людство
Недержавні організації / NGO
2 місяці
12.2013 - 02.2014
- організація та проведення ефективних майстер-класів для хворих дітей;
- листування з іноземними партнерами;
- забезпечення ефективної діяльності керівника;
- пошук інформації щодо європейських наукових конференцій та вимог до учасників;
Молодший інспектор з кадрів
Управляюча компанія Групи Компаній Фокстрот
Послуги для бізнесу - інше
1 рік
09.2012 - 09.2013
оформлення особових справ працівників (1200 осіб);
складання графіків відпусток;
ведення кадрового діловодства;
прийом і обробка вхідної/вихідної кореспонденції;
ведення кадрової бази;
підготовка організаційно-розпорядчих документів;
реєстрація документів;
ведення трудових книжок і облікових документів;
замовлення канцелярських товарів;
прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків;
організація поїздок до Центрів занятості;
підготовка і здача звітів до Центрів занятості;
розробка і укладання трудових договорів;
реєстрація трудових договорів у Центрах занятості.
Інженер-програміст деканату, лаборант кафедри, технічний секретар приймальної комісії
Київський національний університет культури і мистецтв
Освіта
10 місяців
10.2011 - 08.2012
проведення співбесід з абітурієнтами;
формування справ абітурієнтів і їх реєстрація;
підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
підготовка документів для доповіді керівництву;
підготовка звітів;
ведення бази абітурієнтів;
замовлення студентських квитків
Ключова інформація
- оформлення договорів, додаткових угод, додатків до договорів відповідно до типу розміщення телевізійної реклами (в тому числі двомовних), договорів та додатків по розміщенню реклами на сітілайтах і сітібордах (LED-екрани);
- підготовка рахунків та актів (1С 8.2; 7.7);
- підготовка виписок;
- робота з податковими в M.E.Doc;
- відстеження оплат за рахунками, підготовка відповідних звітів (1С);
- ведення звітів, підготовка необхідних таблиць;
- робота з системою клієнт-банк;
- робота з системами електронного документообігу;
- відстеження та внесення даних по податкових накладних в звіти;
- контроль наявності оригіналів документів;
- організація погодження документів (система електронного документообігу);
- підготовка ефірних довідок за запитуваними параметрами;
- перевірка коректності інформації для підтвердження щомісячних звірок з клієнтом та передачі інформації для бухгалтерії, а також формування пакету документів (щомісяця у системі Smart1);
- формування, підписання, відправка, контроль повернення щомісячного пакету документів контрагентам (за результатами розміщення реклами);
- підготовка та контроль затвердження планів руху грошових засобів (1С).
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність
Украина, Киев, 2015
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Fundamentals of Digital Marketing (by Google)
Fundamentals of Digital Marketing
Google Display Ads
Google Display Ads by Skillshop
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Тема магістерської роботи: «Нормативно-методичне забезпечення застосування електронних документів у зарубіжних країнах».
В рамках навчального курсу університету також успішно освоїла курси:
-діловий етикет;
-маркетинг;
-менеджмент;
-дипломатичний протокол;
-психологія управління;
-прийняття управлінських рішень;
-PR в органах державної влади і управління.
Додаткова освіта:
- 09.2013-10.2013 - курс «Бренд-менеджмент» в рамках проекту Університет онлайн Київського національного університету ім..Т.Г. Шевченка.
- 11.2014 - 01.2015 - курс «Фінансовий менеджмент».
- 10.2015 - курс «Комунікаційні інструменти для побудови репутації».
- 10.2015 - курс«Психологія стресу та способи боротьби з ним».
- 11.2015 - курс «Інформаційні війни».
- 12.2015 - курс «Економіка для всіх».
- 10.2019 - курс «Основи тестування програмного забезпечення».
- 11.2019 (в процесі навчання) - «Основи Web UI розробки».
Додаткова інформація
Досвідчений користувач програм MS Office, SR BANK, DIRECTUM, користувач CRM Dynamics, баз даних 1С, DP2000, ЄДЕБО, Typhoon, «ДІЛО». Робота з оргтехнікою.
Володіння мовами:
- українська (вільно);
- російська (вільно);
- англійська (рівень Intermediate - середній);
- німецька (базовий рівень).
Відповідальна, пунктуальна, ввічлива, швидко навчаюсь новому, комунікабельна, ініціативна, високодисциплінована, здатна творчо відноситись до вирішення практичних завдань, не конфліктна, без шкідливих звичок, постійно вдосконалюю знання з ділової англійської і німецької мов.
Цель
Розвиток та вдосконалення професійних навичок
Черешня
Черешня
Senior specialist, contract specialist, business support, documentation specialist
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 дні тому